Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle herlige forum mennesker..

Jeg skal holde 30 års lag for samboeren min i April.. Dette blir en fest der gjester har med egen drikke og det skal ikke være middag. Er det noen som har tips til lett servering?

Takk for hjelpen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ca 50 gjester..ost og kjeks blir kanskje litt klønete?:)

Gjest Silverstream
Skrevet

Det er ca 50 gjester..ost og kjeks blir kanskje litt klønete? :)

Hva mener du med klønete? :P

Ellers så er jo tapas godt. Bare la det stå på benken ellerno, så forsyner folk seg selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Chips, druer, ost og kjeks, saltpinner, frukt.

Anonymous poster hash: 9fd78...548
Skrevet (endret)

Spekemat, rømme, flatbrød, grovt brød, godt smør og litt grønt.

Endret av KG dama
  • Liker 2
Skrevet

Nissegrøt

AnonymBruker
Skrevet

Husk å be til lett servering så folk ikke tror det er middag de får servert.

Anonymous poster hash: 0bf9a...b59

• Liker 1
Skrevet

Mini vårruller med dip, lefseruller med forskjellig fyll, ostebiter, minisalami. Lett å snackse på uten at det trengs tallerken eller bestikk.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn "enkel" småmat er vanligvis mye mer arbeidskrevende enn å lage en diger porsjon gryterett. Har jeg etterhvert lært...

Et unntak er kanskje spekefat. Kjøp inn en god kjøttskjæremaskin så du får tynne skiver. Og lag masse god, hjemmelaget potetsalat.

Anonymous poster hash: 273e9...c9d
  • Liker 2
Skrevet

Sånn "enkel" småmat er vanligvis mye mer arbeidskrevende enn å lage en diger porsjon gryterett.

Anonymous poster hash: 273e9...c9d

Støtter denne! Et vellykket eksempel fra fest jeg har vært på: Stor gryte med chili con carne, med lettrømme og godt brød til. Papptallerkener og plastbestikk og gryta stående på lav varme. Ingen bordsetting, alle forsyner seg når de har lyst på litt mat. Evt salatskål i tillegg. Og potetgull/snacks.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er skikkelig fest så blir faktisk pølser aldri feil. Det må heller ikke være vasne wienerpølser i tørre brød, noen skikkelig gode og smaksrike pølser med spennende tilbehør går nok hjem hos mange. Blir fort litt dyrt da.

Anonymous poster hash: 14ac4...8b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...