Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #1 Skrevet 28. mai 2004 Heisann Jeg bestilte fra SN her om dagen, og kom til å tenke på noe.. er tollerne fullstendig nådeløse hvis de oppdager at man har bestilt for over 200? Noen som vet det? Ordren min kom nemlig på 200 kroner og 21 øre.. Blir spennende å se.. håper jo at pakken ikke blir stoppet, men om den blir det og jeg må betale vet jeg sannelig ikke om jeg skal le eller gråte. Ha en strålende dag alle
Dru Skrevet 28. mai 2004 #2 Skrevet 28. mai 2004 Pakkens verdi i NOK blir beregnet ut fra Postens egne valutasatser når den ankommer. Så det kan nok hende at verdien i NOK blir enda større enn det du sier her. Har vært et par saker der tollere har vært rigide på slikt, ja. Du får bare håpe på at valutakursen er i din favør når pakken ankommer Norge
Gjest Elenath Skrevet 29. mai 2004 #4 Skrevet 29. mai 2004 SN' date=' hva er det forkortelse for?[/quote'] Strawberrynet
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 pakken min fra sn ble stoppet i tollen. jeg har nå fortollet over internett og betalt inn avgiften. måtte betale 48 kr verdien på pakken var 201 kr. hva skjer nå? kommer pakken i posten eller hva??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå