frøken_øst Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 har et par sminkeprodukter fra mac, som jeg er godt fornøyd med. Ser at de har hudkremer(høy pris) rens og slikt også, noen som har prøvd og vil dele erfaring?
Gjest Haaploes Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 For meg er MAC helt krise - får utbrudd bare jeg går forbi en av butikkene deres, føles det som Men! Huden din kan være helt annerledes fra huden min for alt jeg vet. Hva med å stikke innom og høre om det er mulig å få noen prøver?
frøken_øst Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2014 For meg er MAC helt krise - får utbrudd bare jeg går forbi en av butikkene deres, føles det som Men! Huden din kan være helt annerledes fra huden min for alt jeg vet. Hva med å stikke innom og høre om det er mulig å få noen prøver? av hudpleien eller sminken? har en hud som reagerer på ganske mye, men MAC har foreløpig gått helt fint
frøken_øst Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2014 flere som har prøvd? har inntrykk av at MAC er populært..
Gjest Haaploes Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 av hudpleien eller sminken? har en hud som reagerer på ganske mye, men MAC har foreløpig gått helt fint Det er kun sminken jeg har vært borti, men jeg har en venninne som er fullstendig MAC-frelst. Som sagt er nok det beste uansett og høre om mulighetene for å få noen prøver, eventuelt gå til hudpleier først og få tips om hva du bør se etter. Lykke til!
dillyduzit Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 flere som har prøvd? har inntrykk av at MAC er populært.. MAC har endel produkter som er gode ja og det er disse som blir populære, alle de andre produktene havner i skyggen. Litt synd, for de som har havnet i skyggen er gode produkter. Ellers har jeg brukt Studio Moisture fix spf 15, denne elsket jeg helt til jeg fant noe annet og billigere som funket perfekt med min hud. Huden ble ikke "klissete" etter at sminken ble tatt på, noe jeg syntes er utrolig viktig, spesielt i vamere strøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå