Djungelvrål Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Elsker slike apokalyptiske filmer og spesielt der verden har blitt nesten utryddet for mennesker og hvor alt er bare deprimerende. Er også stor fan av The walking dead. Noen som har noen andre favoritter? 1
Pringle Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 (endret) Me too, akkurat nå kommer jeg på Knowing, The Happening, Blade Runner, Fahrenheit 451, Melancholia. OK, juksa litt, for de kommer opp som forslag på IMDB, hehe. Har likt alle unntatt Blade Runner, boka var knall, men orka ikke filmen. Og så Waterworld, så klart. Endret 1. mars 2014 av Pringle
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2014 Har sett alle dere nevner. Likte noen av dem.
Gjest Badabing Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Har du sett serien Jericho også? Ellers kan jo kanskje The Hunger Games også være noe? Egentlig ungdomsfilmer, men jeg likte i alle fall temaet.
Jellybean78 Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Mad Max filmene er vel nesten opphavet til denne sjangeren, de anbefales.... Foruten de nevnte så har du vel Oblivion med Tom Cruise, 28 Days Later (zombiefilm), World War Z (mer zombier), Daybreakers (god vampyrfilm) og min personlige favoritt The Thing av John Carpenter.
cupids dead Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 (endret) "I am legend" er en film som absolutt faller inn under den genren du etterlyser flere tips om. "Doomsday" kan jeg også anbefale. "Stake Land" og "The Day" bør du også sjekke ut. Endret 2. mars 2014 av cupids dead
Captain Charisma Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Stake Land 28 Days Later The Stand Dawn of the Dead (originalen) Melancholia
Mulancholy Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Children of men eller noko sånt var veldig bra. Aeon flux og the timetraveller er litt andre typar, men fortsatt kjekke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå