Gå til innhold

Klarer ikke å glemme noen jeg aldri var forelsket i

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... Jepp, that's right. Jeg klarer rett og slett ikke å glemme noen jeg aldri har vært forelsket i. Det er over 2 år siden vi hadde noe på gang, og i tillegg har jeg vært i et forhold i snart 2 år nå. Hver gang vi støter på hverandre (har vært et par-tre ganger siden dagen jeg og kjæresten ble sammen), så tenker jeg på ham i lange perioder etterpå. Når vi drev på tidligere, var det mest gjennom festligheter og fra min side betydde det lite. Han ble irritert når jeg fikk kjæreste, men hørte ikke noe fra han etter det. Han har prøvd seg litt når vi har møttes, rettere sagt spurt meg rett ut om hvor landet ligger når det gjelder han, men jeg har bare sagt at nå er jeg opptatt. Likevel er det nesten som om jeg bare vil kaste alt og alle unna meg og gå for ham! Jeg vet at det mest sannsynlig ikke vil funke, fordi vi lever forskjellige liv samtidig som han er FOR lik meg. Dessuten vet jeg heller ikke om han vil ha meg som kjæreste i det hele tatt. Sist vi møttes kranglet vi til og med, fordi han var sint fordi han ikke lenger hadde sjangs. Likevel kunne jeg dødd av blikket han sendte meg, som tydet på alt annet enn sinne.

Hvorfor er det sånn at jeg ikke klarer å glemme noen som jeg aldri har elsket? Sånn egentlig burde jeg jo kun se kjæresten min, og ikke bry meg om noen andre. Jeg blir omtrent ALDRI forelsket, har vært det én gang før min nåværende kjæreste. Det plager meg veldig at det er sånn, fordi jeg blir veldig rastløs og urolig, får ikke til å konsentrere meg om å gi alt til han som fortjener det, nemlig samboeren min. Er også redd for at han skal merke at noe er galt, selv om jeg aldri snakker med denne fyren over sosiale medier osv.

Jente, 22

Anonymous poster hash: 5ee1c...236
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du liker han litt mer enn du vil innrømme :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om du hele tiden har gått rundt med en fantasi om denne gutten uten at du vil innrømme det :)

• Liker 2
Gjest ashanti
Skrevet

Jeg også har en fyr jeg "aldri var forelsket i", men som dukker opp i tankene mine altfor ofte. Vi rotet rundt i noen uker for over ett år siden. Etter det har jeg hatt han i tankene mine flere dager i uken :blush:

Jeg tolker det som at jeg ikke egentlig ble ferdig med han og at jeg nok innerst inne gjerne ville at dette roteforholdet skulle fortsatt mye lenger, selv om jeg i utgangspunktet ikke så på han som noe kjærestemateriale.. Tar meg selv i å håpe at jeg treffer på han tilfeldig et eller annet sted slik at vi kanskje kan ta opp tråden igjen..

Skrevet

Jeg også har en fyr jeg "aldri var forelsket i", men som dukker opp i tankene mine altfor ofte. Vi rotet rundt i noen uker for over ett år siden. Etter det har jeg hatt han i tankene mine flere dager i uken :blush:

Jeg tolker det som at jeg ikke egentlig ble ferdig med han og at jeg nok innerst inne gjerne ville at dette roteforholdet skulle fortsatt mye lenger, selv om jeg i utgangspunktet ikke så på han som noe kjærestemateriale.. Tar meg selv i å håpe at jeg treffer på han tilfeldig et eller annet sted slik at vi kanskje kan ta opp tråden igjen..

Send han en melding? :)

Gjest ashanti
Skrevet

Send han en melding? :)

Jeg er litt for "stolt" til å tørre å gjøre det.. har tenkt tanken mange ganger, men føler han er veldig typen til å ta opp kontakten hvis han hadde vært interessert/tenkt på meg.. selv om jeg dagdrømmer litt om at vi skal møtes tilfeldig og at ting blomstrer opp igjen..

:romeo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...