Gjest AllisHagtorn Skrevet 26. august 2014 #781 Del Skrevet 26. august 2014 For å mase om en siste ting; synes dere Duroferon er teit? Og hva slags verdier ca pleier dere ha når dere begynner og slutter på disse jerngreiene? (har resept på det men ikke hentet den ut)....... Niferex altså. Jernspørsmål over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. august 2014 #782 Del Skrevet 26. august 2014 En niferex om dagen holder meg innenfor normalverdiene. Skal ikke lange stunden uten før jeg merker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 26. august 2014 #783 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg er veldig svak for lysegrønt generelt, også i interiør. Så tommel opp for grønnfargen herfra! Ang kos, så måtte jeg le i går, da jeg ga eldstemann en suss på panna, slik jeg ofte gjør. Da ser jeg at han tørker seg etterpå, smiler lurt og sier "suss æ ækelt". Wæ, så stor han blir, tenkte jeg da. Men han lente seg riktignok mot meg igjen mens han lo, så helt fremmed for kos er han heldigvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 26. august 2014 Forfatter #784 Del Skrevet 26. august 2014 Moccamaster Det bare FUNKER. Hm. Dumt jeg ikke finner den i gull på nettet lenger, det er jo den jeg vil ha! For å mase om en siste ting; synes dere Duroferon er teit? Og hva slags verdier ca pleier dere ha når dere begynner og slutter på disse jerngreiene? (har resept på det men ikke hentet den ut)....... Niferex altså. Jernspørsmål over. Veldig teit. Det er den som har hatt maks dårlig effekt på meg, i hvert fall (funker jo på jernnivåene, men jeg får vondt i magen). Niferex - jeg hadde 10 nå før jeg startet på jerntabletter. Akkurat nå vet jeg ikke, skal ta daglig fram til 1. oktober og måle på nytt. Jeg er veldig svak for lysegrønt generelt, også i interiør. Så tommel opp for grønnfargen herfra! Ang kos, så måtte jeg le i går, da jeg ga eldstemann en suss på panna, slik jeg ofte gjør. Da ser jeg at han tørker seg etterpå, smiler lurt og sier "suss æ ækelt". Wæ, så stor han blir, tenkte jeg da. Men han lente seg riktignok mot meg igjen mens han lo, så helt fremmed for kos er han heldigvis ikke. Yay! Haha, det sier mine også. Han høres så god ut ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 26. august 2014 #785 Del Skrevet 26. august 2014 Kjempefin farge du har valgt til stua! Nesten så jeg skulle ønske jeg kunne ha den... Vi har hvit narciss i stua og kjøkken. Lys, lys gul. Men jeg har en mursteinsvegg, og et gammelt, grønt rosemalt framskap fra 1791 pluss andre gamle møbler, så her passa det best med lys farge. Kjøkkeninnredning i samme farga. Allis: jeg bruker ferromax. 65 mg x2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 26. august 2014 #786 Del Skrevet 26. august 2014 Kan jeg spørre Serafina ca hva man betaler for slikt arbeid? Vurderer gjøre det samme selv(orker ikke pusse opp selv med minimal kunnskap, tålmodighet og unge i tillegg.....) og vi snakker jo det litt jobb. Dvs; egentlig hel leilighet og/eller det derre rekkehuset.....hvis du gidder svare så PM meg gjerne :D Er du sikker på du ikke mener Skravla? Jeg vet IKEA har endret på monteringsprisingen siden jeg var borti det. Skjønner forøvrig godt du/dere ikke gjør det selv når det er snakk om hele huset. Ellers også, forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 26. august 2014 Forfatter #787 Del Skrevet 26. august 2014 Er du sikker på du ikke mener Skravla? Jeg vet IKEA har endret på monteringsprisingen siden jeg var borti det. Skjønner forøvrig godt du/dere ikke gjør det selv når det er snakk om hele huset. Ellers også, forøvrig. Det begynte på S og sluttet på A... Allis: Det er umulig å si hva det koster, for mange variabler! Få håndverkere på befaring og få pristilbud. Det er den eneste måten. Da ser du sikkert fort at prisene varierer veldig, så pass på at alt er nøye definert i anbudet Kjedelig forarbeid som er helt nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 26. august 2014 #788 Del Skrevet 26. august 2014 Det begynte på S og sluttet på A... Allis: Det er umulig å si hva det koster, for mange variabler! Få håndverkere på befaring og få pristilbud. Det er den eneste måten. Da ser du sikkert fort at prisene varierer veldig, så pass på at alt er nøye definert i anbudet Kjedelig forarbeid som er helt nødvendig. Årh..............................det er så....................kjedelig