Gå til innhold

Har fått meg en date fra sukker, MEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg så fælt :( Er så redd for at han ikke synes jeg er bra nok, fin nok og ja, du vet :sukk: ...Eller at vi ikke skal ha noe å prate om og alt bare blir kleint...

Noen som har tips?

Anonymous poster hash: 0b0ce...29a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, vær deg selv og vær høflig. Ellers så liker jeg at man prater løst og ledig om litt forskjellig, og pleier å tenke at jeg skal treffe en venn for da går praten lettere, syns jeg hvert fall.

Kos deg, og lykke til :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Du går på date for å finne ut om han er bra nok for deg. Ikke tenk noe på om du er bra nok for ham, det er ikke din jobb å avgjøre.

Le, smil og kos deg. Han er bare en vanlig fyr. :-)

• Liker 4
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg gruer meg så fælt :( Er så redd for at han ikke synes jeg er bra nok, fin nok og ja, du vet :sukk: ...Eller at vi ikke skal ha noe å prate om og alt bare blir kleint...

Noen som har tips?

Anonymous poster hash: 0b0ce...29a

Jeg tenkte også sånn da jeg var yngre. Så ble jeg litt eldre, og snudde tankegangen min helt. Tenkte, hva om jeg ikke liker han, hva om dette ikke er rett for meg, hva om det ikke er noe kjemi der. Da ble nervene borte, og jeg klarte å endre fokus over på hva jeg ønsket og trenger i en mann. Det ble viktigere for meg hva jeg ønsket og likte, enn å tekkes en mann.

Lykke til!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...