Skravla Skrevet 29. juli 2015 #3081 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg sammenligner med flybilletter til et eller annet fristende sted i verden. Tydelig at vi har ulike prioriteringer. Vi har nok ulike prioriteringer. Men flybilletter er heller ikke feil.... eller tog, og en kjekt lite hotell. Som turen til Stockholm.... reiser på morgenen ene dagen og hjem kvelden etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. juli 2015 #3082 Del Skrevet 29. juli 2015 Men de har te på Svensk tenn.... og det er aldri feil å prioritere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 29. juli 2015 #3083 Del Skrevet 29. juli 2015 Vi har nok ulike prioriteringer. Men flybilletter er heller ikke feil.... eller tog, og en kjekt lite hotell. Som turen til Stockholm.... reiser på morgenen ene dagen og hjem kvelden etter. Det er jo perfekt når du skal på en eller annen forestilling, får med litt av byen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. juli 2015 #3084 Del Skrevet 29. juli 2015 Heldiggris! Får jeg være med i kofferten og shoppe ørepynt? Hehe. Da må jeg revurdere valget av koffert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 29. juli 2015 Forfatter #3085 Del Skrevet 29. juli 2015 Da må jeg revurdere valget av koffert Ja, det spørs om du ikke må det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. juli 2015 #3086 Del Skrevet 29. juli 2015 Ja, det spørs om du ikke må det... Du får overføre penger så kan vi kjøpe med stjerner. Så har vi en god grunn til treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 29. juli 2015 Forfatter #3087 Del Skrevet 29. juli 2015 Det ser forresten ut til at der blir Paristur på meg i høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. juli 2015 #3088 Del Skrevet 29. juli 2015 Det ser forresten ut til at der blir Paristur på meg i høst Paris er herlig. Var der en uke i fjor og det var fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 29. juli 2015 Forfatter #3089 Del Skrevet 29. juli 2015 Paris er herlig. Var der en uke i fjor og det var fantastisk. Ja, verdens beste by! Har vært der mange ganger, men blir aldri lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. juli 2015 #3090 Del Skrevet 29. juli 2015 Paris er aldri feil - og sikkert mye fint å få kjøpt av ørepynt der også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 29. juli 2015 #3091 Del Skrevet 29. juli 2015 Paris er flott - heldiggris. Trenger flere penger og mer ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus78 Skrevet 30. juli 2015 #3092 Del Skrevet 30. juli 2015 Så hyggelig å høre om ferien deres,Ciara :-) Det hørtes deilig og avslappende ut. Jeg har en rockering med vekter som jeg har brukt de 2 siste årene. Fikk blåmerker de første gangene jeg brukte den,men nå går det fint :-) De dagene mannen jobber lange dager,så veksler jeg mellom å hoppe tau og rocke ;-) Jeg har lyst å lære meg å stå på henda, så det øver jeg på om kveldene for tiden. Vurderte en periode å skaffe meg en tredemølle,men tror ikke naboen under oss hadde satt pris på det. Tredemølle og badekar får vente til vi får oss hus ;-) Du er heldig som har badekar. Det er noe jeg ønsker meg. Mannen hater badekar og skjønner ikke hva som er så koselig med å ligge der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #3093 Del Skrevet 30. juli 2015 Du får overføre penger så kan vi kjøpe med stjerner. Så har vi en god grunn til treff. Denne så jeg ikke før nå. Veldig fristende! Jeg skal tenke hardt de neste dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #3094 Del Skrevet 30. juli 2015 Så hyggelig å høre om ferien deres,Ciara :-) Det hørtes deilig og avslappende ut. Jeg har en rockering med vekter som jeg har brukt de 2 siste årene. Fikk blåmerker de første gangene jeg brukte den,men nå går det fint :-) De dagene mannen jobber lange dager,så veksler jeg mellom å hoppe tau og rocke ;-) Jeg har lyst å lære meg å stå på henda, så det øver jeg på om kveldene for tiden. Vurderte en periode å skaffe meg en tredemølle,men tror ikke naboen under oss hadde satt pris på det. Tredemølle og badekar får vente til vi får oss hus ;-) Du er heldig som har badekar. Det er noe jeg ønsker meg. Mannen hater badekar og skjønner ikke hva som er så koselig med å ligge der. Har du hatt det fint i ferien? Så kult at du også trener med rockering. Synes du det hjelper? Nå innbiller jeg meg jo at jeg skal få sixpack, haha. Jeg orker ikke å løpe på tredemølle av en eller annen grunn. Synes det er så kjedelig. Skal jeg jogge må det være ute. Så du har også en sånn mann, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. juli 2015 #3095 Del Skrevet 30. juli 2015 Denne så jeg ikke før nå. Veldig fristende! Jeg skal tenke hardt de neste dagene... Personal shopper, utenriksavdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #3096 Del Skrevet 30. juli 2015 Personal shopper, utenriksavdelingen Høres veldig fancy ut, spesielt tatt i betraktning min gjennomsnittslønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus78 Skrevet 31. juli 2015 #3097 Del Skrevet 31. juli 2015 Har du hatt det fint i ferien? Vi har også kost oss i ferien. Det ble en uke på Rhodos og noen utflukter her hjemme. Har ferie 1 uke til. I år tok jeg ut 4 uker i strekk og det var veldig deilig. Så kult at du også trener med rockering. Synes du det hjelper? Nå innbiller jeg meg jo at jeg skal få sixpack, haha. Jeg synes magen min ser mindre gravid,men jeg tror ikke det blir noen sixpack med det første ;-) Jeg orker ikke å løpe på tredemølle av en eller annen grunn. Synes det er så kjedelig. Skal jeg jogge må det være ute. Jeg synes også det er best å løpe ute,men det går med tredemølle hvis jeg har bra musikk. For min del er musikk veldig viktig for at jeg skal klare intervalltrening. Har jeg langkjøring,pleier jeg å se på serier og da "glemmer" jeg at jeg trener inne :-) Så du har også en sånn mann, ja Ja,jeg har nok det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. august 2015 Forfatter #3098 Del Skrevet 1. august 2015 Deilig dag! Er på vei hjem fra byen etter et par alenetimer. Tok ansiktsbehandling (det MÅ jeg gjøre oftere, så deilig!) og etterpå pådro jeg meg et par sko Nå er det hjem til hageliv og blide unger. I ettermiddag blir det grilling, og i kveld har mannen og jeg barnevakt så vi kan stikke og bade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. august 2015 #3099 Del Skrevet 1. august 2015 Høres ut som en fin dag. Enig i at hudpleie er herlig. Det gjør jeg stadig vekk og om 2 uker så er jeg der igjen. Her har jeg vasket en klesvask og hengt ut. Har en til på gang. Ellers har jeg vært en tur i butikken, bortom et bruktmarked i nærheten, og nå sitter jeg på verandaen med lydbok, strikking og jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 1. august 2015 #3100 Del Skrevet 1. august 2015 Hmm, hva gjør man egentlig på hudpleie? Peeler? Smører inn kremer? I ansiktet, altså? Beklager dumme spørsmål, men sånne ting vet jeg så lite om. Akkurat nå prøver jeg å overbevise meg selv om at 600 kroner er verdt å bruke på føttene mine, de ser nemlig ikke ut, men det sitter langt inne. For hvem bryr seg, sånn egentlig? Jeg legger merke til andres føtter når de enten er smashing eller hentet ut av en skrekkfilm- normalbermen bryr jeg meg ikke om. Paristur, så kult! Med venner, mannen, eller alene? Tipper det blir bra uansett Har du noen spesielle planer? Jeg er så ufattelig fristet til å ta fri uka før fri-uka i desember, og ta med meg de to minste på tur igjen. En uke til Fuerteventura koster bare rett over 10 000, og de har utflukter til zoo og det hele. Men, feriedagene er kostbare, kontobalansen likeså. Jeg kommer garantert til å bruke muligheten barnehagebarn gir meg til fulle de neste årene, men kanskje ikke to ganger på ett år, særlig ikke når Smitt er så liten. Neste år, derimot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå