AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Min kjæreste er gjerrig. Hvorfor: - snakker om penger HELE tiden - handler alltid på salg - har kjøpt til meg bare billig gaver, smykker made in china, sokker og thats it. - her om dagen snakket han om at han skulle spandere reise på meg som bursdagsgave, men det verste var at han ville låne penger av meg for så å gi meg de etter sommeren. Jeg nekter å tro at han betaler tilbake, så jeg svarte nei. - han spør hele tiden om jeg kan kjøpe saker og ting til bekjente når vi blir invitert , og sier at han vil gi meg halvparten av pengene , men det skjer ikke. Jeg er lei av pengerpraten, lei av at han er gjerrig. Det er så turn-off! Må også nevne at han har hatt dårlig råd i det siste, men selv den perioden han hadde god råd var han like gjerrig.Anonymous poster hash: 9b449...9d4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Han er ikke gjerrig, han er fattig. Leste du hele innlegget før du svarte? TS har skrevet at han var slik når han hadde god råd også. Anonymous poster hash: d3ca5...fe0 2
Gjest New_Girl Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 At han ikke gir meg dyre gaver og handler på salg(?) hadde ikke brydd meg. Men at han snakker om penger hele tiden og alltid ber om å låne, det hadde jeg ikke giddet. Jeg vet ikke hvor lenge dere har vært sammen eller hva slags forhold dere har, men jeg hadde hvert fall tatt en prat med han og sagt at jeg syns pengepratet blir litt mye. 1
Smestad Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Syns det er spesiell oppførsel, dårlig råd eller ikke. Og veldig turn off 1
Medusa13 Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har vært borti typen Kjøpte bursdagsgave for felles husholdningspenger og virket liksom snill fordi han kjøpte noe så flott. Det ble ikke råd til husleie den måneden
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Så dump ham! Anonymous poster hash: 51905...40b
tussi84 Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Kanskje han bare er veldig bevisst over sin egen økonomi. Lurer også på om dyre gaver har alt og si for deg. Trodde det var tanken som teller og hvordan dere har det ellers. 1
Medusa13 Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Kanskje han bare er veldig bevisst over sin egen økonomi. Lurer også på om dyre gaver har alt og si for deg. Trodde det var tanken som teller og hvordan dere har det ellers. Det er jo ikke så veldig ålreight å måtte betale for sine egne gaver da. Da er det mer fair av han å si rett ut at han ikke har råd. Ellers kan man jo bare gå å kjøpe gaven til seg selv
Steinar40 Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Gjerrige folk er irriterende. Og enda verre er det når de utnytter andre (økonomisk). Slike folk vil man ikke ha noe med å gjøre. På den annen side så er det mange som ikke forstår forskjellen på det å være økonomisk og det å være gjerrig. Det er positivt, og helt nødvendig, å være økonomisk og ikke surre bort alt man har.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Gjerrige folk er irriterende. Og enda verre er det når de utnytter andre (økonomisk). Slike folk vil man ikke ha noe med å gjøre. På den annen side så er det mange som ikke forstår forskjellen på det å være økonomisk og det å være gjerrig. Det er positivt, og helt nødvendig, å være økonomisk og ikke surre bort alt man har. Ja, men er han økonomisk så skal han ikke låne penger av meg for å kjøpe reise. Da kan vi heller sitte hjemme. Vet faktisk ikke om han mente å utnytte meg fordi han vet jeg tjener bra, eller om han bare ville låne.Anonymous poster hash: 9b449...9d4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Min kjæreste er gjerrig. Hvorfor: - snakker om penger HELE tiden - handler alltid på salg - har kjøpt til meg bare billig gaver, smykker made in china, sokker og thats it. - her om dagen snakket han om at han skulle spandere reise på meg som bursdagsgave, men det verste var at han ville låne penger av meg for så å gi meg de etter sommeren. Jeg nekter å tro at han betaler tilbake, så jeg svarte nei. - han spør hele tiden om jeg kan kjøpe saker og ting til bekjente når vi blir invitert , og sier at han vil gi meg halvparten av pengene , men det skjer ikke. Jeg er lei av pengerpraten, lei av at han er gjerrig. Det er så turn-off! Må også nevne at han har hatt dårlig råd i det siste, men selv den perioden han hadde god råd var han like gjerrig.Anonymous poster hash: 9b449...9d4 Dump han! Anonymous poster hash: 17fd0...628
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 Forresten, sender han pengene sine hjem til familien sin? Anonymous poster hash: 17fd0...628
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #15 Skrevet 1. mars 2014 Forresten, sender han pengene sine hjem til familien sin?Anonymous poster hash: 17fd0...628 Nei, han er bare gjerrig av natur fordi hele familien er det. Tror det går i arv.Anonymous poster hash: 9b449...9d4
Gjest Winza Skrevet 1. mars 2014 #16 Skrevet 1. mars 2014 Dump han! Anonymous poster hash: 17fd0...628 Fordi han er sparsom? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #17 Skrevet 1. mars 2014 Fordi han er sparsom? Fordi han vil bruke penger som ikke tilhører han. Anonymous poster hash: 17fd0...628
Gjest Winza Skrevet 1. mars 2014 #18 Skrevet 1. mars 2014 Fordi han vil bruke penger som ikke tilhører han. Anonymous poster hash: 17fd0...628 Så lenge man betaler tilbake er det bra, kanskje han investerer?
Steinar40 Skrevet 1. mars 2014 #19 Skrevet 1. mars 2014 Ja, men er han økonomisk så skal han ikke låne penger av meg for å kjøpe reise. Da kan vi heller sitte hjemme. Vet faktisk ikke om han mente å utnytte meg fordi han vet jeg tjener bra, eller om han bare ville låne.Anonymous poster hash: 9b449...9d4 Nei, selvfølgelig skulle ha ikke låne penger av deg. Han høres ut som en korttenkt og eventuelt utnyttende fyr for meg.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #20 Skrevet 1. mars 2014 Er han svensk? Anonymous poster hash: 40acc...77b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå