Gå til innhold

Kjenner at jeg ikke lengre gidder å ha kontakt med nevøen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

I lang tid har svigerinna mi sagt at jeg må besøke de mer fordi sønnen deres må bli kjent med meg.. Og jeg har vært der ofte i det siste..

Hun klager mye over at hun kle har så mange til å passe han.

I dag fikk jeg høre at han ikke kjente meg , så jeg kunne IKKE passe han, og at hun merket at han var nervøs når jeg holdt han.. Jeg er overhode ikke enig i hennes oppservasjon, og ble faktisk ganske såret..

Så kjenner at jeg egentlig ikke gidder å bruke mer tid på de når jeg får de kommentarene..

Anonymous poster hash: 6670d...9ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja flott for nevøen din det. Er bare han det går ut over.... Tenk litt lenger enn til svigermoren din da,.

Anonymous poster hash: c8d9e...66f
AnonymBruker
Skrevet

Ja flott for nevøen din det. Er bare han det går ut over.... Tenk litt lenger enn til svigermoren din da,.

Selvfølgelig "mister " nevøen min en tante , men etter at moren hans lurer av seg alt det hun gjorde kjente jeg at begeret var fult.. Og .., han vil nok ikke reflektere over det .. Så han tar ikke skade av det

Har en fantastisk niese som jeg bruker å passe noen kvelder i uken. Fra nå er det henne jeg kommer å bruke "tantetid" på ..

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig "mister " nevøen min en tante , men etter at moren hans lurer av seg alt det hun gjorde kjente jeg at begeret var fult.. Og .., han vil nok ikke reflektere over det .. Så han tar ikke skade av det

Har en fantastisk niese som jeg bruker å passe noen kvelder i uken. Fra nå er det henne jeg kommer å bruke "tantetid" på ..

Du vil sikkert angre på den beslutningen når du blir voksen og innser at å straffe barn for noe de voksne har gjort er idioti

Anonymous poster hash: c1c3a...0c0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du vil sikkert angre på den beslutningen når du blir voksen og innser at å straffe barn for noe de voksne har gjort er idioti

Er ikke en straff, jeg gidder bare ikke å bruke tid på henne og hennes avkom.,

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke en straff, jeg gidder bare ikke å bruke tid på henne og hennes avkom.,

For dem er det trolig en belønning

Gjest Eurodice
Skrevet

Svigermor? TS skriver da svigerinne.

AnonymBruker
Skrevet

I lang tid har svigerinna mi sagt at jeg må besøke de mer fordi sønnen deres må bli kjent med meg.. Og jeg har vært der ofte i det siste..

Hun klager mye over at hun kle har så mange til å passe han.

I dag fikk jeg høre at han ikke kjente meg , så jeg kunne IKKE passe han, og at hun merket at han var nervøs når jeg holdt han.. Jeg er overhode ikke enig i hennes oppservasjon, og ble faktisk ganske såret..

Så kjenner at jeg egentlig ikke gidder å bruke mer tid på de når jeg får de kommentarene.. Anonymous poster hash: 6670d...9ac

Det er mulig at din svigerinne har få til å passe gutten fordi hun (som du beskriver) er sosialt meget lite dyktig så hun støter folk fra seg? I så fall er det ikke sannsynlig at hun selv ser at hun er sosialt klønete og frekk.

Altså, jeg forstår at du ikke gidder besøke et menneske som stadig hakker på deg, men vurder i det minste først om noen besøk til er verdt å kunne fremover passe barnet uten mor til stede. Eller om mor kanskje bare er overbeskyttende "morzilla" fordi det er hennes første barn ( jeg kjenner slike, de roer seg alltid ned til nr 2 eller i det minste til nr 3).

Anonymous poster hash: 2022d...a11

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er nevøen din?

Skrevet

Jeg vet alt om å ha en slitsom svigersøster men manglende sosiale antenner, men jeg prøver å overse henne så godt jeg kan når jeg er hos de for å kunne ha et godt forhold til sønnen deres. Jeg tror at du etterhvert kan komme til å angre på det om du kutter kontakten med de nå. Har du prøvd å snakke om problemene med enten din svigersøster eller din bror?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet alt om å ha en slitsom svigersøster men manglende sosiale antenner, men jeg prøver å overse henne så godt jeg kan når jeg er hos de for å kunne ha et godt forhold til sønnen deres. Jeg tror at du etterhvert kan komme til å angre på det om du kutter kontakten med de nå. Har du prøvd å snakke om problemene med enten din svigersøster eller din bror?

Nei, har egentlig ikke det.. Fikk servert alt dette nylig , så kjente at jeg bare fikk lyst å dra hjem da svigerinnen gulper opp den ene etter den andre skuffende kometaren..

... Så da fristet det ikke lengre å bruke tid hjemme hos de..

Nevøen er noe under ett år.. Tipper jeg kanskje heller begynner å være der i pappapermen...

Men, ellers tenker jeg at jeg har en herlig niese, og venter en ny så da koser jeg meg heller med disse... Foreldrene deres setter virkelig pris på at jeg er der og det er så mye hyggeligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...