klaraklokk Skrevet 28. mai 2004 #1 Skrevet 28. mai 2004 Vet noen hvor en får gjørt dette og hvor mye det koster?
Arkana Skrevet 28. mai 2004 #2 Skrevet 28. mai 2004 Filantrope Salongen i Oslo, det koster 450 kroner for hele kroppen. De har også en nettside.
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2004 #3 Skrevet 28. mai 2004 Dyrt når det ikke varer mer enn max ti dager.... blir en engangforeteelse før et bryllup eller noe annet fint da....
klaraklokk Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2004 Ja det var litt vel dyrt :-? Jeg hadde kanskje tenkt å gjøre det før brylluppet, men jeg vet ikke om jeg gidder. Tror jeg bruker vanlig selvbruningskrem jeg. Er jeg litt nøyaktig med den jobben så skal det bli bra det også tenker jeg.
Arkana Skrevet 29. mai 2004 #5 Skrevet 29. mai 2004 Men kanskje du kan nøye deg med ansiktet eller øvre halvdel av kroppen, det er jo det som synes best når du likevel har en stor og lang kjole på deg. Det står prisliste på hjemmesiden deres, noe billigere for bare ansiktet.
anyvold Skrevet 29. mai 2004 #6 Skrevet 29. mai 2004 Jeg starter snart med det, og kommer til å gjøre det billigere. Følg med her, så finner du ut når og hvor: http://external-beauty.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå