Meg12345 Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Går for tiden på roaccutan, og har derfor veldig tørr og ofte flassete hud. Dette er helt nytt for meg, og jeg har derfor problemer med å finne produkter som passer. Bruker en mineral foundation fra lily lolo som jeg liker kjempegodt, men til fest og slikt kunne jeg tenkt meg noe med litt bedre dekkevne :-) Noen forslag? Helst en jeg kan få kjøpt på Cubus, vita, kicks eller lignende. Endret 28. februar 2014 av Meg12345
Callisto83 Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Min hudtype er kjempetørr og i det siste er jeg strålende formøyd med en foundation fra Clarins som heter Extra Comfort Foundation! De selger den på Kicks, og du kan sikkert få en prøve slik at du kan teste den før du kjøper Jeg har testet en hel haug foundations gjennom årene, og det er en av de få foundations med god dekkevne som ikke tørker meg ut. Tvert imot føler jeg den er kremet og behaglig å gå med, og den ser egentlig like bra ut på kvelden som når jeg tar den på om morgenen. Vær obs på at det skal veldig lite til for god dekkevne, så begynn heller med lite først. Jeg personlig synes den er best å påføre med fingrene, for deretter og kanskje blendes litt ut med en beautyblender som man presser på huden rundt omkring. Jeg bruker selvsagt fuktighetskrem under, men mange foundations tørker meg fullstendig ut i løpet av dagen. Denne er ikke en av de. Jeg vil til og med si den er ganske næringsrik hvis det er et passende ord. Det eneste som er litt dumt er at den kommer i en krukke med lokk istedetfor pumpeflaske. Jeg tror det er fordi den er såpass kremaktig. Heldigvis følger det med en liten plastikk "skje" man kan ta ut litt produkt med, så slipper man å pelle ned i med fingrene.
Gjest Tigress Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Bobbi Brown har foundation for tørr hud. Eg brukar den som heiter Skin Foundation, men det finst ein som er enda mer spesialtilpassa tørr hud.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har EKSTREMT tørr hud og bruker en krem hver morgen og kveld som heter Decubal (denne består omtrent KUNN av fett og er faktisk som å smøre på smør i anikstet). Også bruker jeg foundation fra Este lauder (fluid makeup tror jeg den heter), og ett løspudder fra clinique, ett annet pudder frea too faced og ett solpudder fra too faced. Anonymous poster hash: e554b...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå