Gå til innhold

Avtalte en date, har avlyst flere ganger før, føler meg ikke i form

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har avtalt en date. Har avlyst flere ganger før. Men i dag skal jeg jobbe lenge, og jeg føler meg verken klar eller i form til date.

Hva ville dere sagt, eller gjort? Ville dere ha trosset følelsene å gått? Eller ville dere ha trukket dere?

Den mannen som jeg skal på date kan være helt stille i 5 dager, for så å kun skrive når det gjelder treff. Det er mulig det som gjør meg ekstra usikker. Men jeg føler meg heller ikke helt opplagt til å gå på date.

Anonymous poster hash: 353ad...611
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det han eller du som har avlyst tidligere?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har avlyst to ganger tidligere, derfor ... dårlig samvittighet.

Har møtt han på nettet.

Vi skriver ikke sammen til vanlig. Og han er stille gjerne 4-5 dager foran daten. Derfor føles det så feil ut. Men samtidig så er jeg nyskjerrig. Men føler meg ikke opplagt for en date!.

Er det han eller du som har avlyst tidligere?

Skrevet

Er du oppriktig interessert kan du kanskje avtale et litt kortere treff,selv om du ikke er så opplagt?

Men uansett:Om han er seriøst interessert aksepterer han trolig et avslag,når han vet du har vært lenge på jobb. Ihvertfall så lenge du gjør det godt igjen senere.

Mange gutter kan være stille i flere dager uten at det er noe galt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke du virkelig veldig interessert...så jeg hadde fulgt magefølelsen min og droppet det.

Men det er jo meg ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke noe med interessen å gjøre. Det har med at jeg blir stresset av å bare tenke dating...

Skrevet

Dra på date! Greit at du er sliten og gruer deg, men det blir ikke bedre av å utsette det. Vil du møte fyren, møter du ham på det avtalte tidspunktet :) Er ikke sikkert jeg hadde giddet å møte en som avlyste det første møtet tre ganger. Det kan jo hende det blir kjempehyggelig også, og hvis ikke kan du unnskylde deg og gå etter en liten halvtime, og da er problemet ute av verden ;)

• Liker 7
Skrevet

Det har ikke noe med interessen å gjøre. Det har med at jeg blir stresset av å bare tenke dating...

Velg noe som gjør at samtalen går naturlig. Gå en tur (lettere å snakke), se på hunder som leker i parken, botanisk hage, reptilpark...noe som gjør at samtaleemnene er naturlige. Si du har noe viktig to timer etter avtalt starttidspunkt og si det ble avlyst dersom du koser deg.

Gi det en sjanse du :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver. Jeg dør jo ikke av å prøve. Jeg går. Han er jo tålmodig som ikke syter over at jeg avlyste tidligere. Han vil spise en plass... Jeg er egentlig mer for å gå tur, men...det går vel greit det og... Har ikke vært på middagsdate på lenge. Noen som har tips om hva jeg kan prate om? Osv

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet iallefall at jeg hadde mistet totalt interessen om hun hadde avlyst gjentatte ganger. Uansett, lykke til!

Anonymous poster hash: baca2...afa
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde trosset at jeg selv var sliten, men jeg blir mer opplagt når andre er i godt humør. Kan jo hende du ikke blir det.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp jeg presser meg selv ut på daten. Jeg har veldig angst for sånne dater. Har jo aldri møtt fyren før... Og det er vel normalt at jeg føler det rart å treffe en helt fremmed fyr som jeg ikke vet noe om , annet enn at jeg har sett bilde.... Grøss... Samtidig er jeg redd for avslag osv, men jeg går ut for å hilse på. ;)

• Liker 1
Skrevet

Si ifra hvordan det går da :)

Ikke snakk om religion og politikk, finn et felles emne og melk det for alt du kan ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Si ifra hvordan det går da :)

Ikke snakk om religion og politikk, finn et felles emne og melk det for alt du kan ;)

Takk dere! For et bra tips dere ga meg ved å si at jeg burde presse meg selv til det, og hoppe i det......

Det var en superflott kveld!!!! Og vi skal møtes igjen! Han var helt topp rolig og hyggelig fyr!. :)

• Liker 5
Gjest Winza
Skrevet

Takk dere! For et bra tips dere ga meg ved å si at jeg burde presse meg selv til det, og hoppe i det......

Det var en superflott kveld!!!! Og vi skal møtes igjen! Han var helt topp rolig og hyggelig fyr!. :)

Neste gang du blir syk kan du skype date istedenfor:)

Skrevet

Så gøy! Digger å høre om slike ting, jeg som ikke dater selv :)

Neste gang du blir syk kan du skype date istedenfor:)

Hvorfor er du så opptatt av skype?

Gjest Winza
Skrevet

Så gøy! Digger å høre om slike ting, jeg som ikke dater selv :)

Hvorfor er du så opptatt av skype?

Vist du skal spørre meg om noe slikt så kom først med bevis på Hvorfor du tror jeg er opptatt skype. Og å referer til at jeg nevnte skype i forrige kommentar er ikke bevis...
AnonymBruker
Skrevet

Vist du skal spørre meg om noe slikt så kom først med bevis på Hvorfor du tror jeg er opptatt skype. Og å referer til at jeg nevnte skype i forrige kommentar er ikke bevis...

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 3dc9b...ca7

• Liker 4
Gjest Winza
Skrevet

Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 3dc9b...ca7

Hva i huleste søren har det med noe her å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...