Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver å flørter med en gutt nå om dagen, han er søt. Veldig sjarmerende og egentlig en skikkelig kjernekar. Han fremstår som skikkelig tøff og ruskete, men bak fasaden vet jeg at det gjemmer seg en skikkelig go gutt. Problemet er at han fremstår som litt selvopptatt. På badet hans fant jeg sminke... han bruker all slags lotion og sånne damegreier. Vet han ikke er homo fordi vi har hatt sex. Jeg oppsøkte facebook-profilen og han står der i bar overkropp. Flere av vennene mine sier han leker deilig og kostbar. Jeg synes også det på en måte men det er også noe av det som tiltrekker meg. Hva mener dere... er han noe å samle på. Han virker skikkelig player.

Anonymous poster hash: 56854...748
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om han har hatt sex med deg, betyr ikke dette at han ikke kan være homofil eller homoseksuell. Han kan også være biseksuell. Sjekk på Gaysir om du finner ham der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv om han har hatt sex med deg, betyr ikke dette at han ikke kan være homofil eller homoseksuell. Han kan også være biseksuell. Sjekk på Gaysir om du finner ham der.

Hva har det med saken å gjøre? Han er ikke homo, sier jeg.

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre? Han er ikke homo, sier jeg.

Hvordan vet du det? Eller biseksuell. Det kan til og med være at han skjuler det for seg selv. Veldig vanlig at homofile eller homoseksuelle viser seg frem på den måten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du det? Eller biseksuell. Det kan til og med være at han skjuler det for seg selv. Veldig vanlig at homofile eller homoseksuelle viser seg frem på den måten.

Han er hvert fall ikke homo. For jeg vet han har hatt sex med flere jenter, ikke bare meg. Kan godt hende han er biseksuell, det vet jeg ikke.

Skrevet

Han er hvert fall ikke homo. For jeg vet han har hatt sex med flere jenter, ikke bare meg. Kan godt hende han er biseksuell, det vet jeg ikke.

sjekk som sagt profilene på gaysir. Der ligger det mange unge gutter som avbilder seg slik du beskriver. Mange "i skapet" typer også. Sånne ting behøver heller ikke å komme frem før man er langt opp i årene.

Skrevet

Tenkte jeg også. Er mange homofile som både er gift og har barn som kommer ut i godt voksen alder. Du vet aldri hva som skjer oppi hodet hans, bare fordi han har sex med damer betyr jo ikke det at han er hetero.

Når det er sagt så kan det jo være at han liker å se best mulig ut, bruker sminke fordi han synes han ser bedre ut. For min del er det avtennende at man legger ut bar overkropp-bilder og bruker "dameprodukter" osv. Får skikkelig klyseasossiasjoner. Men hey, hvis du liker denslags så go for it.

Skrevet (endret)

Så forfengelige mannfolk er automatisk homo? Flott logikk88.gif

Endret av fruBeist
  • Liker 1
Gjest Jørild
Skrevet

Så alle selvopptatte menn er homo? Jau..

Jeg ville vært skeptisk til en fyr som var så åpenbart glad i seg selv og sitt utseende. Ikke fordi han muligens er homo, men fordi han er overfladisk.

Skrevet

Ikke leker deilig akuratt, men opptatt av sitt eget utseende - JA

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva sa du problemet ditt var igjen... ? :klo:

Er det det mennesket han er som er problemet ditt ? - eller er det hva andre tror han er?

Og du, jeg kjenner på titalls kvinner som har funnet seg en eller annen superflott mann og så startet med å 'grave' i han indre etter den teddybjørnen de er helt sikre på at befinner seg der...

- med null hell... rett og slett fordi det fantasibildet av drømmemannen er et drømmebilde, en fantasi... men selve mannen er ekte. Ta ham for akkurat den han er, - ikke for den du tror du kan finne inne i hans indre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er han en slik fitnessfyr? de er ofte selvopptatt. Jeg var sammen med en slik, aldri igjen. Var helt nazi på mat og hadde ekkle proteinpromper:(

Anonymous poster hash: 35c31...5d0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok ikke likt at en mann gjorde seg deilig og viste seg frem på den måten. Tror nok det er lurt av deg å vise han at du synes det er litt latterlig at f.eks. han viser bilder av seg i bar overkropp. At du kan le litt av det. Kanskje han blir flau da.

Anonymous poster hash: a5ce4...baf
Gjest Awzm me
Skrevet

Jenter sminker seg jo masse og bruker lotion og fuktighetskrem osv, og mange som har bikinibilder på facebook for eksempel. Er leker alle disse også deilige?

Litt rart å ha bar overkropp-bildet om han poserte skikkelig eller noe, men om det så ut som det var fra en dag på stranden eller lignende så synes jeg ikke at han virker noe overfladisk eller at han prøver å være noe han ikke er. Høres bare ut som han tenker på hvordan han ser ut, som er et pluss, synes jeg i hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...