Men gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. august 2014 #789 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg er også veldig glad i høsten! Elsker høstfarger og klar luft, tente lys, pledd og innekos Kjempefin farge på stua, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. august 2014 Forfatter #790 Del Skrevet 27. august 2014 Årh..............................det er så....................kjedelig Men gratis. Dritkjedelig. Men du slipper ubehagelige overraskelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. august 2014 Forfatter #791 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg er også veldig glad i høsten! Elsker høstfarger og klar luft, tente lys, pledd og innekos Kjempefin farge på stua, forresten! Så hyggelig at du synes det Eneste minuset er at sånt vakkert tidlighøstvær som i dag får meg til å ønske jeg kunne ta fri fra jobben en dag (uten unger) og gå lang tur i skogen. Hm. Kanskje jeg faktisk skal ta meg en sånn dag i september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 27. august 2014 #792 Del Skrevet 27. august 2014 Så hyggelig at du synes det Eneste minuset er at sånt vakkert tidlighøstvær som i dag får meg til å ønske jeg kunne ta fri fra jobben en dag (uten unger) og gå lang tur i skogen. Hm. Kanskje jeg faktisk skal ta meg en sånn dag i september Det synes jeg du skal unne deg. Det er skikkelig luksus med sånne fridager midt i uken, når "alle" andre er på jobb. Jeg digger det, og det blir veldig spesielt når man har det så sjelden. Det er hyggelig å kunne krype inn når høsten kommer, men samtidig synes jeg det blir så fort mørkt. Mørkt og kaldt liker ikke jeg så godt, men mørkt og varmt funker helt fint. Det er det dessverre ikke så lett å få til i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. august 2014 Forfatter #793 Del Skrevet 27. august 2014 Det synes jeg du skal unne deg. Det er skikkelig luksus med sånne fridager midt i uken, når "alle" andre er på jobb. Jeg digger det, og det blir veldig spesielt når man har det så sjelden. Det er hyggelig å kunne krype inn når høsten kommer, men samtidig synes jeg det blir så fort mørkt. Mørkt og kaldt liker ikke jeg så godt, men mørkt og varmt funker helt fint. Det er det dessverre ikke så lett å få til i Norge. Jeg hadde det en gang i vår, og det var helt fantastisk. Fri på lyse dagen, stille, ingen som maste. Så da vasket jeg huset ganske grundig (tok to timer) og så lå jeg i sofaen med kaffe en stund, gikk tur. Rakk faktisk nesten å bli litt rastløs over all tiden jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. august 2014 #794 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg hadde det en gang i vår, og det var helt fantastisk. Fri på lyse dagen, stille, ingen som maste. Så da vasket jeg huset ganske grundig (tok to timer) og så lå jeg i sofaen med kaffe en stund, gikk tur. Rakk faktisk nesten å bli litt rastløs over all tiden jeg hadde Du vet du er småbarnsmor når... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. august 2014 Forfatter #795 Del Skrevet 27. august 2014 Du vet du er småbarnsmor når... Definitivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. august 2014 Forfatter #796 Del Skrevet 27. august 2014 Interiørkonsulentene mine! Hva synes dere om dette bordet? http://www.lunehjem.no/interior/mobler/bord/tradition-hoof-table-large Og er hva er finest, dette eller Norrgavel-bordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 27. august 2014 #797 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg likte det trefargede! Det svarte ga meg litt mye blyantvibber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 27. august 2014 #798 Del Skrevet 27. august 2014 Og, hm, det ER jo praktisk med noe annet enn glassbord, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. august 2014 Forfatter #799 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg likte det trefargede! Det svarte ga meg litt mye blyantvibber Blyantvibbene er det jeg synes er ganske kult Og det er ikke glass. Og 10 cm mindre i diameter. Men så liker jeg Norrgavel sitt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 27. august 2014 #800 Del Skrevet 27. august 2014 Blyantvibbene er det jeg synes er ganske kult Og det er ikke glass. Og 10 cm mindre i diameter. Men så liker jeg Norrgavel sitt også. Hihi! Godt vi er litt ulike, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå