niccoline Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Hei! For noen dager siden var jeg på første date med en ganske spennende og interessant mann Vi var på kafé og pratet i mange timer faktisk Det var definitivt noe ved kroppsspråket hans som forvirret meg: Ganske så lenge satt han litt tilbakebøyd i stolen mens vi pratet, med en hånd over brystet/magen. Den andre litt sånn i ansiktet mens han pratet, litt foran ansiktet på en måte.. Men han pratet jo Er dette tegn på usikkerhet...? Etterhvert satt han mye mere foroverbøyd, med albumene hvilende på bordet mens vi pratet.. Dette forvirrer meg egentlig! Han har etterpå takket for en fin kveld og sagt det var veldig hyggelig å bli kjent med meg. Og vi skriver mail til hverandre enda. Så? Noen syn på dette jenter?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Helt vanlig vennlig opptreden. Ikke noe spesielt interessert ser det ut som. Anonymous poster hash: c338a...d20
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Hei! For noen dager siden var jeg på første date med en ganske spennende og interessant mann Vi var på kafé og pratet i mange timer faktisk Det var definitivt noe ved kroppsspråket hans som forvirret meg: Ganske så lenge satt han litt tilbakebøyd i stolen mens vi pratet, med en hånd over brystet/magen. Den andre litt sånn i ansiktet mens han pratet, litt foran ansiktet på en måte.. Men han pratet jo Er dette tegn på usikkerhet...? Etterhvert satt han mye mere foroverbøyd, med albumene hvilende på bordet mens vi pratet.. Dette forvirrer meg egentlig! Han har etterpå takket for en fin kveld og sagt det var veldig hyggelig å bli kjent med meg. Og vi skriver mail til hverandre enda. Så? Noen syn på dette jenter? Et tegn på nervøsitet til å begynne med. Anonymous poster hash: 32e95...05a 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Hva skulle være galt med det? For meg virker det heller avslappet, hvis det ikke var unaturlig da. Selvsikkert kanskje. Noe jeg innbiller meg Morten Harket kunne gjort på date, for han er veldig seg selv. Anonymous poster hash: 3f9dc...02d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Morten Harket faktisk bhhahahahah Anonymous poster hash: 1c0b3...168 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Vanskelig å si. I starten så virker det som om han skapte en slags barriere mellom dere med armene sine og det at han lente seg tilbake. At han tar seg i ansiktet kan være nervøsitet. Og så ble han mer varm i trøya etter hvert? Hvordan er han som person? "Sjenerte" menn sender ofte ut helt motsatte tegn av det mer selvsikre menn gjør når de er interesserte. Anonymous poster hash: 5c84e...684 2
niccoline Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2014 Vanskelig å si. I starten så virker det som om han skapte en slags barriere mellom dere med armene sine og det at han lente seg tilbake. At han tar seg i ansiktet kan være nervøsitet. Og så ble han mer varm i trøya etter hvert? Hvordan er han som person? "Sjenerte" menn sender ofte ut helt motsatte tegn av det mer selvsikre menn gjør når de er interesserte. Anonymous poster hash: 5c84e...684 Hmm.. Som person er han pratsom, kanskje litt nevrotisk, veldig godt utdannet, rolig, litt annet syn på en del ting enn andre. Ganske så oppfinnsom.. -Ganske formell i måten han skriver på i mailene jeg får. Men svarer på det jeg spør om, kommenterer og virker interessert. Spør om ting. Forteller om dagen sin og sånt da. Veldig gentleman som fulgte meg til bussen, åpnet dører, og gikk å kjøpte kaffe. Gikk i samme tempo som meg, og stresset ikke. Han er vannmann om det skulle bety noe for noen av dere...? Veldig glad for innspill her da jeg er forvirret, man samtidig ganske så fascinert
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Hmm.. Som person er han pratsom, kanskje litt nevrotisk, veldig godt utdannet, rolig, litt annet syn på en del ting enn andre. Ganske så oppfinnsom.. -Ganske formell i måten han skriver på i mailene jeg får. Men svarer på det jeg spør om, kommenterer og virker interessert. Spør om ting. Forteller om dagen sin og sånt da. Veldig gentleman som fulgte meg til bussen, åpnet dører, og gikk å kjøpte kaffe. Gikk i samme tempo som meg, og stresset ikke. Han er vannmann om det skulle bety noe for noen av dere...? Veldig glad for innspill her da jeg er forvirret, man samtidig ganske så fascinert Han høres herlig ut. Anonymous poster hash: 5c84e...684
Gjest Runforit Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Hmm.. Som person er han pratsom, kanskje litt nevrotisk, veldig godt utdannet, rolig, litt annet syn på en del ting enn andre. Ganske så oppfinnsom.. -Ganske formell i måten han skriver på i mailene jeg får. Men svarer på det jeg spør om, kommenterer og virker interessert. Spør om ting. Forteller om dagen sin og sånt da. Veldig gentleman som fulgte meg til bussen, åpnet dører, og gikk å kjøpte kaffe. Gikk i samme tempo som meg, og stresset ikke. Han er vannmann om det skulle bety noe for noen av dere...? Veldig glad for innspill her da jeg er forvirret, man samtidig ganske så fascinert Vel jeg er vannmann. Det jeg leser om dem stemmer ganske bra(så les deg opp, det stemmer godt) Vi er ganske coole når vi dater og i bli kjent fasen. Vi viser interesse uten å virke desperate. Vi maser ikke og bruker tid på å bli kjent om vi faktisk er interessert. Kan kanskje forvirres med at vi ikke er så interesserte, men om vi ikke er interessert så hører du ikke noe fra oss i det hele tatt Om du først får oss på kroken så er vi lojale og vi står ved din side til det siste om du er den utkårede.
niccoline Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 2. mars 2014 Vel jeg er vannmann. Det jeg leser om dem stemmer ganske bra(så les deg opp, det stemmer godt) Vi er ganske coole når vi dater og i bli kjent fasen. Vi viser interesse uten å virke desperate. Vi maser ikke og bruker tid på å bli kjent om vi faktisk er interessert. Kan kanskje forvirres med at vi ikke er så interesserte, men om vi ikke er interessert så hører du ikke noe fra oss i det hele tatt Om du først får oss på kroken så er vi lojale og vi står ved din side til det siste om du er den utkårede. Takk for svar Runforit! Kan du forklare meg mere om hva som er mere typisk vannmann? Jo mere jeg leser jo mere forvirret blir jeg! Når han fortsetter å sende mail og skriver små historier da er han vel interessert eller...? Burde jeg invitere til ny date igjen snart? Det er fire dager siden første date, og jeg er ikke sikker på når jeg egentlig burde spørre.. Han har hvertfall sagt før at han er typen til å takke ja til ting han ikke helt vet noe om. Veldig cook og laidback type da. Men samtidig virker han usikker på damefronten.. Tenkte kanskje foreslå å gå en tur i naturen neste date da han faktisk er glad i det selv. Eller er det for frempå? Takker for alle svar fra dere flotte singeldamer )
Gjest Runforit Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Takk for svar Runforit! Kan du forklare meg mere om hva som er mere typisk vannmann? Jo mere jeg leser jo mere forvirret blir jeg! Når han fortsetter å sende mail og skriver små historier da er han vel interessert eller...? Burde jeg invitere til ny date igjen snart? Det er fire dager siden første date, og jeg er ikke sikker på når jeg egentlig burde spørre.. Han har hvertfall sagt før at han er typen til å takke ja til ting han ikke helt vet noe om. Veldig cook og laidback type da. Men samtidig virker han usikker på damefronten.. Tenkte kanskje foreslå å gå en tur i naturen neste date da han faktisk er glad i det selv. Eller er det for frempå? Takker for alle svar fra dere flotte singeldamer ) Når en vannmann tar kontakt så er vi interessert Hadde han ikke vært interessert så hadde han ikke giddet å bruke tid på deg. Vannmenn er frie sjeler. Vi liker uavhengighet og selvstendighet. Det er også viktig i en partner. Sjalusi vil drive oss bort. Vi er ikke sjalu av natur og liker heller ikke sjalu partnere. Tillit er alt. Vi har lett for å kommunisere med folk og er veldig utadvendte. Vi trenger en person som kan utfordre oss og som ikke er redd for å ha egne meninger og stå for dem, men vedkommende må også kunne innrømme når de tar feil, det gjør alltid vi, enn om noe motvillig Når en vannmann er forelsket så vil vi vise det mer med handlinger enn med ord. Ikke forvent koseprat og dulling konstant. Men se på hva vi gjør. Gjør noe fint for deg, tar deg ut på middag, lager en kopp te til deg, tar vare på deg når du er syk etc. Som sagt så vil det ta noe tid i starten før du virkelig føler at en vannmann gir hele seg selv. Vi bruker lang tid på å bygge opp tillit og slippe noen inn på oss. Det kan virke frustrerende til tider, men vit at når du faktisk har vist deg verdig tilliten så har du en lojal partner som alltid vil stå ved din side og du vil aldri tvile på at han elsker deg. Han vil alltid gå deg i forsvar og vil beskytte deg med sitt eget liv. Vi er tross alt "hund" i det kinesiske tegnet og hunder er alltid lojale og beskyttende Vannmenn er som sagt ikke særlig sjalu eller eiesyke. Viser du at han kan stole på deg så vil han stole på deg inntil du bryter tilliten. Skulle du derimot bryte tilliten så er den fryktelig vanskelig å få tilbake. Vi kan tilgi, men vi glemmer ikke lett. Håper dette hjelper 1
Gjest Runforit Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 PS: dette beskriver bra: Vannmannens blikk vil rask feste seg ved den mest intelligente, vittige og spesielle personen i rommet. Er du utadvendt, modig og alt annet enn regelbundet, ja, da har du vunnet deres interesse. Men regn med at dere må bli venner før det kan bli snakk om noen romanse. Veien til Vannmannens hjerte går alltid via følelsen av felleskap og solidaritet. Mer enn noen andre lever Vannmannen i hodet sitt. Forelskelse og kjærlighet virker ofte som rene mysterier for dem. Folk som oppfører seg urasjonelt eller stadig har voldsomme følelsesutbrudd virker frastøtende på dem. For Vannmannen kan ethvert problem løses - hvis man diskuterer på en saklig og intelligent måte. Så unngå å bruke kroppsspråk hvis du vil formidle noe viktig til Vannmannen. Ikke si det med roser heller. Du kan sende en due, men brevet den bringer må være skrevet klart, konsist og uten stavefeil. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Hva skulle være galt med det? For meg virker det heller avslappet, hvis det ikke var unaturlig da. Selvsikkert kanskje. Noe jeg innbiller meg Morten Harket kunne gjort på date, for han er veldig seg selv. Anonymous poster hash: 3f9dc...02d Hadde daten min begynt å oppføre seg som Morten Harket, hadde jeg hardt prøvd å finne på ting å si for å slippe å møte han igjen. En ting er å være seg selv, noe annet er å prøve å være en svevende merkelig skrue for å skille seg ut fra de andre. Sunne mennesker er ikke redd for å være som andre. Anonymous poster hash: 1c23b...60c
niccoline Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 2. mars 2014 Ha ha ok I den siste mailen fra han lurte han på om jeg pleier å skrive "Hei på du" i stedenfor "Hei på deg" i mailer, for det gjør nemlig han! Men jeg har aldri sett han har gjort det før, og det var første gangen jeg skrev det Lurer egentlig også hvor lenge vi burde maile før jeg spør om noe, for er det opp til han tror jeg det kan mailes i det uendelige.. Han har selv sagt at : "Noen ganger er det ikke måte på hvor modig jeg kan være". Da i forbindelse med at han skrev mail til meg første gang -Stemmer det at vannmann er ganske opphengt i logikk? Og at de kan være skikkelige pysete tror du? -Hva med kresen? Så snilt av deg å svare, for denne mannen er noe helt annet enn jeg har vært borti før, og utrolig spennende
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Stjernetegn, er det virkelig relevant? Basert på alt du skriver:Jeg har sett sånn kroppsspråk hos de som prøver å være veldig sære og unike, og de som prøver å være veldig sære og unike har ofte en virkelighetsoppfatning som byr på problemer etter hvert, og det viktigste for dem er å være unike og sære, så de kan føle seg annerledes enn alle andre. Jeg ble selv fascinert av slike da jeg var 15, men nå ser jeg det for hva det er. Anonymous poster hash: 1c23b...60c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 Ha ha ok I den siste mailen fra han lurte han på om jeg pleier å skrive "Hei på du" i stedenfor "Hei på deg" i mailer, for det gjør nemlig han! Men jeg har aldri sett han har gjort det før, og det var første gangen jeg skrev det Lurer egentlig også hvor lenge vi burde maile før jeg spør om noe, for er det opp til han tror jeg det kan mailes i det uendelige.. Han har selv sagt at : "Noen ganger er det ikke måte på hvor modig jeg kan være". Da i forbindelse med at han skrev mail til meg første gang -Stemmer det at vannmann er ganske opphengt i logikk? Og at de kan være skikkelige pysete tror du? -Hva med kresen? Så snilt av deg å svare, for denne mannen er noe helt annet enn jeg har vært borti før, og utrolig spennende For meg høres det helt weirdo ut, men hvis du er en sånn som tror på stjernetegn så passer dere sikkert fint sammen. Anonymous poster hash: 1c23b...60c 1
niccoline Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 2. mars 2014 For meg høres det helt weirdo ut, men hvis du er en sånn som tror på stjernetegn så passer dere sikkert fint sammen. Anonymous poster hash: 1c23b...60c Ja jeg tror faktisk på stjernetegn, og om det gjør meg litt "weirdo", so what...? Greit å ha noen referanserammer synes jeg For din del og min del må du gjerne være så lite opptatt av det du vil Jeg liker å få svar fra både høyrekolonna venstre jeg
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Ja jeg tror faktisk på stjernetegn, og om det gjør meg litt "weirdo", so what...? Greit å ha noen referanserammer synes jeg For din del og min del må du gjerne være så lite opptatt av det du vil Jeg liker å få svar fra både høyrekolonna venstre jeg Det er greit, men med slike referanserammer tror jeg ikke du vil ha noen nytte av andres via-via-tolkninger av hans kroppsspråk uansett Horoskopet holder vel da Anonymous poster hash: 1c23b...60c 2
niccoline Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #19 Skrevet 3. mars 2014 Kjære søte deg anonyme annie, tror du nå ikke at selv meg som haf en smule sansen for horoskop greier å se to sider på saken? Du må gjerne se på menn med et par øyne Jeg foretrekker tusenvis Håper du greier å se nytten av det etterhvert 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #20 Skrevet 3. mars 2014 Stjernetegn, er det virkelig relevant? Basert på alt du skriver:Jeg har sett sånn kroppsspråk hos de som prøver å være veldig sære og unike, og de som prøver å være veldig sære og unike har ofte en virkelighetsoppfatning som byr på problemer etter hvert, og det viktigste for dem er å være unike og sære, så de kan føle seg annerledes enn alle andre. Jeg ble selv fascinert av slike da jeg var 15, men nå ser jeg det for hva det er. Anonymous poster hash: 1c23b...60c Jøss, var ikke det dagens mest nedlatende og fordomsfulle konklusjon ut fra det lille TS har beskrevet, så vet ikke jeg... Anonymous poster hash: 32e95...05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå