Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med iCloud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt inn på telefonen at den skal ta back-up til iCloud, og har nå fått varsel om at det nesten er fullt. Jeg klarer ikke helt å finne ut hva jeg gjør? Hvordan administrerer jeg iCloud? Noen som kan forklare meg litt om hvordan det virker? Jeg har prøvd å lese på applesidene, men synes ikke jeg får gode svar der.

Et annet spørsmål også, jeg logget meg inn på iCloud.com, burde jeg ikke hatt tilgang til det som det er tatt backup av her? Den er helt blank når jeg logger meg inn..

Anonymous poster hash: 1d34b...8a3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe mer lagringsplass i skya. Du finner en link til dette i iCloud på telefonen.

Bilder lagres vel direkte i en egen mappe på din datamaskin (om du har koblet maskin og telefon sammen). I iCloud skal meldinger, mailer og telefonnummer lagres. Sikker på at du bruker samme innlogging?

Anonymous poster hash: 4be42...f36
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe mer lagringsplass i skya. Du finner en link til dette i iCloud på telefonen.

Bilder lagres vel direkte i en egen mappe på din datamaskin (om du har koblet maskin og telefon sammen). I iCloud skal meldinger, mailer og telefonnummer lagres. Sikker på at du bruker samme innlogging?

Anonymous poster hash: 4be42...f36

Håpte jeg skulle slippe å kjøpe ekstra lagringsplass i alle fall inntil videre. Ja, jeg har kun en Apple ID, men det ligger ingenting når jeg logger meg inn på iCloud på nettet.

Jeg har ikke Apple, lagres det allikevel i en egen mappe på datamaskinen?

Har litt på mobilen som det ikke er nødvendig blir lagret i iCloud, hvordan kan jeg velge hva som skal lagres og ikke?

Anonymous poster hash: 1d34b...8a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...