Ciara Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #1221 Del Skrevet 10. oktober 2014 Etter denne slitsomme uka kommer jeg til å stikke tidligere fra jobb enn vanlig. Skal raske med meg et duftlys og noen makroner på vei hjem, for å føle et snev glamour i det legoklossbefengte rekkehuset på østkanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2014 #1222 Del Skrevet 10. oktober 2014 Da stemte ikke mine fordomsfulle mistanker Men det jeg virkelig lurer på er hvilken kommende brud som tenker at "Ja, det er disse to menneskene - sammen - som skal veilede meg i mine bryllupsplaner". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2014 #1223 Del Skrevet 10. oktober 2014 Etter denne slitsomme uka kommer jeg til å stikke tidligere fra jobb enn vanlig. Skal raske med meg et duftlys og noen makroner på vei hjem, for å føle et snev glamour i det legoklossbefengte rekkehuset på østkanten Hvilke makroner sverger du til? Skravla og jeg endte pga litt manglende kommunikasjon opp med sammenliknende makron-smaking her for noen uker siden, med bidrag fra både Pascal og Sebastien Bruno. Det er et hardt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 10. oktober 2014 #1224 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Åh, nå kommer jeg inn litt sent her, men jeg må bare slenge inn et for Andres Wahl og Folkeopplysningen. God helg! Endret 10. oktober 2014 av Nesevisa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #1225 Del Skrevet 10. oktober 2014 Da stemte ikke mine fordomsfulle mistanker Men det jeg virkelig lurer på er hvilken kommende brud som tenker at "Ja, det er disse to menneskene - sammen - som skal veilede meg i mine bryllupsplaner". Jeg for min del skjønner ikke at folk gidder å kjøpe bøker engang når de planlegger bryllup. Men dere må huske at det kommer fra et menneske som ikke spesielt opptatt av bryllup, ikke engang mitt eget. Min venninne sa den gangen: "Ciara, vi er helt enige om at det er for mange bridezillas i verden. Men du, min venn, er blant de få som faktisk burde vært MER bridezilla." Hvilke makroner sverger du til? Skravla og jeg endte pga litt manglende kommunikasjon opp med sammenliknende makron-smaking her for noen uker siden, med bidrag fra både Pascal og Sebastien Bruno. Det er et hardt liv Jeg klarer ikke å velge mellom de to, faktisk. Alt er jo godt! Så lenge jeg får mine pistasj- og sitronmakroner er det det samme for meg Åh, nå kommer jeg inn litt sent her, men jeg må bare slenge inn et for Andres Wahl og Folkeopplysningen. God helg! Dessuten er'n kjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2014 #1226 Del Skrevet 10. oktober 2014 Da stemte ikke mine fordomsfulle mistanker Men det jeg virkelig lurer på er hvilken kommende brud som tenker at "Ja, det er disse to menneskene - sammen - som skal veilede meg i mine bryllupsplaner". Jeg kjenner deg såpass godt at det var min første tanke når jeg leste hvilket forlag det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #1227 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg kjenner deg såpass godt at det var min første tanke når jeg leste hvilket forlag det var. Hvilke fordomsfulle mistanker snakker vi om? Eller for å spørre annerledes, trodde dere det var Juritzen som utga den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2014 #1228 Del Skrevet 10. oktober 2014 Macroner.... kanskje jeg skal kjøpe med noen til dessert i dag. Ellers skal vi ha hobbyverksted med 5-åring i helgen. Trolldeig og maling i hvert fall. Og noen sukk fra 5-åringen om at tante bare strikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2014 #1229 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hvilke fordomsfulle mistanker snakker vi om? Eller for å spørre annerledes, trodde dere det var Juritzen som utga den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #1230 Del Skrevet 10. oktober 2014 Macroner.... kanskje jeg skal kjøpe med noen til dessert i dag. Ellers skal vi ha hobbyverksted med 5-åring i helgen. Trolldeig og maling i hvert fall. Og noen sukk fra 5-åringen om at tante bare strikker. Det høres veldig hyggelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2014 #1231 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg for min del skjønner ikke at folk gidder å kjøpe bøker engang når de planlegger bryllup. Men dere må huske at det kommer fra et menneske som ikke spesielt opptatt av bryllup, ikke engang mitt eget. Min venninne sa den gangen: "Ciara, vi er helt enige om at det er for mange bridezillas i verden. Men du, min venn, er blant de få som faktisk burde vært MER bridezilla." Etter å har vært i mange bryllup (og hengt litt for mye på KG) blir jeg mer og mer overbevist at om jeg skal gifte meg en dag, vil jeg ha det lite og enkelt. Gjerne ambassade eller sjømannskirke, eventuelt med de nærmeste på middag etterpå. Jeg vil gjerne slippe å være midtpunkt for 100 gjester eller å måtte mene noe om servietter, blomster og bordplassering... Dessuten er'n kjekk! Amen! Hvilke fordomsfulle mistanker snakker vi om? Eller for å spørre annerledes, trodde dere det var Juritzen som utga den? Jepp - eller Kagge. Og det er ikke bare fordommer, jeg synes det er påfallende hvor ofte jeg tenker at "denne boka er da elendig", for å så å oppdage at det er en av de to som står bak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2014 #1232 Del Skrevet 10. oktober 2014 Macroner.... kanskje jeg skal kjøpe med noen til dessert i dag. Hvis vi ikke skifter tema snart blir det det på meg også *lett å lede ut i fristelse* Tenkte meg innom Ica på vei hjem, og begge Ica-butikkene i mih nærhet ligger rett ved Sebastien Bruno... