Gjest AllisHagtorn Skrevet 5. september 2014 #901 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg ønsker meg denne til jul tror jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. september 2014 Forfatter #902 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Lille Softie. Så annerledes enn sin bror. Så myk og koselig ("Me-e tos!"), en skikkelig godklump. Hele han er liksom myk. Myke kinn, myk bleiestump, myke lår, myk inni. Mer kosete enn Eldstemann, mer engstelig - men så har han da også bedre grunn til å være det Eldstemann har dessverre begynt å skremme Softie. Han synes det er gøy, for han får jo full uttelling hver gang. Eldstemann brøler "Uæhhhh!" og Softie løper forskrekket så fort han kan på de små beina sine mens han sier "Shommel! Shommel! Shem!" Men så tar han etter sin eldre bror på noen praktiske områder. Eldstemann må nemlig alltid rydde vekk tallerkenen sin etter måltider, så det gjør Softie også. Og siden jeg har skrytt av ham flere ganger gjør han det nå likesågodt selv: Setter tallerkenen på kjøkkenbenken og sier: "Softie snill! Softie fink!" Endret 5. september 2014 av Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. september 2014 Forfatter #903 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg ønsker meg denne til jul tror jeg: Love it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. september 2014 #904 Del Skrevet 5. september 2014 Søte Softie Ønsker deg en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 5. september 2014 #905 Del Skrevet 5. september 2014 Å, de er så nydelige i den alderen, altså. Jeg så akkurat en video fra et halvår tilbale og savner de knubbete koselårene til eldstemann. I dag var vi på tur uten bleie, og ikke bare har han fått lange, tynne bein, men liten rumpe også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 6. september 2014 #906 Del Skrevet 6. september 2014 Softie Jeg kom på en familietradisjon hjemmefra som jeg har lyst til å holde i hevd! Vi har kanskje ikke vært så gode på helgefrokoster i min familie (mest fordi pappa alltid stod opp 06.30 og var av den utålmodige typen), men til gjengjeld var vi rå på kveldsmat. Vi spite alltid middag relativt tidlig (15.30) på hverdagene, så da pleide vi å ha felles kveldsmat til Dagsrevyen, etter hvert til 21-nyhetene da vi ble større. Bare helt vanlige brødskiver, påsmurt etter bestilling fra hver enkelt, men det var likevel en fin ting. Og te. Veldig ofte te, og alltid fra den samme tekannen som foreldrene mine hadde fått i bryllupspresang. Ikke så fancy og ikke så spesielt, men jeg kjenner at det er en av de virkelig fine tingene jeg har minner om hjemmefra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 8. september 2014 #907 Del Skrevet 8. september 2014 Herlige, herlige Softie! Det finnes jo ikke noe bedre enn en god, rund og bløt bleiestump, myke lår og god, rund mage. Jeg er heldigvis så heldig at jeg har en av denne arten hjemme jeg også. Knerten har fortsatt litt av babyformene sine, med god bleiestump, myke lår, små-rund mage, runde kinn og et stooort behov for kos og klem. Men, dere som er flinke på farger og klær her inne... Hva er er det beste kjøpet av cognac-farget eller svart skinnveske? Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv, for jeg synes den cognac-fargede vesken er mildt sagt knall-fin, men den svarte er mer anvendelig og antageligvis mer holdbar i lengden ettersom den kan brukes til alt. Det er denne vesken det er snakk om: http://tigerofsweden.com/no/item/malins-bag-u52787001z/?t_type=src&t_type=cat Noen tanker, anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. september 2014 Forfatter #908 Del Skrevet 8. september 2014 Svarer på meldingene deres etterpå Sjelden jeg klager, men nå har jeg vondt. Jeg må ha ligget helt underlig i natt, for da jeg stod opp i dag er hele høyre skulder og høyre side av nakken bare en eneste hard muskel. Jeg klarer ikke å snu hodet til høyre. Og det er ikke spesielt herlig å sitte foran dataen heller. Har et par hastesaker som må gjøres, men så tror jeg det blir hjem til sofaen eller et varmt bad, i håp om å få løst opp i dette her så fort som mulig. Terroruke coming up, dette har jeg ikke tid til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 8. september 2014 #909 Del Skrevet 8. september 2014 1: cognac uten tvil. Dødsfin og går jo til alt? 2: vond nakke= naprapat. Ikke noe å lure på. Heller 500 kr for 30 min og så helt frisk enn dagesvis in pain. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 8. september 2014 #910 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Håper du får løst opp i knuten Støtter Allis mtp naprapat. Samme hva jeg gjør selv, så syns jeg det går dager før sånne vondter forsvinner. Går bra når en har varma opp området, men når det blir kaldt igjen, kommer smertene og. Endret 8. september 2014 av Susa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. september 2014 Forfatter #911 Del Skrevet 8. september 2014 Å, de er så nydelige i den alderen, altså. Jeg så akkurat en video fra et halvår tilbale og savner de knubbete koselårene til eldstemann. I dag var vi på tur uten bleie, og ikke bare har han fått lange, tynne bein, men liten rumpe også. Ja, det er så rart å se på Eldstemann, han som var så lubben har blitt en strek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. september 2014 Forfatter #912 Del Skrevet 8. september 2014 Softie Jeg kom på en familietradisjon hjemmefra som jeg har lyst til å holde