Meg12345 Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Ettersom jeg danser ønsker jeg å bli mye mykere. Men for å tøye må jeg være varm i kroppen, og ettersom jeg ikke trener hver eneste dag får jeg ikke tøyet hver dag. Hvis jeg varmer opp blir jeg jo svett og må dusje enda oftere, og vil helst ikke vaske håret mitt hver dag.. Noen tips til hvordan jeg bør gjøre det? Gjør det noe å tøye litt når man ikke er helt varm, vil det hjelpe? Og hvordan kan jeg varme opp kroppen på en enkel måte hjemme?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 det går fint å tøye mens du ikke er varm, men du må ta det mer forsiktig. Bare hør på kroppen din Anonymous poster hash: c0394...c46
Gjest Runforit Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Yoga. Etter at jeg praktiserte yoga 1 år så ble jeg utrolig myk. Det sitter i enda selv om jeg sjeldent gjør det lengre.
Supraspinatus Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Går fint an å tøye kald. Bare ikke kjør de hardeste stretchene lenge når du er kald. Det går også an å bruke en triggerpunktball og en massasjerulle og rulle bindevevet før du tøyer. Da vil du øke blodgjennomstrømningen og minimere risiko for skader.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Varm opp litt med en solhilsen, og så tøy og bøy. Solhilsen er "grunnprinsippet" i yoga og brukes for oppvarming her også. Søk på solhilsen på youtube og google, så finner du en solhilsen, som passer deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå