AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Har en skikkelig go' gutt som kjeder seg litt for mye i hverdagen. Jeg lurer på ting som han kan finne på. Tenkte kanskje å melde ham opp i en bordtennisklubb eller noe sånt hvor han helt sikkert vil finne masse godt selskap og morro. Han er litt nerdete av seg så jeg er sikker på at han ikke vil kjede seg i den lokale bordtennisklubben. Han er en ivrig spiller og jeg er sikker på at han vil spille bordtennis hver eneste dag Hva tror dere? Har dere noen gode forslag ? Anonymous poster hash: b1116...130
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 analsex? Anonymous poster hash: 23058...b4f
Medusa13 Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Høres ut som om du ser fyren for mye og må få han ut av veien noen timer Det koster vel å være medlem av denne klubben, så det hadde kanskje vært greit å spørre ham først. Eller kjøp et dataspill han blir opphengt på
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Melde ham inn i en klubb? Har han ingen egen fri vilje? Anonymous poster hash: fc77a...bbf 1
zaia Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 er det en sønn eller en kjæreste/samboer her? gjelder det en kjæreste/samboer ville jeg funnet på ting med han og gitt han rom til å finne på ting selv med venner, ikke vurdert å melde han inn i en bordtennis klubb, det er noe jeg ville oppfordret han til å finne ut av selv om han er interessert i sånne ting. men her må det være snakk om en sønn, for en kjæreste ville ikke vurdert å melde typen sin inn i en bordtennisklubb, det høres moderlig og kontrollerende ut 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå