Gå til innhold

Plutselig ikke interessert lenger, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr ved ulike anledninger og har mellom hvert møte hatt sommerfugler i magen og tenkt på han 24 timer i døgnet. Nå møttes vi i kveld også, og jeg var vanvittig nervøs først, men da vi først møttes, kjente jeg plutselig ingenting. Kan jeg ha hauset dette opp i hodet mitt og blitt "forelsket" i følelsen av å være betatt? Jeg føler meg ganske tom, og føler en slags tristhet over at det er "borte"? Det virket som at han følte det samme som meg i kveld, og å gå fra han var omtrent som å si ha det til en venninne. Noen andre som har opplevd det?

Anonymous poster hash: e16ba...079

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fyr ved ulike anledninger og har mellom hvert møte hatt sommerfugler i magen og tenkt på han 24 timer i døgnet. Nå møttes vi i kveld også, og jeg var vanvittig nervøs først, men da vi først møttes, kjente jeg plutselig ingenting. Kan jeg ha hauset dette opp i hodet mitt og blitt "forelsket" i følelsen av å være betatt? Jeg føler meg ganske tom, og føler en slags tristhet over at det er "borte"? Det virket som at han følte det samme som meg i kveld, og å gå fra han var omtrent som å si ha det til en venninne. Noen andre som har opplevd det?

Anonymous poster hash: e16ba...079

Det kan tenkes. Men jeg ser det som mer sannsynlig at det kommer tilbake veldig snart.

Anonymous poster hash: a95c9...2d5

Skrevet

Han har visst en liten tenkepause, men vil garantert dukke opp med noe rimelig snart. :)

AnonymBruker
Skrevet

Han har visst en liten tenkepause, men vil garantert dukke opp med noe rimelig snart. :)

Du leste visst ikke innlegget ;). Kjemien var gjensidig borte den dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Du leste visst ikke innlegget ;). Kjemien var gjensidig borte den dagen.

Slapp av... Sånt skjer hele tiden. Jeg ville nok ikke lest så mye i det. Kanskje han bare er usikker.

Anonymous poster hash: 73027...5ba

Skrevet

Jepp - det er det endelige beviset på at nå er det over. Det er sprøtt men det kan faktisk komme sånne tidspunkt hvor alt liksom ebber ut av begge parter.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har hatt det sånn. Han fanget det opp, derfor ble han også sånn. Det kommenterte han i ettertid. Han syntes jeg så skuffet ut. Jeg var skuffet, over at de gode følelsene var borte.

Anonymous poster hash: 9354e...673
AnonymBruker
Skrevet

Men det betyr jo ikke at de kan komme tilbake. Lek deg litt med følelsene, kanskje det varmer det seg opp igjen etter hvert, så vil alt gå tilbake som før. Han må få lov til å ha litt frie tøyler nå, det skylder du ham tross alt.

Anonymous poster hash: b3efc...017

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har hatt det sånn. Han fanget det opp, derfor ble han også sånn. Det kommenterte han i ettertid. Han syntes jeg så skuffet ut. Jeg var skuffet, over at de gode følelsene var borte.

En god forklaring. Klart man blir påvirket av mimikk, kroppsspråk og utstråling fra den andre personen. Det kan faktisk være sårende når en person ikke virker glad over å se en, og lufta kan gå ut av en.

Anonymous poster hash: 2cb59...c8e

AnonymBruker
Skrevet

^

Som sagt kanskje han bare er like usikker som deg. Hvilken setting var dere i. Hvis dere var på byen eller på fest så kan jo kommunikasjonen bli dårlig. Hvilket fase av livet er du i? Spillereglene forandrer seg jo med alderen.

Anonymous poster hash: cdebb...e8e

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig, jeg opplever det hele tida. Blir veldig betatt for så at det bare raskt dør ut. Move on :) om ikke følelsene er der så er de der ikke. Det er ikke noe vits å beuke så veldig mye tid på å prøve å få de tilbake. Enten er de der eller så er de ikke der

Anonymous poster hash: 4ae04...e6c

AnonymBruker
Skrevet

Men det betyr jo ikke at de kan komme tilbake. Lek deg litt med følelsene, kanskje det varmer det seg opp igjen etter hvert, så vil alt gå tilbake som før. Han må få lov til å ha litt frie tøyler nå, det skylder du ham tross alt.

Anonymous poster hash: b3efc...017

Skylder han? Hun skylder han ingen ting!

Skrevet

"Noen ting visner før det har blomstret" fikk jeg høre en gang, og jeg mener at det stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...