Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta sleeve iløpet av året, men jeg klarer aldri å bestemme meg for hvordan jeg vil den skal være.. Har SÅ mange tanker og idéer, men allikevel så vanskelig. Derfor hadde det vært kjekt med litt drahjelp. Jeg liker å blande søtt med litt røft. Her er noen jeg liker: 1, 2, 3, 4

Har dere sleeve?

Hva slags type sleeve syns dere er finest/kulest?

Farger, ikke farger, sammenhengende eller ikke?

:)

Anonymous poster hash: a9104...2a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den første var sykt fin!

Med en sleeve så synes jeg man skal mixe og sette sammen ting man liker selv og som er deg. Den er jo litt personlig..

Endret av Camo
Skrevet

Jeg har selv sleeve, Edward Scissorhands og Phantom of the Opera smeltet sammen :)
Jeg liker best farger, digget bilde nummer 1 og 4.

Skrevet

Åå, nr 3 var utrolig fin!

Skrevet

Min er nok mest lik nr 2 - jeg elsker tattoveringen min! Mest black work, men innblandet noen duse farger. Enig i hun som skriver at du bør ha noe personlig innblandet i sleeven din, jeg har en kort tekst og et klokkeslett som betyr mye for meg :)

Skrevet

Jeg synes helst sleeves bør være i farger. Likte godt nummer 1. Den bør definitivt være sammenhengende, i alle fall mesteparten av den. Har ikke selv. Får veldig lyst noen ganger, men det er vel kanskje ikke helt meg..

Skrevet

Og jeg er tydeligvis motsatt av alle de andre her, skulle jeg hatt sleeve, så skulle den vært i svart. Rett og slett fordi jeg vil ha muligheten til å matche den med alt mulig annet jeg måtte finne på å ville ha på meg ;)

Jeg har en tatovering i farger, men på et så synelig sted, så hadde jeg gått for svart :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...