AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Hei Jeg har hatt ett forhold med en mann som jeg er veeeeldig forelsket i. Vi har vært sammen i 3 månder, men er veldig glad i han. Tingen er at han jobber på en utested jeg alltid går til. Han jobber nesten hver helg. Har tenkt å gå ut neste helg, blir det dumt av meg og dra dit han jobber? Før var det sånn om jeg gikk ut så gikk jeg alltid der og etter at de stengte så ble jeg med han hjem. Det kommer til å bli litt annerledes når jeg må dra hjem til meg selv....Men har egentlig veeldig lyst til å dra dit, snakke med han litt kansje. Hva synes dere om det? Hva kommer han til å tenke om jeg dukker opp der? Anonymous poster hash: ba7e6...739
Gjest snoopy_93 Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Er vel bare å feste der du vil det. Kan være han synes det er slitsomt med eksen til stede på jobb.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Hold deg unna. Anonymous poster hash: 69ed8...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Er vel bare å feste der du vil det. Kan være han synes det er slitsomt med eksen til stede på jobb. Ja det var det jeg tenkte.... Men kommer han til å tro at jeg er der pgv han? fordi jeg har ikke gått ut på leeeenge nå, så om jeg gjør det nå, så tror han at jeg er der for han liksom? Anonymous poster hash: ba7e6...739
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Hold deg unna. Anonymous poster hash: 69ed8...6a3 Hvorfor? Anonymous poster hash: ba7e6...739
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Er det flere barer der? Hvis det, så gå til en av de andre og ignorer han. Jeg jobber selv i bar og det var superkleint da exen kom og skulle bestille av akkurat meg. Ble satt ut, og følte han trodde han skulle få det billigere slik som da vi var sammen. Anonymous poster hash: f6b38...eb6 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Er det flere barer der? Hvis det, så gå til en av de andre og ignorer han. Jeg jobber selv i bar og det var superkleint da exen kom og skulle bestille av akkurat meg. Ble satt ut, og følte han trodde han skulle få det billigere slik som da vi var sammen. Anonymous poster hash: f6b38...eb6 Er ikke andre barer, de andre er for gamle. Det er en liten by så utvalget er liten..... Anonymous poster hash: ba7e6...739
Betasuppe Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Er ikke andre barer, de andre er for gamle. Det er en liten by så utvalget er liten..... Anonymous poster hash: ba7e6...739 Hvilken by er det da? Kanskje det er noen barer du ikke vet om... Du kan sikkert gå dit, men unngå han, og ikke snakk med han. Ha en nøytral tone. Han dumpa deg.
skjønnas Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 (endret) Hvilken by er det da? Kanskje det er noen barer du ikke vet om... Du kan sikkert gå dit, men unngå han, og ikke snakk med han. Ha en nøytral tone. Han dumpa deg. nei og nei Endret 1. mars 2014 av skjønnas
Betasuppe Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 (endret) Han dumpa meg fordi han MÅ, men han er ennå forelsket mer enn før også ... ? Er han munk? Eller har han ei annen? WTF? Det er ingen by kalt "nei" i Norge som jeg vet! Endret 1. mars 2014 av Betasuppe
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 TS her. Han er ennå forelsket i meg, han gjore det slutt fordi han begynnte å få sterke følelser for meg. Anonymous poster hash: ba7e6...739
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 ? Er han munk? Eller har han ei annen? WTF? Det er ingen by kalt "nei" i Norge som jeg vet! HAHA. Han er allerede forlovet derfor.... Anonymous poster hash: ba7e6...739
Gjest snoopy_93 Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Han er forlovet?? Det forandrer saken! Da ville jeg holdt meg unna.
Gjest Lincoln Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 (endret) TS her. Han er ennå forelsket i meg, han gjore det slutt fordi han begynnte å få sterke følelser for meg. Anonymous poster hash: ba7e6...739 Gjorde det slutt med kjæresten fordi han begynte å få følelser... Alt folk får seg til å tro. Edit: ser nå at du var en tøs han hadde seg med på siden. Da så. Endret 1. mars 2014 av Lincoln
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #15 Skrevet 1. mars 2014 Skjønnas... Du hører aldri på råd folk kommer med her, så hvorfor spør du? Hold deg unna, han er jo fremdeles forlovet selv om han en gang sa at han ville gå ut av forholdet med hun i Tyskland for din skyld. Om det stemte så ville han gjort det for lengst. Hold deg unna ham, langt unna baren han jobber på, det vil bare bli verre for deg. Om det er for å dra på byen for å ha det moro uten han i baktankene, gjør det, men om det er pga. han så vil han tenke sitt, og det eneste det går utover er deg selv. Behold den ørlite grann av selvrespekten du har igjen og fokuser på deg selv istedet. Det virker som du trenger det. Anonymous poster hash: 419d5...55a
Ferny Skrevet 1. mars 2014 #16 Skrevet 1. mars 2014 Hvorfor? Anonymous poster hash: ba7e6...739 Fordi du er hans andrevalg (i beste fall). Og du vet allerede at han er uærlig og utro mot den han aller helst vil være sammen med (forloveden). De sier mye om han som person... Jeg hadde aldri giddet å være noens sidesprang i hvert fall.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. mars 2014 #17 Skrevet 1. mars 2014 HAHA. Han er allerede forlovet derfor.... Anonymous poster hash: ba7e6...739 Er det du som lagde en tråd tidligere om at du er 23 år og lurte på hvordan du kunne snike deg ut av dine foreldres hus som du bor i midt på natta for å treffe han? :o Hvis dette er deg, så er mitt råd å holde deg borte fra hans arbeidssted.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #18 Skrevet 1. mars 2014 Fordi du er hans andrevalg (i beste fall). Og du vet allerede at han er uærlig og utro mot den han aller helst vil være sammen med (forloveden). De sier mye om han som person... Jeg hadde aldri giddet å være noens sidesprang i hvert fall. Han har aldri lovet meg noe. Han sa helt fra begynnelsen at han ikke skal forlate henne, og det har jeg godtatt, men jeg tror han begynner å få dårlig samvittighet ovenfor dama hans..... Anonymous poster hash: ba7e6...739
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #19 Skrevet 1. mars 2014 dyttt.... Anonymous poster hash: ba7e6...739
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå