Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-x :-x :-x

Jeg blir forbannnet på alle kuers vegne når jeg ser slike overskrifter:

Svenskene har ku-skrekk.

Det kommer jo klart å tydelig frem i selve innlegget at bare 1/5 er redd kuer!

Over halvparten synes at kyr er søte, mens 63 prosent synes kyr er hyggelige!!!!!

Kunne de ikke da skrevet at svensker synes kuer er hyggelige? Og søte? For det er jo sannheten.

:kyss:

Hilsen forkua i Kuenes Velforening.

:kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men for den femtedelen som er redd kuer er du nok skrekkelig skremmende :ler:

Skrevet

Kyr er de tøffeste dyrene som finnes! Jeg har ikke tall på hvor mange pyntegjenstander i ku-form jeg har. Og så er det selvfølgelig kusengetøy, kupledd, kukopper osv. Det tar aldri slutt!

:D

Skrevet

Ååååå...jeg synes at kyr er noen alrighte dyr!

Dem har noen "bedårende" øyner.. :hoho:

Skrevet

Tror at svenskene representerer de fleste mennesker, de er redd dem som er ulik seg selv. Fremmedfrykt er triste greier.

Hva det da sier om oss som liker kyr, skal være usagt.....

Skrevet

Den ene kukoppen min knuste... *snufs*

Gjest gjest1
Skrevet

Gleder mitt hjerte å se at de fleste bruker ordet "kyr" og ikke "kuer". Iiik. En ku - flere kyr

Skrevet

Kuer... kremt... kyr er helt ålreite dyr.

Leste ett sted at tyrefekting (les: tortur og seigpining med døden til følge foran publikum) kan bli forbudt i Spania. Håper det skjer snart.

Gjest Fighter
Skrevet

Da jeg var liten var jeg redd for kuer. :oops:

Gjest Madley
Skrevet

Jeg er vokst opp på landet og er ikke redd for kyr...

Synes de er søte dyr også er det noe trygt og godt i øynene deres :)

Gjest gjest1
Skrevet
Kuer... kremt... kyr er helt ålreite dyr.

Leste ett sted at tyrefekting (les: tortur og seigpining med døden til følge foran publikum) kan bli forbudt i Spania. Håper det skjer snart.

Tyrefekting er forbudt i Barcelona, så det går i riktig retning. Helt utrolig at denne barbariske skikken har overlevd så lenge.

Skrevet

Tyrefekting er forbudt i Barcelona, så det går i riktig retning. Helt utrolig at denne barbariske skikken har overlevd så lenge.

Jippi.

Jeg elsker melk, ergo så elsker jeg kyr også.

:):):):):):):):)

Skrevet

He he...

Jeg samler også på kyr! :ler:

Har ku-galskap på kjøkkenet ifølge sambo...

Kuer (sier ikke kyr, så da skriver jeg det ikke heller) er ålreite dyr! Og mye kulerer enn andre dyr...

Skrevet

Lillebroren min var så fascinert av at bestefar drev med okser. Og vi kalte okser og kyr for kossemoer da vi var små(kanskje en avart av dansk?).

Iallfall... vi var på bilferie i Danmark, og broderen var kanskje 3 år gammel. Han kikker ut av vinduet, og ser en diger eng, med sikkert 100 kyr. Hvorpå han utbryter:

"Se alle tossemoene til bestefar!"

Vi lo godt av den!

Skrevet

Kyr er ålreite de når de står inne på båsen. Ute i de fri kan jeg styre min begeistring, men det betyr ikke at jeg er redd dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...