Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er iallfall min mening. Alle har rett til å ha barn samme om man er lesbisk homofil eller hetrofil. Jeg mener at det er synd at noen vil forby homofile og lesbiske å ha barn.

Anonymous poster hash: a53e4...a2b

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen har rett til å ha barn.

Anonymous poster hash: c110b...b82
  • Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heller ikke enig i at å få barn er en rettighet. Det er ikke alle homser og lesber som egner seg til å være foreldre, men det er ikke på grunn av sin legning. Det er heller ikke alle hetro som egner seg som foreldre. Har ingenting med seksuell legning å gjøre. Anonymous poster hash: a5b6f...99a

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare én ting jeg alltid reagerer på når det er homofile og lesbiske som får barn. De sier at DE har fått barn. Nei, det er faktisk biologisk umulig at DE har fått barn. Homofile bruker surrogatmor, og lesbiske må få sæd fra en mann. Så da må det en mann og en kvinne til- hvorfor høres det ut som man prøver å fornekte dette? De er jo ikke "mindre verdt" fordi om de bruker en kvinne/mann for å få det de vil. :sjokkert:

Anonymous poster hash: c91b0...68a
  • Liker 4
Skrevet

Det er bare én ting jeg alltid reagerer på når det er homofile og lesbiske som får barn. De sier at DE har fått barn. Nei, det er faktisk biologisk umulig at DE har fått barn. Homofile bruker surrogatmor, og lesbiske må få sæd fra en mann. Så da må det en mann og en kvinne til- hvorfor høres det ut som man prøver å fornekte dette? De er jo ikke "mindre verdt" fordi om de bruker en kvinne/mann for å få det de vil. :sjokkert:Anonymous poster hash: c91b0...68a

De har fått barn. Dersom de faktisk sa at de hadde pult på seg et avkom med begges gener ville du hatt et poeng.
  • Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

De har fått barn. Dersom de faktisk sa at de hadde pult på seg et avkom med begges gener ville du hatt et poeng.

Ok. De har "fått" barn. En har vært generøs med enten å gi bort sæd eller livmor. Men de har selv ikke begge fått barn sammen biologisk.

• Liker 4
Skrevet

Ok. De har "fått" barn. En har vært generøs med enten å gi bort sæd eller livmor. Men de har selv ikke begge fått barn sammen biologisk.

Nei, men det har strengt tatt ikke en enorm del av heterofile ekteskap heller, all den tid utroskap er like vanlig som kjøttkakemiddag på søndager.

Selvsagt har de fått barn, selv om det kun er den ene forelderens biologiske barn, eller om barnet er adoptert.

• Liker 4
Gjest New_Girl
Skrevet

Er det noe å reagere på da, egentlig?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingen har rett til noe.

Anonymous poster hash: 56461...e6c
  • Liker 2
Skrevet

Når man velger å leve i et likekjønnet forhold, så kan man takke seg selv for at man ikke får barn.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ingen har rett til barn.

Spm. om hvorvidt homofile har rett til barn handler derimot ikke om homofiles rettigheter, men barns rettigheter til en mor og en far.

Anonymous poster hash: 771e9...a5e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når man velger å leve i et likekjønnet forhold, så kan man takke seg selv for at man ikke får barn.

Det er jeg enig i. Vi må alle forsake noe her i livet. En som er lam vil ikke kunne klare å gå, uansett hvor mye han ønsker det. En med dårlig økonomi vil ikke ha råd til å kjøpe seg en enebolig. De fleste i slike situasjoner vil lære å akseptere disse begrensningene. Likedan er det med homofile, de kan ikke få barn sammen, og må lære seg å akseptere at de ikke kan få alt de peker på, fordi det finnes fysiske begrensninger.

Anonymous poster hash: 24b88...9a9

• Liker 4
Gjest New_Girl
Skrevet

Sukk. Har vi ikke kommet lengre enda?

• Liker 6
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei det har de ikke, Og bare så det er sakt det har heller ikke heterofile

Skrevet

Alle har rett til å forsøke. Altså alle har rett til å få forholdene lagt til rette slik at de har muligheten. Slik det er i dag så diskrimineres enkelte grunnet legning eller sivilstatus. Det er ikke riktig.

• Liker 4
Skrevet

Det er ingen som har "rett" til å få barn. Det er ikke noe du kan kreve at staten skal gi deg. Egentlig så mener jeg at det er mange (både heterofile og homofile) som burde forbys å ha barn, fordi de ikke er i stand til å oppdra dem til å bli gode borgere. Verden er dessuten overbefolket fra før.

Skrevet

Det er ingen menneskerett å få barn.

• Liker 4
Skrevet

Det er ingen som har "rett" til å få barn. Det er ikke noe du kan kreve at staten skal gi deg. Egentlig så mener jeg at det er mange (både heterofile og homofile) som burde forbys å ha barn, fordi de ikke er i stand til å oppdra dem til å bli gode borgere. Verden er dessuten overbefolket fra før.

Spiller ikke en dritt hva verden er. Norge er IKKE overbefolket. Vi er underbefolket. Vi bor her og dermed er det hva vi må forholde oss til.

• Liker 1
Skrevet

Men dersom man i stedet velger å fortrenge den man egentlig er og leve i et ulykkelig og kjærlighetsløst forhold - da har man virkelig skapt et fantastisk grunnlag for å gi barn en lykkelig oppvekst?

Du sier at man kan takke seg selv for valget man tok, så da regner jeg med at det er det du mener.

• Liker 8
Skrevet

Det er iallfall min mening. Alle har rett til å ha barn samme om man er lesbisk homofil eller hetrofil. Jeg mener at det er synd at noen vil forby homofile og lesbiske å ha barn.

Anonymous poster hash: a53e4...a2b

Ja, det er synd at noen vil forby oss homofile å ha barn.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...