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #1233 Del Skrevet 10. oktober 2014 Etter å har vært i mange bryllup (og hengt litt for mye på KG) blir jeg mer og mer overbevist at om jeg skal gifte meg en dag, vil jeg ha det lite og enkelt. Gjerne ambassade eller sjømannskirke, eventuelt med de nærmeste på middag etterpå. Jeg vil gjerne slippe å være midtpunkt for 100 gjester eller å måtte mene noe om servietter, blomster og bordplassering... Amen! Jepp - eller Kagge. Og det er ikke bare fordommer, jeg synes det er påfallende hvor ofte jeg tenker at "denne boka er da elendig", for å så å oppdage at det er en av de to som står bak... Sånn tenkte jeg også. Å være sentrum i et så stort selskap høres ut som et mareritt, spør du meg. Hehe, det er jo ikke uten grunn at du tenker det! Men Juritzen er mye verre enn Kagge. Kagge har mye bra også, og blir bedre og bedre for hvert år som går. Hvis vi ikke skifter tema snart blir det det på meg også *lett å lede ut i fristelse* Tenkte meg innom Ica på vei hjem, og begge Ica-butikkene i mih nærhet ligger rett ved Sebastien Bruno... Hva er det å lure på! Hvilke smaksvarianter er favorittene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2014 #1234 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Hvilke smaksvarianter er favorittene? Jeg synes pussig nok kaffe er veldig god, selv om jeg ikke liker kaffe som drikk. Sjokolade, karamell, pasjonsfrukt. pistasj - jeg er egentlig ikke så vanskelig Men jeg har jo ikke prøvd alle ennå... Endret 10. oktober 2014 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #1235 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg synes pussig nok kaffe er veldig god, selv om jeg ikke liker kaffe som drikk. Sjokolade, karamell, pasjonsfrukt. pistasj - jeg er egentlig ikke så vanskelig Men jeg har jo ikke prøvd alle ennå... Jeg har ikke kommet over makroner jeg IKKE liker ennå. Men jeg tror jeg foretrekker - foruten den soleklare favoritten pistasj - de syrlige. Bringebær og sitron. Smakte også champagnemakroner, og det var (ikke overraskende) godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 10. oktober 2014 #1236 Del Skrevet 10. oktober 2014 Å, makrondebatt. Er de så gode altså? Jeg kjøpte det et par ganger i Paris, måtte jo det. Men syntes ikke de var supergode. Kan forresten tenke meg at sitronmakroner er godt. I dag har jeg kjøpt smågodt og skal kose meg hjemme med det, bok og/eller TV etter noen travle dager på jobb. Følte jeg jobbet så svetten silte i dag, og det er godt gjort med kontorjobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #1237 Del Skrevet 10. oktober 2014 Å, makrondebatt. Er de så gode altså? Jeg kjøpte det et par ganger i Paris, måtte jo det. Men syntes ikke de var supergode. Kan forresten tenke meg at sitronmakroner er godt. I dag har jeg kjøpt smågodt og skal kose meg hjemme med det, bok og/eller TV etter noen travle dager på jobb. Følte jeg jobbet så svetten silte i dag, og det er godt gjort med kontorjobb. Jeg synes makroner er noe av det beste som finnes. Før jeg smakte selv syntes jeg de så tørre og fjollete ut (på samme måte som at jeg synes cupcakes er teit), men så fikk jeg en aha-opplevelse på Pascal Prøv sitron og pistasj! Nå har jeg spist makroner fra United Bakeries. I utgangspunktet ikke noe jeg hadde tenkt å prøve, men så hadde jeg dårlig tid etter jobb og skulle kjøpe brød på United Bakeries da jeg så makronene. De var ikke gode i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #1238 Del Skrevet 10. oktober 2014 Kos deg med smågodt, Serafina. Det høres ut som en velfortjent helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 10. oktober 2014 #1239 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg synes makroner er noe av det beste som finnes. Før jeg smakte selv syntes jeg de så tørre og fjollete ut (på samme måte som at jeg synes cupcakes er teit), men så fikk jeg en aha-opplevelse på Pascal Prøv sitron og pistasj! Nå har jeg spist makroner fra United Bakeries. I utgangspunktet ikke noe jeg hadde tenkt å prøve, men så hadde jeg dårlig tid etter jobb og skulle kjøpe brød på United Bakeries da jeg så makronene. De var ikke gode i det hele tatt! Cupcakes blir fort kvalmende selvom de ser flotte ut. Okei, prøv sitron og pistasj fra Pascal og hold meg unna de fra United Bakery. Helg må aldri undervurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2014 #1240 Del Skrevet 10. oktober 2014 Helgeklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå