Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi leier ut en leilighet til en kjekkas. I dag kom han innom en tur med noe penger han skyldte oss. Søt som han er hadde han kjøpt med en liten gave til jentungen min, og også litt sjokolade til med.

5 min etterpå ringer ham for å dobbelsjekket at jeg hadde fått rett sum ( som han allerede hadde telt foran meg ved levering). Han spurte også om jeg ville ta en drink en kveld.

Nå 30min seine får jeg mld med spørsmål om jeg har lyst på pizza.

Kjeder han seg forferdelig eller prøver han å sjekke meg opp ?

Anonymous poster hash: 9a03a...850

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På pizza invitasjonen svarte jeg - dessverre, har nok allerede hoppet til sengs

Fikk til svar - nå fikk jeg plutselig lyst på noe helt annet enn pizza

Skrevet

Han vil tømme seg...

Anonymous poster hash: 4dd1a...3c2
Skrevet

Han vil tømme seg...

Anonymous poster hash: 4dd1a...3c2

Kanskje han er forelsket i henne. Og kanskje han vil gifte seg med henne, og bli en god far for barnet. Ta vare på dem, og gi dem et godt og trygt liv.

Anonymous poster hash: ba1b8...4e5

Skrevet

Han vil nok tømme seg ja

Anonymous poster hash: 705cf...f23
Skrevet

Han er jo hvertfall kontaktsøkende, og virker opptatt av å gi et godt inntrykk av seg selv til deg. Om det foreligger en skjult agenda bak det hele kan ingen her si noe om, hvertfall ikke basert på så lite informasjon. Hvorfor ikke se an hvordan han er, og hva han er ute etter. Det skader jo ikke å bli kjent med et nytt menneske. :)

Skrevet

På pizza invitasjonen svarte jeg - dessverre, har nok allerede hoppet til sengs

Fikk til svar - nå fikk jeg plutselig lyst på noe helt annet enn pizza

For en desperat type. Det grenser jo mot trakassering.

Anonymous poster hash: 07fe6...586

• Liker 2
Skrevet

Han er jo hvertfall kontaktsøkende, og virker opptatt av å gi et godt inntrykk av seg selv til deg. Om det foreligger en skjult agenda bak det hele kan ingen her si noe om, hvertfall ikke basert på så lite informasjon. Hvorfor ikke se an hvordan han er, og hva han er ute etter. Det skader jo ikke å bli kjent med et nytt menneske. :)

Jeg er så og si gift med verdens beste mann, og det vet han. Flere venner er alltid koselig å få. Men synst det bar litt rart at han kom med alle disse forlagene nå plutselig som han fikk vite at mannen min er bortreist.

• Liker 1
Skrevet

Det hørtes jo litt tvilsomt ut da. Hvis han ikke viser samme type interesse når mannen din er til stede. Hvem vet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Våknet opp til disse meldingene, så jeg er i grunnen ikke i tvil lenger

- vil du ha selskap?

- alt du vil skal skje, kan skje

- våkn opp da

Gjest Genic
Skrevet

Bare be ham om å slutte. Og fortell det til samboeren din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt kraftig irritert om jeg hadde fått slike meldinger fra en leieboer, som vet at jeg er sammen med en mann. Syns det er frekt at han sender sånt akkurat nå når han vet at kjæresten din er bortreist.

Anonymous poster hash: 26238...564
  • Liker 3
Skrevet

Be mannen din sende ham en melding hvor han høflig sier ifra at det hadde blitt satt pris på om han kunne ha forholdt seg profesjonell i leieforholdet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Be mannen din sende ham en melding hvor han høflig sier ifra at det hadde blitt satt pris på om han kunne ha forholdt seg profesjonell i leieforholdet.

Hvorfor må mannen hennes gjøre det?

Anonymous poster hash: d77b9...40d

Skrevet

Hvorfor må mannen hennes gjøre det?

Anonymous poster hash: d77b9...40d

Fordi da sender hun et signal om at dette ikke er noe hun finner seg i. Sender hun en høflig melding fra seg selv kan leietakeren tolke det som at hun vil, men ikke kan pga profesjonalitet. Etter dømme av meldingene hun har fått virker det ikke som leietakeren kommer til å ta nei for et svar dersom det kommer fra henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg kommer ikke til å nevne det for min man. Han kommer til å klikke og forlange at han flytter ut, noe jeg synst er litt overdrevent.

Har ikke hørt noe mer fra leieboerne så jeg lar det bare ligge. Skjer det noe mer så skal jeg heller gi beskjed om at han ikke kan skrive slikt og at jeg ikke er interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...