Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har hatt kontakt med mindreårige siden hvetfall han var 19 og hun miste var 11 år, når jeg traff han var han et par år eldre men han sier hele tiden at det bare var en vane sak og lovet hele tiden å kutte kontakt med desse Internett chat jentene, men er det egentlig noe håp dersom en er i tyve årene å er tiltrukket av tennåringer? Noen erfaringer?

Anything?

Anonymous poster hash: 8f007...932

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det har seksuellt innhold: Anmeld han!!

• Liker 2
Skrevet

Tror kanskje han må få et lite besøk av politiet!

AnonymBruker
Skrevet

HVA????

KONTAKT POLITIET OG FORELDRENE TIL DE JENTENE!

Anonymous poster hash: 7ec76...1d1
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke åssen sånne forstyrrede karer klarer å få seg dame i det hele tatt mens mange ordentlige folk klager på at ingen jenter vil ha de :P

Gjest snoopy_93
Skrevet

Still han ultimatumet; for alltid pedo og bak murene, eller sammen med deg

Skrevet

Samboeren min har hatt kontakt med mindreårige siden hvetfall han var 19 og hun miste var 11 år, når jeg traff han var han et par år eldre men han sier hele tiden at det bare var en vane sak og lovet hele tiden å kutte kontakt med desse Internett chat jentene, men er det egentlig noe håp dersom en er i tyve årene å er tiltrukket av tennåringer? Noen erfaringer?

Anything?

:sjokkert: .... og det er DETTE du er bekymret for?

Skrevet

11 år gammel?! Er det seksuelt innhold med i bildet trengs en anmeldelse. Hvis ikke trengs en psykolog.

AnonymBruker
Skrevet

Uansett? Det er over to år siden sist jeg har visst om noe, but then again når en tilbringer 7,5 t på jobb hver dag og eier en smart phone og to ukjente jente navn plutselig dukker opp på snap chat, how can you really know? 😢

Ingen wiggle room? 😢 hadde aldri planer om å fortsette forholdet, økonomi og følelser hindret alt..

AnonymBruker
Skrevet

Å ikke døm, en er gjerne ikke klar over det før en er der selv!:( det er vanskeligere enn du tror! En kan tenke å tror både det ene å det andre men før en er der selv; ikke uttal deg:s

Gjest Chloè
Skrevet

Jeg skjønner ikke åssen sånne forstyrrede karer klarer å få seg dame i det hele tatt mens mange ordentlige folk klager på at ingen jenter vil ha de :P

Vel,det er ikke akkurat smarte damer slike får

Skrevet

Anything?

Hvis han hadde kontakt med småjenter da han var 19 er han syk og pedofil. Og du er sammen med en pedofil mann! Hvordan føles det å være så jævla dum?

Skrevet

Å ikke døm, en er gjerne ikke klar over det før en er der selv! :( det er vanskeligere enn du tror! En kan tenke å tror både det ene å det andre men før en er der selv; ikke uttal deg:s

Ikke døm???? Skal man IKKE dømme dumme kvinnfolk som ikke anmelder pedofile? Jo selvfølgelig skal vi det! Hadde det vært greit om det var din 11 år gamle datter han siklet på?

AnonymBruker
Skrevet

Vel,det er ikke akkurat smarte damer slike får

Smart?

Hva har det med saken å gjøre?

Det er nok av idiotiske situasjoner en kan havne i, ikke døm meg fordi jeg tilfeldigvis endte opp med en muligens hebefil! Det er ikke alt man kan noe for i livet!:'(

Skrevet

Smart?

Hva har det med saken å gjøre?

Det er nok av idiotiske situasjoner en kan havne i, ikke døm meg fordi jeg tilfeldigvis endte opp med en muligens hebefil! Det er ikke alt man kan noe for i livet!:'(

Du er mindre begavet. IQen din er under gjennomsnittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...