i hevd! Vi har kanskje ikke vært så gode på helgefrokoster i min familie (mest fordi pappa alltid stod opp 06.30 og var av den utålmodige typen), men til gjengjeld var vi rå på kveldsmat. Vi spite alltid middag relativt tidlig (15.30) på hverdagene, så da pleide vi å ha felles kveldsmat til Dagsrevyen, etter hvert til 21-nyhetene da vi ble større. Bare helt vanlige brødskiver, påsmurt etter bestilling fra hver enkelt, men det var likevel en fin ting. Og te. Veldig ofte te, og alltid fra den samme tekannen som foreldrene mine hadde fått i bryllupspresang. Ikke så fancy og ikke så spesielt, men jeg kjenner at det er en av de virkelig fine tingene jeg har minner om hjemmefra. Så hyggelig det hørtes ut! Nå fikk jeg lyst på te (og tekanne ). Jeg liker det som er hverdagskoselig. Et par tente lys på kjøkkenbordet en høstmorgen, for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. september 2014 Forfatter #913 Del Skrevet 8. september 2014 Herlige, herlige Softie! Det finnes jo ikke noe bedre enn en god, rund og bløt bleiestump, myke lår og god, rund mage. Jeg er heldigvis så heldig at jeg har en av denne arten hjemme jeg også. Knerten har fortsatt litt av babyformene sine, med god bleiestump, myke lår, små-rund mage, runde kinn og et stooort behov for kos og klem. Men, dere som er flinke på farger og klær her inne... Hva er er det beste kjøpet av cognac-farget eller svart skinnveske? Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv, for jeg synes den cognac-fargede vesken er mildt sagt knall-fin, men den svarte er mer anvendelig og antageligvis mer holdbar i lengden ettersom den kan brukes til alt. Det er denne vesken det er snakk om: http://tigerofsweden.com/no/item/malins-bag-u52787001z/?t_type=src&t_type=cat Noen tanker, anyone? Vanligvis ville jeg tatt cognacfarget. Men denne ser mer brun ut enn cognacfarget, eller er det bare min skjerm? Tror derfor jeg ville gått for sort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. september 2014 Forfatter #914 Del Skrevet 8. september 2014 1: cognac uten tvil. Dødsfin og går jo til alt? 2: vond nakke= naprapat. Ikke noe å lure på. Heller 500 kr for 30 min og så helt frisk enn dagesvis in pain. Er ikke naprapat bare humbug? Jeg synes det er så mye merkelig blant sånne behandlere. Skjønner aldri forskjellen på naprapat, osteopat, kiropraktor og alt det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. september 2014 Forfatter #915 Del Skrevet 8. september 2014 Håper du får løst opp i knuten Støtter Allis mtp naprapat. Samme hva jeg gjør selv, så syns jeg det går dager før sånne vondter forsvinner. Går bra når en har varma opp området, men når det blir kaldt igjen, kommer smertene og. Takk! Hvis det er like ille i morgen får jeg finne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 8. september 2014 #916 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Vanligvis ville jeg tatt cognacfarget. Men denne ser mer brun ut enn cognacfarget, eller er det bare min skjerm? Tror derfor jeg ville gått for sort Fargen er beskrevet som "brun", men på min skjerm ser den cognacfarget ut, så jeg aner egentlig ikke hvordan fargen egentlig er... Her er et annet bilde som ihvertfall viser hvordan den ser ut mot hvitt og svart: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/accessoarer/v%C3%A4skor/tiger-of-sweden-1004/malins-bag-156123-99/ Er ikke naprapat bare humbug? Jeg synes det er så mye merkelig blant sånne behandlere. Skjønner aldri forskjellen på naprapat, osteopat, kiropraktor og alt det der... Naprapat er i bunn og grunn det samme som f.eks manuellterapeut. De både knekker og knar, og blir en krysning mellom kiropraktor og fysioterapeut. Endret 8. september 2014 av SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. september 2014 Forfatter #917 Del Skrevet 8. september 2014 Fargen er beskrevet som "brun", men på min skjerm ser den cognacfarget ut, så jeg aner egentlig ikke hvordan fargen egentlig er... Her er et annet bilde som ihvertfall viser hvordan den ser ut mot hvitt og svart: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/accessoarer/v%C3%A4skor/tiger-of-sweden-1004/malins-bag-156123-99/ Naprapat er i bunn og grunn det samme som f.eks manuellterapeut. De både knekker og knar, og blir en krysning mellom kiropraktor og fysioterapeut. Ville tatt svart siden den er bittelitt blank i skinnet. Takk! I kveld blir det tur i marka + varmt bad, så håper jeg en god natts søvn gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 8. september 2014 #918 Del Skrevet 8. september 2014 Fargen er beskrevet som "brun", men på min skjerm ser den cognacfarget ut, så jeg aner egentlig ikke hvordan fargen egentlig er... Her er et annet bilde som ihvertfall viser hvordan den ser ut mot hvitt og svart: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/accessoarer/v%C3%A4skor/tiger-of-sweden-1004/malins-bag-156123-99/ Jeg ville gått for den brune/cocnacfargede, uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 8. september 2014 #919 Del Skrevet 8. september 2014 Takk! I kveld blir det tur i marka + varmt bad, så håper jeg en god natts søvn gjør susen Håper du får løst opp, ellers vil jeg også anbefale naprapat eller manuellterapeut i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. september 2014 Forfatter #920 Del Skrevet 8. september 2014 Håper du får løst opp, ellers vil jeg også anbefale naprapat eller manuellterapeut i morgen. Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå