AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Samboeren min har hatt kontakt med mindreårige siden hvetfall han var 19 og hun miste var 11 år, når jeg traff han var han et par år eldre men han sier hele tiden at det bare var en vane sak og lovet hele tiden å kutte kontakt med desse Internett chat jentene, men er det egentlig noe håp dersom en er i tyve årene å er tiltrukket av tennåringer? Noen erfaringer? Anything? Anonymous poster hash: 8f007...932
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 HVA???? KONTAKT POLITIET OG FORELDRENE TIL DE JENTENE! Anonymous poster hash: 7ec76...1d1 1
Modeus Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Jeg skjønner ikke åssen sånne forstyrrede karer klarer å få seg dame i det hele tatt mens mange ordentlige folk klager på at ingen jenter vil ha de
Gjest snoopy_93 Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Still han ultimatumet; for alltid pedo og bak murene, eller sammen med deg
Gjest Teta Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Samboeren min har hatt kontakt med mindreårige siden hvetfall han var 19 og hun miste var 11 år, når jeg traff han var han et par år eldre men han sier hele tiden at det bare var en vane sak og lovet hele tiden å kutte kontakt med desse Internett chat jentene, men er det egentlig noe håp dersom en er i tyve årene å er tiltrukket av tennåringer? Noen erfaringer? Anything?Anonymous poster hash: 8f007...932 .... og det er DETTE du er bekymret for?
Gamerfrue Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 11 år gammel?! Er det seksuelt innhold med i bildet trengs en anmeldelse. Hvis ikke trengs en psykolog.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Uansett? Det er over to år siden sist jeg har visst om noe, but then again når en tilbringer 7,5 t på jobb hver dag og eier en smart phone og to ukjente jente navn plutselig dukker opp på snap chat, how can you really know? 😢 Ingen wiggle room? 😢 hadde aldri planer om å fortsette forholdet, økonomi og følelser hindret alt.. Anonymous poster hash: 8f007...932
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Å ikke døm, en er gjerne ikke klar over det før en er der selv! det er vanskeligere enn du tror! En kan tenke å tror både det ene å det andre men før en er der selv; ikke uttal deg:sAnonymous poster hash: 8f007...932
Gjest Chloè Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Jeg skjønner ikke åssen sånne forstyrrede karer klarer å få seg dame i det hele tatt mens mange ordentlige folk klager på at ingen jenter vil ha de Vel,det er ikke akkurat smarte damer slike får
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Samboeren min har hatt kontakt med mindreårige siden hvetfall han var 19 og hun miste var 11 år, når jeg traff han var han et par år eldre men han sier hele tiden at det bare var en vane sak og lovet hele tiden å kutte kontakt med desse Internett chat jentene, men er det egentlig noe håp dersom en er i tyve årene å er tiltrukket av tennåringer? Noen erfaringer? Anything?Anonymous poster hash: 8f007...932 Hvis han hadde kontakt med småjenter da han var 19 er han syk og pedofil. Og du er sammen med en pedofil mann! Hvordan føles det å være så jævla dum?
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Å ikke døm, en er gjerne ikke klar over det før en er der selv! det er vanskeligere enn du tror! En kan tenke å tror både det ene å det andre men før en er der selv; ikke uttal deg:sAnonymous poster hash: 8f007...932 Ikke døm???? Skal man IKKE dømme dumme kvinnfolk som ikke anmelder pedofile? Jo selvfølgelig skal vi det! Hadde det vært greit om det var din 11 år gamle datter han siklet på?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 Vel,det er ikke akkurat smarte damer slike får Smart? Hva har det med saken å gjøre? Det er nok av idiotiske situasjoner en kan havne i, ikke døm meg fordi jeg tilfeldigvis endte opp med en muligens hebefil! Det er ikke alt man kan noe for i livet!:'( Anonymous poster hash: 8f007...932
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2014 #15 Skrevet 1. mars 2014 Smart? Hva har det med saken å gjøre? Det er nok av idiotiske situasjoner en kan havne i, ikke døm meg fordi jeg tilfeldigvis endte opp med en muligens hebefil! Det er ikke alt man kan noe for i livet!:'(Anonymous poster hash: 8f007...932 Du er mindre begavet. IQen din er under gjennomsnittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå