Gå til innhold

Kjæresten min er poppis blant jentene - slitsomt :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier, det er så mange jenter som viser interesse for typen min. I begynnelsen tok jeg det som et kompliment til meg selv, men nå begynner det å bli slitsomt...Stoler 100% på ham og vet han ikke kommer til å være utro eller er interessert i disse jentene, men jeg kjenner det hadde vært litt lettere om han hadde vært mindre populær...

Noen råd? Har snakket med ham om det, og han skjønner jeg synes det er ekkelt...men han avviser jo alle så ikke mye mer han kan gjøre.

Jeg vil ikke være den sjalu dama :(

Anonymous poster hash: 151c6...dba
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det på samme måte. Men på den anne side, så har han det slik også. Menn lar aldri meg være i fred. Og jeg vet hvordan jeg selv håndterer det, så jeg regner med (og prøver å stole 100% på) at han gjør det på samme måte, nemlig avviser alle. Det er vanskelig, men vi må bare stole på dem :(

Anonymous poster hash: 42f83...75e
AnonymBruker
Skrevet

Har det på samme måte. Men på den anne side, så har han det slik også. Menn lar aldri meg være i fred. Og jeg vet hvordan jeg selv håndterer det, så jeg regner med (og prøver å stole 100% på) at han gjør det på samme måte, nemlig avviser alle. Det er vanskelig, men vi må bare stole på dem :(

Anonymous poster hash: 42f83...75e

Ja, han mener jeg er like populær (men det mener ikke jeg).

Bare slitsomt å se alle disse damene gjøre alt for å få oppmerksomheten hans. Luksusproblem sikkert, men likevel.

Takk for svar :)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Her er det motsatt :fnise:

Kjæresten min er vant til det at jeg får masse oppmerksomhet fra andre menn. Men jeg avviser de jo og da går det greit. Han stoler på meg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er dette i det hele tatt et problem? Hvorfor ikke bare tenke "heldige meg"?

Hilsen en som har kjæreste som er poppis hos kvinner og menn.

Anonymous poster hash: 72f4e...783
AnonymBruker
Skrevet

Menn må nødvendigvis være populære for at kvinner ønsker å være sammen med dem, så er du virkelig så overrasket? Så lenge 99% av kvinnnene går for de mest sukessfulle og populære mennene så blir det slik.

Anonymous poster hash: 03525...4f1
Skrevet

Hadde det vært bedre om det var ham som skrev dette innlegget?

AnonymBruker
Skrevet

Er dette i det hele tatt et problem? Hvorfor ikke bare tenke "heldige meg"?

Hilsen en som har kjæreste som er poppis hos kvinner og menn.

Anonymous poster hash: 72f4e...783

Det er ikke en rasjonell følelse, derfor jeg ba om råd her.

Menn må nødvendigvis være populære for at kvinner ønsker å være sammen med dem, så er du virkelig så overrasket? Så lenge 99% av kvinnnene går for de mest sukessfulle og populære mennene så blir det slik.

Anonymous poster hash: 03525...4f1

Så jeg skulle ha droppet å forelske meg i ham fordi han er en slik type fyr som veldig mange jenter ønsker seg?

Hadde det vært bedre om det var ham som skrev dette innlegget?

Nei, jeg vet han kan tenke det samme. Jeg vet dette er en irrasjonell følelse, men trengte bare å sette ord på det. Vil ikke plage ham med å være en sånn sjaludame som lager drama, så tenkte det var bedre å få innspill her :)

Skrevet

Om du stoler på ham, så burde du bare ta det som et ekstremkompliment? Han er jo sammen med deg av en grunn? Lucky you, sier nå jeg :)

Men kan også skjønne "frustrasjonen" din.

Gjest Runforit
Skrevet

Vi er begge populære blandt det motsatte kjønn. Vi er såpass trygge på hverandre og ingen av oss finnes sjalu, heldigvis. Vi vet at det motsatte kjønn viser interesse og vi vet at vi begge ikke oppfordrer til noe mer eller oppfordrer til oppmerksomhet.

Det handler om tillit. Vi vet at vi elsker hverandre og at vi vil tilbringe resten av livet sammen. Det vi har sammen er det ingen andre som kan tilby.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt frustrasjonen. Min erfaring er at jo flere fristelser/tilbud, jo større er sjansen for utroskap. Har sett det hos utrolig mange vennepar.

Jeg styrer unna gutter som er veldig populære av den grunn. Typisk sånne med 1000 Facebookvenner, masse venninner osv, det blir for slitsomt og ender ofte med utroskap.

Anonymous poster hash: 595b2...c2e
Skrevet

Jeg har vært sammen med en sånn fyr, og selv om jeg stolte på han så var det til tider slitsomt.

Det som gjorde det slitsomt var alt disse jentene fant på, og alle ryktene de spredde for å prøve å få meg til å tvile på han.

Måtte hele tiden forklare for folk som hadde hørt ryktene, at det bare var piss.

Han jobbet som vakt ute, og noen av jentene som jobbet på samme sted var værst.

Så den dagen han byttet utested ble jeg kjempe glad. Å det merket han godt...

Selv følte han det samme ovenfor meg, og likte helst at jeg gikk ut der han jobbet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...