AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg lurer på hvor akseptabelt dere synes det er i et forhold å slenge igjen dører når man blir irritert ? Et helt "hypotetisk" spørsmål Anonymous poster hash: f3e4d...582 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Dører høres greit ut. Er kanskje inhabil siden jeg er vant med at ting blir kastet veggimellom, dører slemres i og deretter låses (han låser seg selv inne, ikke meg).Anonymous poster hash: 9a3f5...aea
Tarsan97 Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Slike ting blir fort "normalt" om noen gjør det. Men det er begynnelsen på noe respektløst og ikke fruktbart. Irritasjon bør løses med en gang med diskusjon.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Hm. Her kan det noen ganger gå flere dager før han sier noe etter en krangel. Og da er alt glemt. Ingenting skal snakkes om..Anonymous poster hash: 9a3f5...aea
Chien Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Jeg syns at man skal holde seg for god for å drive å slenge dører i ansiktet på folk, og smelle til ting, kaste ting i gulvet og den slags. Det går da vitterlig an å diskutere ting og å være uenige uten å bli aggressiv på den måten.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Ja jeg er selv enig i at man skal løse alt med å diskutere / snakke sammen , men typen mener at man kanskje ikke kan unngå å komme dit noen ganger at man blir så frustrert at man slenger i dører osv Jeg opplevde han gjorde det for litt siden og det gjorde meg veldig usikker på han ...( ikke vært sammen såå lenge enda at jeg kjenner alle sidene ved han )Anonymous poster hash: f3e4d...582
Zzyzx Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ble også vettskremt av et sånt utbrudd tidlig i vårt forhold (han kjørte knyttneven hardt i pulten), mest fordi jeg har en far som har svært kort lunte så jeg er hardkodet til å reagere negativt på sånt. Men det har ikke gjentatt seg på sju år siden han antageligvis har tatt til seg at jeg ikke liker det, og grunnen til at jeg ikke liker det. Er man frustrert nok så synes jeg det er helt ok å grisebanke en pute eller noe sånt, men å ødelegge ting er å gå litt for langt. Det hender jeg blir så frustrert selv at jeg har lyst til å kaste ting veggimellom, men det er fullt mulig å ikke gi etter for slike lyster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå