AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Jeg er en tjueseks års gammel mann som blir forfulgt av en småbarnsmor på jobben. Hun sier at jeg er søt og om jeg vil komme hjem til henne og bli hennes elsker osv. Hun sier også at jeg kan passe barna hennes. Jeg har sagt at jeg ikke er interessert og at jeg ønsker ikke å gå inn i et forhold med en gift kvinne. Da sier hun at hun klarer ikke å la være å tenke på meg. Hun ringer meg ofte opp og sier at hun elsker. Bør jeg ta en skikkelig alvorsprat med henne?Anonymous poster hash: a7bb6...f97
Gjest New_Girl Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Ja det syns jeg. Hun er en kollega? Hvis hun ikke gir seg etter at du har pratet med henne, hadde jeg tatt det opp med sjefen.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Ja det syns jeg. Hun er en kollega? Hvis hun ikke gir seg etter at du har pratet med henne, hadde jeg tatt det opp med sjefen. Det skal jeg gjøre, men jeg skal si til henne at dette ikke er greit. Hun er veldig tilbakestående fordi at hun forstår ikke alvoret når jeg sier at jeg ikke er interessert.Anonymous poster hash: a7bb6...f97
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Og hva syns mannen hennes om dette? Virker ikke helt greit. Hadde "satt henne på plass" hvis jeg var deg. Anonymous poster hash: d9a29...732
Tarsan97 Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Haha, MUSEFELLE ! Pass deg. Hun vil som så mange andre kvinns i dette landet ha en å melke for penger, som kan male sosialboligen hennes og brukes på andre måter. Tar jeg feil så beklager jeg på forhånd, men jeg er ikke født i går så jeg tar sjelden feil. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Og hva syns mannen hennes om dette? Virker ikke helt greit. Hadde "satt henne på plass" hvis jeg var deg. Anonymous poster hash: d9a29...732 Jeg har ikke snakket så mye med mannen hennes, men jeg tror ikke han liker dette her heller. Hun sier at hun ønsker å ha en elsker samtid som hun har mann. Anonymous poster hash: a7bb6...f97
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Det skal jeg gjøre, men jeg skal si til henne at dette ikke er greit. Hun er veldig tilbakestående fordi at hun forstår ikke alvoret når jeg sier at jeg ikke er interessert.Anonymous poster hash: a7bb6...f97 Tilbakestående? Du er sikkert fra et annet land, men tilbakestående er hun nok neppe . Men det du utsettes for her er sexpress. Ta det opp med ledelsen om det fortsetter. Anonymous poster hash: fcedc...6be
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Haha, MUSEFELLE ! Pass deg. Hun vil som så mange andre kvinns i dette landet ha en å melke for penger, som kan male sosialboligen hennes og brukes på andre måter. Tar jeg feil så beklager jeg på forhånd, men jeg er ikke født i går så jeg tar sjelden feil. Håper ingen kvinner får den "glede" av å være sammen med noen som deg som har så mange tåpelige og gale fordommer om deres kjønn.... Anonymous poster hash: fcedc...6be
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Haha, MUSEFELLE ! Pass deg. Hun vil som så mange andre kvinns i dette landet ha en å melke for penger, som kan male sosialboligen hennes og brukes på andre måter. Tar jeg feil så beklager jeg på forhånd, men jeg er ikke født i går så jeg tar sjelden feil. 97 så du er 17. Da er man gjerne umoden og noen ville sagt født i gårAnonymous poster hash: 9c984...8d5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå