Gå til innhold

Uten en rød tråd

Ciara

Anbefalte innlegg

Jeg tenke umiddelbart på Maika, men jeg tror egentlig ikke det er henne :vetikke:

Dessuten minnet linken din meg på at Svensk Tenn har tesalong, og jeg skal til Stockholm om to uker... :lur:

Ikke henne. Hm. 

Heldiggris! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å søke jeg også men fant ikke noe. Dessverre er mange av linkene på Christins mimreside ikke lengre aktive. 

Nå var jo ikke barnetv det jeg så mest av på 80-tallet, men jeg mener å huske noe om stjerneøredobber - eller i hvertfall et smykke som man tok på og så skjedde noe magisk. Men kan det ha vært på en av de nye kanalene Sky eller super channel. Noe sier meg at det var litt Barbie over tegneserien og det var ikke så mye av det på norsk barne-tv :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å søke jeg også men fant ikke noe. Dessverre er mange av linkene på Christins mimreside ikke lengre aktive. 

Nå var jo ikke barnetv det jeg så mest av på 80-tallet, men jeg mener å huske noe om stjerneøredobber - eller i hvertfall et smykke som man tok på og så skjedde noe magisk. Men kan det ha vært på en av de nye kanalene Sky eller super channel. Noe sier meg at det var litt Barbie over tegneserien og det var ikke så mye av det på norsk barne-tv :vetikke:

Det var definitivt noe litt Barbie over den, ja! Eller manga-ish?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA! HER!

Bingo!

Det var faktisk en av linkene på Christins mimreside jeg forsøkte, men som kom opp med Error.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringer ingen bjeller :klo:

men godt du fant ut av det, det er så irriterende å nesten huske :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørepyntcrush! 

Er det noen som husker en tegnefilmserie fra åttitallet med en jente som hadde magiske stjerneørepynt? 

Og takket være denne linken har jeg nå bestilt bord på Sensk Tenns tesalong om to uker. Overhodet ikke lett å lede ut i fristelse... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takket være denne linken har jeg nå bestilt bord på Sensk Tenns tesalong om to uker. Overhodet ikke lett å lede ut i fristelse... :ler:

Heldiggris! Får jeg være med i kofferten og shoppe ørepynt? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får være med. :hoppe:

Men det blir ikke ørepynt på meg.

Mye annet festlig som kan shoppes der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje en liten ting fra meg til meg i bursdagspresang. Man er jo snart halveis til tresifret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en liten ting fra meg til meg i bursdagspresang. Man er jo snart halveis til tresifret.

Da er det jammen flere enn meg som har noen år på baken her inne. Nærmer meg faretruende den kategorien jeg også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En riktig god grunn til å unne seg noe ekstra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En riktig god grunn til å unne seg noe ekstra :)

Absolutt. :Nikke:

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blir rik skal jeg kjøpe denne: http://www.svenskttenn.se/sv-se/product/ga10842/vas-dagg-glas.aspx?returnUrl=%2fpages%2fSearch.aspx%3fq%3dDagg

(Før den tid synes jeg det er galskap å bruke 2800 på en vase.)

For meg er det (nesten) galskap uansett. Men er man normalt fornuftig i økonomien så er det jo mulig å få til. Jeg tenker umiddelbart på at det er noen billetter på teater eller opera. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sammenligner med flybilletter til et eller annet fristende sted i verden. Tydelig at vi har ulike prioriteringer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...