Gå til innhold

Vanlig at hudkrem fra nettbutikk ikke er forseglet?

Anbefalte innlegg

Gjest *kokos*
Skrevet

Jeg mottok en dagkrem i krukke (Decleor hydra floral light cream) fra Blush.no. der var ikke noe forsegling mellom lokket og kremen. Bruker det ikke å være det? Aldri handla fra Blush før, så ble litt usikker nå. Den var i originaleske, da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om Decleor forsegler produktene sine. Men om de gjør det og de ikke er forseglet, må du regne med at kremen er falsk. Jeg bestilte Dermalogica fra blivakker.no og jeg vet at Dermalogica sine produkter har en forsegling. Et hologrammerke. Det er Dermalogicas garanti på at produktet er ekte. Kremen fra blivakker hadde ikke et slikt hologrammerke og varen er garantert falsk.

Beklager et litt rotete svar:-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener å huske at Decleor pleier å ha et tynt, mykt "plastlokk" som ligger mellom selve lokket og kremen, men ikke noe som sitter fast eller må draes av for å komme til kremen, som mange andre typer forseglinger.

Nå er det riktignok ganske lenge siden jeg har handlet noe fra Decleor, så det kan jo være annerledes i dag.

Skrevet

De Decleor kremene jeg har handlet har alltid hatt ett tynt hvitt plastlokk som satt mellom lokket

og selve krukken, satt ikke fast, men lå løst oppå.

Gjest *kokos*
Skrevet

Ser nå at det lå et hvitt, løst plastlokk mellom krukke og lokk, men det hadde kilt seg fast oppi lokket. Kan jeg da gå utifra at det er ekte vare?

AnonymBruker
Skrevet

Ser nå at det lå et hvitt, løst plastlokk mellom krukke og lokk, men det hadde kilt seg fast oppi lokket. Kan jeg da gå utifra at det er ekte vare?

ja

Anonymous poster hash: e4738...dde

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg kjøper produkter fra MD Formulations hos hudpleier, og de er heller ikke forseglet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...