Gjest Doh Skrevet 2. november 2014 #1561 Del Skrevet 2. november 2014 Litt seint ute, men kondolerer Vil gjerne ha bilde av bordet på pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus78 Skrevet 2. november 2014 #1562 Del Skrevet 2. november 2014 Ikke sant? På et blunk rekker de å gjøre det utroligste! Og det sinnet når de ikke får det som de vil - jeg ser jo hva Softie tenker: "Dumme mamma! Vaskemaskinen har så mange morsomme knapper, noen av dem piper til og med når jeg trykker! Og det blinker! Hvorfor kan jeg ikke gjøre noe som er så gøy?" Anbefaler forresten Beibi-serien for de aller minste. Korte pekebøker med minimalt med tekst, men som er veldig morsomme likevel. Nå leser vi en som heter "Beibi sint" hvor Beibi er sint fordi han ikke får låne saksen. Ellers har vi lest "Beibi tittei" og "Beibi jobber" (hvor Beibi endevender jobbveska til mamma ) - og favoritten "Beibi lei seg". Softie ler som bare det av slutten Takk for boktips. Vi trenger flere bøker med litt mer tekst. Har et gavekort på Ark. Håper de har serien der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus78 Skrevet 2. november 2014 #1563 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg vil gjerne se bord ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus78 Skrevet 3. november 2014 #1564 Del Skrevet 3. november 2014 Kjempefint bord,Ciara ☺ Likte lampen din også. Takket være dagboken din har jeg fått en slags lampefetisj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 3. november 2014 #1565 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) "Beibi jobber" Må kanskje skaffe meg den etterhvert. Er det forøvrig noen her som har peiling på jodfeilsbrytere etc? En kurs slår seg ut HELE TIDEN selv om ingenting er koplet på - så jeg regner med det kanskje kan være vvs-berederen(eneste som står i nærheten av kursen). Må man kople ut hele berederen til en får ringt elektriker imorra? Er ikke det litt sånn dumt ifht bakterievekst og sånt om det ikke er berederen? Strømmen kuttes jo automatisk på alle de andre tingene(vannkoker, lys) - så da kutter den vel automatisk bereder og om det er koplet til? Endret 3. november 2014 av AllisHagtorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. november 2014 Forfatter #1566 Del Skrevet 3. november 2014 *noterer* Jeg har sittet med en på 16 måneder på fanget og bladd lenge i bok i dag - ingen tvil om hva hun skal få av tante til jul... Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. november 2014 Forfatter #1567 Del Skrevet 3. november 2014 Takk for boktips. Vi trenger flere bøker med litt mer tekst. Har et gavekort på Ark. Håper de har serien der. Det er lite tekst, altså - to linjer per side, kanskje. Men det ser du jo hvis du finner serien i bokhandelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. november 2014 Forfatter #1568 Del Skrevet 3. november 2014 Kjempefint bord,Ciara ☺ Likte lampen din også. Takket være dagboken din har jeg fått en slags lampefetisj Den lampen er jeg kjempefornøyd med! Den gir veldig godt lus og er kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. november 2014 Forfatter #1569 Del Skrevet 3. november 2014 "Beibi jobber" Må kanskje skaffe meg den etterhvert. Er det forøvrig noen her som har peiling på jodfeilsbrytere etc? En kurs slår seg ut HELE TIDEN selv om ingenting er koplet på - så jeg regner med det kanskje kan være vvs-berederen(eneste som står i nærheten av kursen). Må man kople ut hele berederen til en får ringt elektriker imorra? Er ikke det litt sånn dumt ifht bakterievekst og sånt om det ikke er berederen? Strømmen kuttes jo automatisk på alle de andre tingene(vannkoker, lys) - så da kutter den vel automatisk bereder og om det er koplet til? Jeg har lite peil på elektro. Men noe må jo være på den kursen, ellers ville det ikke skjedd. Har du et lite lys på varmtvannsberederen som viser om den får strøm? Jeg ville skrudd av, men jeg er hysterisk med alt som har med strøm å gjøre. På et døgn kan det vel ikke danne seg noe særlig bakterier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 3. november 2014 #1570 Del Skrevet 3. november 2014 Den lampen er jeg kjempefornøyd med! Den gir veldig godt lus og er kjempefin Lus er jo noe alle ønsker seg på denne årstiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 3. november 2014 #1571 Del Skrevet 3. november 2014 "Beibi jobber" Må kanskje skaffe meg den etterhvert. Er det forøvrig noen her som har peiling på jodfeilsbrytere etc? En kurs slår seg ut HELE TIDEN selv om ingenting er koplet på - så jeg regner med det kanskje kan være vvs-berederen(eneste som står i nærheten av kursen). Må man kople ut hele berederen til en får ringt elektriker imorra? Er ikke det litt sånn dumt ifht bakterievekst og sånt om det ikke er berederen? Strømmen kuttes jo automatisk på alle de andre tingene(vannkoker, lys) - så da kutter den vel automatisk bereder og om det er koplet til? Jeg er ganske sikker på at den kutter strømmen til berederen også, så lenge den er koblet til kursen som slår seg ut. Jeg er ingen ekspert, men mener at jordfeilbryteren og at den slår seg ut, sørger for at det ikke skjer noen skade hos dere. Men jeg ville ringt elektriker i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. november 2014 Forfatter #1572 Del Skrevet 3. november 2014 Lus er jo noe alle ønsker seg på denne årstiden. Ha ha! Bank i bordet, lus vil vi ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 3. november 2014 #1573 Del Skrevet 3. november 2014 Takk for elhjelp folkens! Ringer elektriker imorra den dag. Eller; får huseieren til å gjøre det Veldig deilig å slippe den utgiften siden vi jo måtte bytte ut sofa med rørlegger på leiligheten vår i hjembyen. Jeg har personlig definitivt brukt alt for mye tid i denne dagboka når jeg gikk kveldstur sist jeg hadde fri, og glodde i vinduet på Pur Norsk og tenkte "jeg må ta bilde av den lampa og sende til Ciaras dagbok og spørre om de kun er fine sammen eller også alene" Heldigvis orker jeg ikke laste opp fra mobilen(aner ikke helt hvordan jeg gjør det på kåge) så dermed er de pengene spart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. november 2014 Forfatter #1574 Del Skrevet 3. november 2014 Takk for elhjelp folkens! Ringer elektriker imorra den dag. Eller; får huseieren til å gjøre det Veldig deilig å slippe den utgiften siden vi jo måtte bytte ut sofa med rørlegger på leiligheten vår i hjembyen. Jeg har personlig definitivt brukt alt for mye tid i denne dagboka når jeg gikk kveldstur sist jeg hadde fri, og glodde i vinduet på Pur Norsk og tenkte "jeg må ta bilde av den lampa og sende til Ciaras dagbok og spørre om de kun er fine sammen eller også alene" Heldigvis orker jeg ikke laste opp fra mobilen(aner ikke helt hvordan jeg gjør det på kåge) så dermed er de pengene spart. Bare å linke fra purnorsk.no, vet du! Men generelt liker jeg å matche forskjellige ting. Jeg liker som regel ikke samme lampe i tak-, vegg- og gulvvarianter. Er ikke glad i smykkesett heller, føler det blir samme sak. ...ikke synes jeg du er her for mye, heller! Det er ingen av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 3. november 2014 #1575 Del Skrevet 3. november 2014 Næh asså, i vinduet har de tre sånne her i forskjellige farger hengende sammen: http://purnorsk.no/nettbutikk/view/productdetails/virtuemart_product_id/764/virtuemart_category_id/3 Og da er de fine, men når jeg ser de alene er det liksom ikke like gøy føler jeg................. De konkurrerer også med en(to kanskje) sånn her: http://purnorsk.no/nettbutikk/view/productdetails/virtuemart_product_id/382/virtuemart_category_id/50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 3. november 2014 #1576 Del Skrevet 3. november 2014 Ooh, jeg likte den første. Og det er sikkert stilig med flere i ulike farger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. november 2014 Forfatter #1577 Del Skrevet 3. november 2014 Driver og funderer på å skaffe meg en ny hobby. Savner å pusle med noe, noe som man synes er så gøy at man glemmer tid og sted. Men hva? Jeg synes jeg burde bli flinkere til å ta bilder, men teknikken høres så kjedelig ut... Tegne kan jeg ikke fordra. Ikke strikking og hekling, heller. I teorien kunne jeg tenkt meg å lært et nytt fag, men da er jeg redd jeg ville fått enda en kilde til dårlig samvittighet. I-landsproblemer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. november 2014 Forfatter #1578 Del Skrevet 3. november 2014 Næh asså, i vinduet har de tre sånne her i forskjellige farger hengende sammen: http://purnorsk.no/nettbutikk/view/productdetails/virtuemart_product_id/764/virtuemart_category_id/3 Og da er de fine, men når jeg ser de alene er det liksom ikke like gøy føler jeg................. De konkurrerer også med en(to kanskje) sånn her: http://purnorsk.no/nettbutikk/view/productdetails/virtuemart_product_id/382/virtuemart_category_id/50 Kjemoefine begge to! Synes nummer to er hakket hvassere. Liker også denne, forresten:http://purnorsk.no/nettbutikk/view/category/search/true/limitstart/0/virtuemart_category_id/0?keyword=Dokka&limitstart=0&option=com_virtuemart&view=category Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 3. november 2014 #1579 Del Skrevet 3. november 2014 Når jeg så den grønne litt sånn lavt plassert i ei stue så var den plutselig veldig fin. Hobby ja..............mine hobbyer er jo vanligvis konserter, øl og ludo - men nå rekker jeg bare sistnevnte innimellom når ungen sover, og de to andre er jo helt gått i glemmeboka. Ser jo at folk strikker og sånn, men jeg er fullstendig ubrukelig på saken. Type sånn "dette har jeg på pinnene" og så har de strikket noe dødsfint, og atter en lørdag med strikking og te er komplett. Jeg bare sitter rastløs og "ææh, jeg må få meg en hobby" og så har jeg ikke produsert eller gjennomført et slag Jeg blir lei av alt etter 5 minutter - tror det er roten til alt vondt med nye hobbyer Rosablogg? Det kunne kanskje vært i blinken for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. november 2014 Forfatter #1580 Del Skrevet 3. november 2014 Når jeg så den grønne litt sånn lavt plassert i ei stue så var den plutselig veldig fin. Hobby ja..............mine hobbyer er jo vanligvis konserter, øl og ludo - men nå rekker jeg bare sistnevnte innimellom når ungen sover, og de to andre er jo helt gått i glemmeboka. Ser jo at folk strikker og sånn, men jeg er fullstendig ubrukelig på saken. Type sånn "dette har jeg på pinnene" og så har de strikket noe dødsfint, og atter en lørdag med strikking og te er komplett. Jeg bare sitter rastløs og "ææh, jeg må få meg en hobby" og så har jeg ikke produsert eller gjennomført et slag Jeg blir lei av alt etter 5 minutter - tror det er roten til alt vondt med nye hobbyer Rosablogg? Det kunne kanskje vært i blinken for deg? Hehe, jeg fikser ikke strikking. Og så blir jeg helt absurd sur hvis jeg gjør noe feil Rosablogg? Det tror jeg hadde blitt verdens mest ræva rosablogg Evt ufrivillig komisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå