Gå til innhold

Tinder - noe for oss som er ute etter noe seriøst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier vel det meste. Føler jeg har vært gjennom lista på Sukker uten å finne noen, og vurderer Tinder. Men er det noe for ei på rundt 30 som vil slå seg til ro?

Anonymous poster hash: eea79...e0f

Videoannonse
Annonse
Gjest Silverstream
Skrevet

HAr ikke erfaring selv, men ut i fra hva andre har skrevet om appen her inne, så virker det mer ut som en slags ONS app.

Skrevet

Nei. Utvid din sosiale sirkel og treff voksne i det virkelige liv. Tinder er for hookups (selvsagt finnes det romansehistorier..).

Anonymous poster hash: 6bce3...4d2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja og nei. Har opplevd menn som jeg merker kun vil ha ligg, det merker man fort i samtalen. Men noen har vært interessert i å date, og se hva det fører til. Har en veldig god tone med en søt gutt, og skal ta en kaffe med en grei fyr neste uke.

Anonymous poster hash: 7b1aa...b09

AnonymBruker
Skrevet

Tinder blir jo hva dere gjør det til. Hvis dere tenker at nei, det er bare for de useriøse, så blir det jo slik. Men hvis dere tenker at det er for oss seriøse også, så blir det flere seriøse der. Så jeg vil oppmuntre flere seriøse til å bli med.

Anonymous poster hash: 4a9bb...09e
  • Liker 3
Skrevet

Tinder blir jo hva dere gjør det til. Hvis dere tenker at nei, det er bare for de useriøse, så blir det jo slik. Men hvis dere tenker at det er for oss seriøse også, så blir det flere seriøse der. Så jeg vil oppmuntre flere seriøse til å bli med. Anonymous poster hash: 4a9bb...09e

Nemlig.

AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel som facebook. Først var det bare ungdommer som brukte det, og nå er selv bestemor der;-)

Anonymous poster hash: 77f71...82a
Skrevet

De flete bruker det vell som ONS app. Men jeg har vert på date med flere der inne, og alle de har vert seriøse og oppegående personer.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ja og nei. Har opplevd menn som jeg merker kun vil ha ligg, det merker man fort i samtalen. Men noen har vært interessert i å date, og se hva det fører til. Har en veldig god tone med en søt gutt, og skal ta en kaffe med en grei fyr neste uke.

Anonymous poster hash: 7b1aa...b09

Samme erfaring har jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett en del gifte/samboere/kjærester der inne og da lurer jeg på om de er der kun for å få masse matcher. :P Hva er i såfall vitsen? :P

Ellers er jeg visstnok ei som kun får grisemeldinger fra menn- det går i at leppene mine er så sykt digge og pene og at de vil passe rundt et visst lem... Alvorlig talt. Er omtrent ikke noe forskjell fra Seksualitetforumet her inne jo. :P

Anonymous poster hash: cd797...af3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg 20 da men Tinder har iallfall ført til at jeg har møtt en gutt og han virker så perfekt! Så får vi se hva tiden bringer med. Du har vel uansett ikke noe å tape på å teste ut Tinder, selv hadde jeg brukt det i rundt 1 uke før jeg traff han! :fnise:

Anonymous poster hash: 81ad4...4bb
Skrevet (endret)

møtte en jente på tinder. hun virket veldig oppegående og søt, bra personlighet. møtte henne og fikk samme inntrykket, lørdagen etter møtte jeg henne tilfeldigvis på byen, og skal si hvor feil jeg tok :)

nei holder meg heller til mennesker jeg møter i min hverdag fremover. ikke ute etter ons, så tinder er ikke noe for meg, for useriøst.

- Gutt i midten av 20 åra

EDIT: ikke at jeg trodde noe annet heller :P men måtte jo sjekke det ut ;)

Endret av lydnirvana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...