Ciara Skrevet 19. september 2014 Forfatter #1021 Del Skrevet 19. september 2014 Så fin kjole! Synd anledningen til å bruke den kan se ut til å gå i vasken! God bedring til supersøte Softie! Vesla er snart halvannent, og har mye språkforståelse, men fortsatt lite ord. Eneste helt bevisste gjengangerne er "baj" (ball) og "ma!"(mø, men for alt av dyr). Det går i mamama bababa dadada også, men det virker mer tilfeldig i grunn. Men jeg håper på at det kommer mer etter hvert! Å ja da, det gjør det. Eldstemann skravler i blant så mye at jeg savner de ordløse tidene, haha! Det kommer heldigvis flere anledninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. september 2014 Forfatter #1022 Del Skrevet 19. september 2014 ...fordeler med alt. Eldstemann er strålende fornøyd med en så tidlig start på helgen. Vi stakk på butikken og kjøpte oss et Batmanblad og en sjokolade. Eldstemann er sånn ca i sjokk over å få godteri selv om det ikke er lørdag Så aldri så galt at det ikke er godt for noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 19. september 2014 #1023 Del Skrevet 19. september 2014 Du høres ut som en så fin mamma, Ciara! God fredagskveld - enten det blir med bobler og kjole eller syke unger og tørkerull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. september 2014 Forfatter #1024 Del Skrevet 19. september 2014 Takk, Nesevisa! Er nok en helt vanlig en. Får sikkert høy mammascore i dag, en annen dag blir det nok lavere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 19. september 2014 #1025 Del Skrevet 19. september 2014 Så hyggelig Jeg er nysgjerrig på dem ofte! Når de sier eller gjør ting kan jeg ta meg i å tenke: Hvem ER du, egentlig? Hvor har du dette fra? Veldig spennende Flere av oss som sliter med irriterende nynnehangups, skjønner jeg Jeg har et elsk-hat-forhold til Noa noa. Noe ser skikkelig rødvinstante ut, og noe er så matchymatchy at jeg får angst. Men jeg har en del plagg derfra likevel, for i blant synes jeg de har virkelig fine ting. Topper som er finere til jeans enn til de matchende skjørtene, synes jeg. Ja, Softie er nok sleipere. Han går litt mer under radaren her hjemme enn storebror gjorde Barn er smarte. Det er stor forskjell på barn og utviklingen skjer så i rykk og napp. For bare noen få måneder syntes jeg Softie var sent ute, men nå har han plutselig tatt igjen et stort jafs. Merkelige greier. Plutselig en dag snakker din som en foss. Så flink til å gå i trapp! Softie begynte jo ikke å gå før han var 1,5. Og jeg har vært litt bekymret (der ser dere) for trapp etter at Eldstemann falt i trappa en gang. Skrekk og gru. Men det går jo stort sett bra Smart gutt! Jeg trives i grunnen best med mer utringning. Ikke fordi jeg er så opptatt av å vise fram puppene mine, men fordi jeg synes jeg har fine kragebein. Shit, det hørtes jo helt sprøtt ut Du må gjerne bli med meg på klesprøving, haha! Alle trenger en sånn venninne. Pumps, ja. Det trenger jeg, faktisk. Men har noen noen gode tips til pumps som faktisk er gode å gå med? Jeg er for glad i komfort til å lide meg gjennom kvelden med vonde sko... Gode pumps: Unisa har endel gode synes jeg - uten at de går rett over i kjerringmodus. Om du klarer enda høyere hæl og tåler litt høyde så har CK noen sinnsykt fine noen med dempende skjult platå foran. Clarks tror jeg og er gode - de selges hvertfall på Shoe Lounge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 19. september 2014 #1026 Del Skrevet 19. september 2014 Gode pumps: Unisa har endel gode synes jeg - uten at de går rett over i kjerringmodus. Om du klarer enda høyere hæl og tåler litt høyde så har CK noen sinnsykt fine noen med dempende skjult platå foran. Clarks tror jeg og er gode - de selges hvertfall på Shoe Lounge. Enda høyere!? Nå føler jeg meg gammel og utdatert nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 19. september 2014 #1027 Del Skrevet 19. september 2014 Enda høyere!? Nå føler jeg meg gammel og utdatert nå Jeg har ikke sjans på høyere asså....Alt over 7 cm er et problem for femininiteten min(les; klarer ikke gå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. september 2014 Forfatter #1028 Del Skrevet 19. september 2014 Hvor får man kjøpt sånne da, Allis? Unisa, altså, superhøye sko klarer jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 19. september 2014 #1029 Del Skrevet 19. september 2014 Hvor får man kjøpt sånne da, Allis? Unisa, altså, superhøye sko klarer jeg ikke. Jeg har sett er greit utvalg på Majorstuen i den "gamlis" skobutikken som også har endel barnesko(den rett ved Inglot sminkebutikkgreia - som jeg forøvrig ikke anbefaler egentlig. Hyggelig betjening, men ikke bra kvalitet på sminka. Anywho:), samt den "gæmlis" skobutikken i Sannergata. Ikke like stort utvalg der. De har også noen på den skobutikken i Bogstadveien som er visavis den....home cottage(tenker bare cottage cheese) -og på nett. Miinto og Footway. http://www.footway.no/sko?sortOptions=popularity&page-select-bot=32#!/unisa http://www.miinto.no/guide-k-pumps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 19. september 2014 #1030 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har noen Unisa-par som jeg er veldig fornøyd med. Og med fare for å høres ut som en kjerring, vil jeg slå et slag for Peter Kaiser. Noen av dem er ganske gæmlis, men det er en del fint også, og fyttikatta så gode de er å gå med! Elsker femtitallsstilen med kjole med sving, lekre pumps og rød leppestift, men ikke på meg selv. Jeg har fasong som en middels furulegg, er 1.80 høy og alle sånne kjoler stopper ti cm over knærne på meg når de egentlig skulle gått litt nedenfor. Og mange av de klassiske pumpsene gjør meg så høy at jeg føler halve forsamlingen kan se rett opp i nevnte kjole. Så det funker ikke helt her, kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. september 2014 Forfatter #1031 Del Skrevet 19. september 2014 Takk, Allis! Skal sjekke ut Det er alltid en nedtur, Nesevisa, når man ser kule stiler man ikke selv kler. Jeg har for eksempel alltid elsket slik femtitalls bred eyeliner med schwung (slik Angelina Jolie ofte sminker seg), men det kan jeg ikke ha fordi øyelokkene mine tydeligvis ikke er skapt for det. ARGH! Jeg er fortsatt skuffet og sur. Denne dagen ble helt annerledes enn jeg hadde planlagt. Jeg stod opp til fredag og lønningsdag, gledet meg til å kjøpe en fin kjole, et par sko og vimse rundt på byen noen timer og drikke musserende vin med venninnen min. Så ble Softie syk, og selv om han ikke har kastet opp flere ganger var det greiest å avlyse. Og ikke har jeg fått lønn på lønningsdagen. Artig. Så nå skal jeg tilbringe helga med 34,50 på kontoen. Å, glamoooouuuur, hvor ble du av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 19. september 2014 #1032 Del Skrevet 19. september 2014 Ånei....................... Men, når han først skulle bli syk så var det jo bra timet ifht at du faktisk ikke hadde hatt dekning på kortet til den kjolen eller engang en tbanebillett. Neste helg kanskje Inni hodet mitt er jeg dritsexy i trange kjoler med sånn pencilsnitt med hofteholdere under kan gå i 10 cm hæler. Og så har jeg sånn rødbrunt superfint hår og perfekt lagt sminke. I virkeligheten har jeg verdens slappeste kropp som virkelig ikke kler hverken hofteholdere eller stramme kjoler, ikke klarer jeg superhøye hæler, ikke har jeg den hårfargen og jeg gidder aldri legge superfin sminke. Holder meg til samme greie liksom, og legger bare eventuelt til lipgloss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. september 2014 Forfatter #1033 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg er helt sikker på at du er fin, jeg! Det føler jeg bare på meg... Jeg kjenner jeg gleder meg til å gå ned de siste kiloene til startvekt før Softie. Jeg har vært så lat, har ikke giddet å trene som jeg burde. Enda jeg vet det ikke er så mye som egentlig skal til før jeg er inne i det og trives mye bedre. Ikke minst med å kjøpe nye klær. Føler de ekstra kiloene mine er ugunstig plassert, men det føler man vel alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 19. september 2014 #1034 Del Skrevet 19. september 2014 Alt håret jeg mistet(og det er ikke bare litt) har begynt å vokse ut foran, sånn at jeg har fått sånn antennelugg deluxe Jeg håper det passer til sånn sexy antrekk-stil! Kjenner igjen det med klær. Har glodd meg ut en kjole og sikler stadig på pent undertøy, men jeg gidder faktisk ikke bruke masse penger på noe jeg føler meg nærmest parodisk i liksom. Jeg har en veldig utopisk idè om at jeg snart skal komme igang med litt trening. Står en kettlebell i hjørnet av stuen, men foreløpig glor jeg bare på den Er du sånn som klarer jogge/kan trene deg opp litt til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. september 2014 Forfatter #1035 Del Skrevet 19. september 2014 Høres kjent ut Men ja! Jeg liker å jogge når jeg har kommet inn i det, men de første fem gangene er jo jævlig Styrketrening liker jeg derimot best, faktisk. Og inspirerende med fremgang Der jeg bodde før hadde jeg en treningskompis. Det savner jeg veldig her. Å møte noen på treningssenteret, ha noen å syte litt til, noen som gjør det mer forpliktende. Men nå er målet å være vesentlig sprekere til jul, og helt tilbake i superform til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus78 Skrevet 20. september 2014 #1036 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg har også som mål å bli sprekere til jul. Har begynt å jogge for første gang i mitt liv,og er veldig overrasket over hvor deilig det er. Nå er jeg så hektet at jeg gleder meg til hver økt Håper dette er noe som vil vare. Magen min er fortsatt "deigete" og henger litt,selv om det snart er 2 år siden fødsel. Har nå bestemt meg for å handle istedenfor å planlegge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. september 2014 Forfatter #1037 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg har også som mål å bli sprekere til jul. Har begynt å jogge for første gang i mitt liv,og er veldig overrasket over hvor deilig det er. Nå er jeg så hektet at jeg gleder meg til hver økt Håper dette er noe som vil vare. Magen min er fortsatt "deigete" og henger litt,selv om det snart er 2 år siden fødsel. Har nå bestemt meg for å handle istedenfor å planlegge. Inspirerende! Jeg har planer om å jogge i morgen... Men er ikke der ennå at jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. september 2014 Forfatter #1038 Del Skrevet 20. september 2014 Det er liten tvil om at det er slitsomt å være barn. Her er dagens opp- og nedturer for gutta boys: -Eldstemann våknet, ble jublende glad for at det var lørdag og han kunne starte dagen med å se film på telefonen mellom oss i dobbeltsenga -Kort tid etter våknet Softie, og ble akkurat like jublende glad for akkurat det samme -Fem minutter senere: Softies verden går i grus. Han innser nemlig at han ikke får lov til å ta Eldstemanns film samtidig som han ser på en selv. Softie og jeg står opp. -Softie blir sint da han finner ut at han (i dag også!) må skifte bleie. Ingen vet helt hvorfor. -Softie blir glad for å få egg til å frokost. -Eldstemann blir sur fordi han må stå opp og ikke kan ligge hele dagen og se på film. -Eldstemann blir blid igjen når han kommer på at han jo får se barnetv etter frokost. -Men først er det frokost. Noe som er litt krise i og med at verken får yoghurt eller polarbrød. -Softie stjeler Eldstemanns smålego og er overlykkelig over varpet han har gjort. -Eldstemann er tilsvarende rasende, dytter Softie og setter legoen tilbake på plass. -Softie er veldig lei seg. For å ta hevn kaster han Lego i gulvet. -Softie oppdager barnetv. Hei! Verden er ikke så fryktelig likevel. -Eldstemann er stadig irritert på Softie, men Scooby Doo løser de fleste problemer. -Bestemor og bestefar kommer inn døra. Begge guttene jubler. -Eldstemann blir lei seg. Nå får han ikke sett ferdig Scooby Doo, vi skal ut og handle klær. -Eldstemann blir blid igjen når han kommer på at vi skal på kafé etter at handlingen er unnagjort. -Eldstemann får en liten legopakke av bestefar. Dette er julaften, bursdag og 17. mai på en gang! -Softie får en lastebil. Senter er gøy! Bestemor og bestefar forferdelig snille! -Vi får et skolebrød på deling! Kan det virkelig være sant? Eldstemann ber om en saftboks, får det også. Hurra! -Softie gråter. Han er trøtt. Han vil sove, ikke være på senter. Vi drar hjem. -Eldstemann er henrykt! Han har mamma for seg selv og legoen skal bygges. -Eldstemann bygger legoen selv, men får det ikke helt til. Krise! -Eldstemann er lykkelig. Med litt hjelp fikk vi bygget ferdig. Osv osv. Det er virkelig ikke det minste rart at disse her sovner kvart over sju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. september 2014 #1039 Del Skrevet 20. september 2014 Kjenner meg igjen! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. september 2014 Forfatter #1040 Del Skrevet 22. september 2014 Kjenner meg igjen! Ha en fin helg! Det er godt vi er flere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå