AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Da jeg skulle ta bussen hjem, satte jeg sekken på setet att med meg. Da kom det en dame bort og sa: dere unge er så bortskjemte som bare setter sekken opna setet slik, har du ikke tenkt at det er andre som skal sitte der og. Da svarte jeg at hun ikke skulle blande seg. Da svarte hun bare neivel men så frekk du er. Jeg svarte at hun var frekk hun også. Er det ikke grenser for hva andre passasjerer skal blande seg oppi når man tàr kollektivtransport?. Jeg synest at det var utidigt hele greia.Anonymous poster hash: 09f56...2c4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Uting at du tar opp seter der andre kan sitte. Men om det er god plass på bussen,da er kritikken noe annet. Anonymous poster hash: 251a9...6d4 28
Gjest New_Girl Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Syns dere var like frekke og barnslige begge to. Var det mye folk på bussen da? Slik at du tok opp seter som kunne brukes av andre? 12
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Jeg skjønner henne godt jeg. Anonymous poster hash: 2c105...c31 10
Eudyptula Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Hun var frekk, men du kunne latt være å svare henne. 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Troller du? Uansett - mulig dette kommer som en overraskelse, men det andre setet er faktisk ikke beregnet på sekken din, det er beregna på andre passasjerer. Jeg kan selv sette sekk/veske ved siden av meg om det er veldig mange andre ledige seter. Når det begynner å fylles opp, så setter jeg den på fanget. Anonymous poster hash: 1235e...9fb 29
Lila Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Like frekke begge to. Er det lite folk på bussen har jeg gjerne vesken/sekken på setet ved siden av meg, men så snart bussen fylles litt opp flytter jeg den såklart sånn at setet er ledig. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Syns dere var like frekke og barnslige begge to. Var det mye folk på bussen da? Slik at du tok opp seter som kunne brukes av andre? Det var veldig lite folk på bussen, men det som jeg reagerte var at hun sa at vi unge jenter var så uoppdagne. Men jeg visste henne bare fingern da, så da gikk hun.Anonymous poster hash: 09f56...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Det var veldig lite folk på bussen, men det som jeg reagerte var at hun sa at vi unge jenter var så uoppdagne. Men jeg visste henne bare fingern da, så da gikk hun.Anonymous poster hash: 09f56...2c4 hvor gammel er du? Anonymous poster hash: ec87a...f0d 9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Flott måte å vise at du ikke er uoppdragen på. Barnslig oppførsel fra din side. Anonymous poster hash: c050c...0c6 21
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 hvor gammel er du? Anonymous poster hash: ec87a...f0d Jeg er femten år gammel. Anonymous poster hash: 09f56...2c4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Det var veldig lite folk på bussen, men det som jeg reagerte var at hun sa at vi unge jenter var så uoppdagne. Men jeg visste henne bare fingern da, så da gikk hun.Anonymous poster hash: 09f56...2c4 Du var definitivt den frekkeste av dere to. Det er en uting å bruke seter til å plassere tingene sine, da de er ment for andre passasjerer, ikke personlige eiendeler. Anonymous poster hash: f0dc3...829 12
Blod Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Hvis det er god plass ser jeg ikke problemet. Men hvis det var ganske fullt er du frekk som tar opp plass på den måten. MEN jeg ser ikke problemet å ha veska der når bussen kjører, jeg fjerner veska når det kommer flere på bussen og om ingen setter seg der legger jeg veska der igjen. 3
Athene Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 Jeg synes dere var veldig uhøftlige begge to. Det finnes flere måter å svare folk på, uansett hvordan man blir pratet til. Med verdighet, og uten. Så lenge det er ledige tosetere kan man fint ha sekk/veske på setet ved siden. Når bussen fylles opp er det normal høflighet å ha den i fanget slik at andre slipper å spørre om det er ledig. 3
Amananas Skrevet 1. mars 2014 #15 Skrevet 1. mars 2014 Frekke begge to. Men dama tar feil, jeg ser minst like mange eldre damer som skal ha veskene sine liggende på et sete mens bussen ellers er full.. HVA ER DET MED SLIKE MENNESKER?! Har flere ganger prøvd å gi dem et skulende blikk for å se om de fatter tegninga, men neeeida. Man må rett og slett bare si i fra, selvfølgelig på en litt finere måte enn hun du beskriver.. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #16 Skrevet 1. mars 2014 Det var veldig lite folk på bussen, men det som jeg reagerte var at hun sa at vi unge jenter var så uoppdagne. Men jeg visste henne bare fingern da, så da gikk hun.Anonymous poster hash: 09f56...2c4 Damen har jo i prinisippet rett selv om det var utidig å si i og med at det var mange plasser. Hun hadde vel en dårlig dag og så sitt snitt til å la det gå utover deg. En som er normalt høflig og moden vil imidlertid bare la det passere eller sette vesken på fanget og si at hun gjerne må sitte der dersom hun ikke vil sitte på de mange andre ledige plassene. Likevel er jo du åpenbart både frekk, uforskammet og uoppdragen som viser finger'n. At det går an! Hadde du vært datteren min hadde du fått høre det. Vise finger'n gjør man bare ikke. Skam deg! Anonymous poster hash: 76732...16f 8
-Jiinxs- Skrevet 1. mars 2014 #17 Skrevet 1. mars 2014 Etter siste kommentar ifra TS, så synes jeg hun vinner når det kommer til å være den frekkeste av de to. 11
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #18 Skrevet 1. mars 2014 Men jeg reagerer sånn når noen snakker sånn til meg. Jeg har rett til å si ifra jeg og.Anonymous poster hash: 09f56...2c4
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. mars 2014 #19 Skrevet 1. mars 2014 (endret) Da jeg skulle ta bussen hjem, satte jeg sekken på setet att med meg. Da kom det en dame bort og sa: dere unge er så bortskjemte som bare setter sekken opna setet slik, har du ikke tenkt at det er andre som skal sitte der og. Da svarte jeg at hun ikke skulle blande seg. Da svarte hun bare neivel men så frekk du er. Jeg svarte at hun var frekk hun også. Er det ikke grenser for hva andre passasjerer skal blande seg oppi når man tàr kollektivtransport?. Jeg synest at det var utidigt hele greia.Anonymous poster hash: 09f56...2c4 Slik jeg ser det så var dere like frekke begge to Endret 1. mars 2014 av Rhaegar Targaryen
bruker_K Skrevet 1. mars 2014 #20 Skrevet 1. mars 2014 Hun sier nøyaktig det jeg selv tenker, og jeg er bare 23. Verste jeg ser er når bussen er stappfull, folk står i bussen, og noen har lagt en veske, ryggsekk, eller setter seg på det ytterste setet. Greit hvis det er mye ledigt. Selv setter jeg meg innerst. Når det er 1-2 stopp til jeg skal av, setter jeg meg ytterst, slik at folk ikke skal sette seg vedsiden av meg, da jeg synes det er irriterende å sette meg ned, og reise meg igjen 1min etterpå latskapen lenge leve 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå