@shygirl@ Skrevet 28. mai 2004 #1 Skrevet 28. mai 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et cape på kort tid?? Finner ingen som selger slikt... Hjeeeelp?!
Vimsevips Skrevet 28. mai 2004 #2 Skrevet 28. mai 2004 Finner du ingen i brudesalongene heller ? Har du mulighet kan du jo evt sy selv, eller finne noen som kan sy for deg. Dette mønsteret kan kanskje være noe ? Eller så kan du jo også sjekke denne sida for andre forslag. Mønsteret jeg har vist til er Vogue og er å få kjøpt stort sett over alt.. Og very very easy hos Vogue, er faktisk som de selv sier; veldig lette mønstre
Bokalven Skrevet 30. mai 2004 #3 Skrevet 30. mai 2004 Aa sy en halvsirkelkappe er baade enkelt og kjapt. Jeg ville ha sydd selv var jeg deg, det er gjerne billigere ogsaa. http://url.uio.no/kompendier/kostymekompen...dium.html#kappe
@shygirl@ Skrevet 30. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2004 Tusen takk for svar. Jeg er desverre ikke spesielt god på å sy for å si det slik. Prøvde meg på en slik kappe her om dagen men det gikk ikke så veldig bra... Det ser ikke ut til at det er så enkelt å få tak i en slik, heller. Iallefall ikke noe annet en hvit...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 31. mai 2004 #7 Skrevet 31. mai 2004 Mitt Skattkammer i Trondheimsveien i Oslo! Koster flesk men... Bodymap i Arkaden Koster mer flesk...
Gjest Tabby Skrevet 31. mai 2004 #8 Skrevet 31. mai 2004 Går det ikke an å få leid i en brudekjolesalong i nærheten da? Det skal jeg i hvert fall.
@shygirl@ Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2004 Takk for flere svar.. Det er desverre inge brudesalonger i nærheten her jeg bor, synes nesten det er litt risikabelt å bestille fra butikker i oslo hvis man ikke kan se capet først. Nå har det iallefall ordnet seg Jeg sendte en mail til Somaras, en nettbutikk for brudeutstyr og selskapskjoler. Det er jo bare tre uker igjen til bryllupet, men hun som skal sy det klarte å få bestilt stoff i den fargen jeg vil ha så nå blir det cape! Synes det var kjempeservice av nettbutikken å ta inn en bestilling på så kort varsel.. Endelig er en ting til i orden..
@shygirl@ Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2004 WWW.BRUDEKJOLEFORMIDLINGEN.NO Fant ingen cape på deres sider... Hvor fant du det...?
@shygirl@ Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #12 Skrevet 1. juni 2004 Så godt at det ordner seg @shygirl@. Jeg også Ble så glad da jeg fikk mail for en halvtime siden om at stoffet var bestilt..
Gjest Tabby Skrevet 1. juni 2004 #13 Skrevet 1. juni 2004 Det skjønner jeg godt! Det er slike ting i siste liten som man helst ikke vil stresse med, og nå går det jo bra for deg.
@shygirl@ Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 1. juni 2004 Det skjønner jeg godt! Det er slike ting i siste liten som man helst ikke vil stresse med' date=' og nå går det jo bra for deg.[/quote'] Nei, det er nok av ting å huske på de siste ukene nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå