AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 "Jeg ser på et spennende program på TV og vet ikke når programmet er ferdig, derfor kan vi ikke treffes i kveld", er det ensbetydet med at han ikke er interessert? Anonymous poster hash: 254c2...b18
Arts Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jeg henger i hvert fall med en jente jeg liker fremfor å se på tv. Så ja, han virker ikke særlig interessert om han skrev det. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Menn er ikke så innviklet som oss damer.. Så det er ikke sikkert han mener noe negativt med det. Men jeg vil tro det er et dårlig tegn. Du er iallfall ikke like interessant for ham som et tv program. Anonymous poster hash: c0ef6...c1f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Mange kan ta opp tv-programmer i dag, jeg hadde valgt å ta opp og møtt den jeg data om jeg MÅTTE se tv-programmet. Eller bare droppa tven. Så tviler for at han er interessert, men ikke avvis han ennå, noen menn er litt tafatte. Se det litt an. Anonymous poster hash: 914b0...a0b
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Jeg henger i hvert fall med en jente jeg liker fremfor å se på tv. Så ja, han virker ikke særlig interessert om han skrev det. Takk, det var det jeg tenkte. Anonymous poster hash: 254c2...b18
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Det er jo ingen problem og finne ut hva tid en program slutter. Han virker ikke intresser når han prioriterer tv framfor deg. Har sikkert funnet på noe annet. Anonymous poster hash: 65b8b...5b3
Gjest New_Girl Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 TV-programmet var mer spennende enn du og han gadd ikke bruke 2 sekunder på å finne ut når det sluttet. Jeg tror vi kan trygt si at han ikke er interessert. 1
Poppie Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Har nettopp sett filmen "He's just not that into you." Se den, og døm selv.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Det minner meg litt om det første sims-spillet. "Beklager, men jeg vil heller sitte her å se på gresset gro". Anonymous poster hash: ff4f2...a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå