Ciara Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #2821 Del Skrevet 21. mai 2015 Kanskje det er ny veske jeg må ha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. mai 2015 #2822 Del Skrevet 21. mai 2015 Trenger man ikke alltid en ny veske...? Og jeg synes det er SÅ fint med farger - på andre. Men jeg får det ikke til selv, og det handler nok litt om at jeg ikke trives med å være fyrtårn. Det er litt som å gå med hatt eller veldig høye hæler - det må bæres med overbevisning. Men det er rart det der, så mye man synes kan være fint på andre og overhodet ikke på en selv. Man skulle hatt Gok Wan hjemme i skapet i stedet for speil - det hadde nok hjulpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 21. mai 2015 #2823 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg går i sort, sort, sort, grått, sort og.........................grønt. Mørk grønn selvsagt. Eller rustfarge på en topp, på en veldig god fargedag Det eneste jeg passer av de fargene er grønt og rustfarget. Men SMINKE, det kan jeg. Ikke farger da - jeg har bare sånne nude bruntoner. Jeg kjøpte meg Lovelight fra Urban Decay igår - ikke så sprek farge, litt sånn rosafersken. Men poenget mitt var at den leppestiften er ganske god, og de har masse fine fager. Jeg tror bærfarger MÅ være utrolig fint på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 21. mai 2015 #2824 Del Skrevet 21. mai 2015 Og ja, Ciara! DU burde jo satse friskt på sånne femtitallskjoler med A-skjørt! Hadde ikke det vært fantastisk fint på deg? I litt sånn blågrønnlillaturkise toner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #2825 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg går i sort, sort, sort, grått, sort og.........................grønt. Mørk grønn selvsagt. Eller rustfarge på en topp, på en veldig god fargedag Det eneste jeg passer av de fargene er grønt og rustfarget. Men SMINKE, det kan jeg. Ikke farger da - jeg har bare sånne nude bruntoner. Jeg kjøpte meg Lovelight fra Urban Decay igår - ikke så sprek farge, litt sånn rosafersken. Men poenget mitt var at den leppestiften er ganske god, og de har masse fine fager. Jeg tror bærfarger MÅ være utrolig fint på deg Bærfarger ER fint på meg. Jeg prøver mange ganger å kjøpe nye leppestiftfarger, men ender alltid med sånn ca bringebær Hva annet må jeg ha? Dette her er krise, jeg sukker oppgitt til meg selv hver eneste morgen... Og ja, Ciara! DU burde jo satse friskt på sånne femtitallskjoler med A-skjørt! Hadde ikke det vært fantastisk fint på deg? I litt sånn blågrønnlillaturkise toner? Jeg er ikke så glad i retro - men jeg synes det er kjempefint på andre Men A-skjørt liker jeg veldig godt (og kler det), men da foretrekker jeg å matche med en svart (selvsagt!) langermet tynn genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. mai 2015 #2826 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg er egentlig veldig glad i farger, men synes det er vanskelig å finne kombinasjonen "farge jeg liker" og "farge jeg kler" på "plagg som kler meg" og "plagg jeg liker". Så hurra for svart, grått, litt mørkegrønn og mørk blå Synes f.eks at oransje er veldig kult, spesielt med litt rusttoner, men føler at med min rødfarge og hvitrosa hud, så blir det bare ikke fint. Skal strikke meg en jakke i en helt nydelig blåfarge, håper det blir bra! Og så har jeg et lyst skjerf med litt roser på som er mitt fargealibi! Ender så godt som alltid med sorte ytterjakker, og holde jo på å forgå da den eneste gravidjakken jeg fant meg fra HM var i beige! Er det en farge jeg kler særdeles dårlig, så er det beige. Blir heeelt utvaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 21. mai 2015 #2827 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg har fortsatt prosjekt "ikke lov å kjøpe svart" gående. Det funker faktisk, for nå er jeg nødt med å gå med noe annet enn svart (særlig når det nærmer seg vaskedag) enten jeg vil eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #2828 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg er egentlig veldig glad i farger, men synes det er vanskelig å finne kombinasjonen "farge jeg liker" og "farge jeg kler" på "plagg som kler meg" og "plagg jeg liker". Så hurra for svart, grått, litt mørkegrønn og mørk blå Synes f.eks at oransje er veldig kult, spesielt med litt rusttoner, men føler at med min rødfarge og hvitrosa hud, så blir det bare ikke fint. Skal strikke meg en jakke i en helt nydelig blåfarge, håper det blir bra! Og så har jeg et lyst skjerf med litt roser på som er mitt fargealibi! Ender så godt som alltid med sorte ytterjakker, og holde jo på å forgå da den eneste gravidjakken jeg fant meg fra HM var i beige! Er det en farge jeg kler særdeles dårlig, så er det beige. Blir heeelt utvaska. Den blir jo kjempefin! Virkelig! Den grønnfargen er nydelig. Det er veldig få som kler beige. Jeg gjør det i hvert fall ikke. De gangene jeg har brukt beige har folk spurt om jeg ikke er i form siden jeg er så blek. Jeg har fortsatt prosjekt "ikke lov å kjøpe svart" gående. Det funker faktisk, for nå er jeg nødt med å gå med noe annet enn svart (særlig når det nærmer seg vaskedag) enten jeg vil eller ikke Imponert over det prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 21. mai 2015 #2829 Del Skrevet 21. mai 2015 Imponert over det prosjektet! Og det er fryktelig hardt! Det finnes utrolig mange fine svarte klær i verden, men langt færre fine fargerike I perioder fungerer prosjektet omtrent som shoppestopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 21. mai 2015 #2830 Del Skrevet 21. mai 2015 Og det er fryktelig hardt! Det finnes utrolig mange fine svarte klær i verden, men langt færre fine fargerike I perioder fungerer prosjektet omtrent som shoppestopp Mannen i huset innførte en sånn fargekjøpsstopp. "Bruk farger norah". Jeg sa han kunne glemme det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kake-Kari78 Skrevet 21. mai 2015 #2831 Del Skrevet 21. mai 2015 Heheh, nesten litt morsomt å lese her om alle dere svart-fantastene, for jeg er totalt motsatt Jeg føler meg virkelig ikke vel i svart, og spesielt ikke hvis jeg har det opp mot ansiktet. Føler jeg blir så blek og blass, og at jeg nesten ser syk ut. Så det jeg har av svarte klær er vel to bukser og en jakke. Jo, og så har jeg en svart bluse som har et utrolig flott snitt og som jeg var overbevist om at jeg måtte kle. Men den har jeg altså aldri brukt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. mai 2015 #2832 Del Skrevet 21. mai 2015 Svart er en fin farge... Så det så! Men jeg er flinkere til å bruke farge på sommeren enn på vinteren. Min vinter er veldig grå/svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #2833 Del Skrevet 21. mai 2015 Uansett kjenner jeg at jeg har utrolig lite lyst til å handle klær. Jeg skulle ønske jeg hadde en personlig shopper som tok seg av det og bare bestemte hva jeg skulle ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 21. mai 2015 #2834 Del Skrevet 21. mai 2015 Dere som sverger til svarte klær, bruker dere det om sommeren også? Jeg bruker svart, men også andre farger. Må ha litt farger på skjerf hvis jeg bruker bare svart. Veldig fin farge på den jakken du strikker, Tekola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 21. mai 2015 #2835 Del Skrevet 21. mai 2015 Uansett kjenner jeg at jeg har utrolig lite lyst til å handle klær. Jeg skulle ønske jeg hadde en personlig shopper som tok seg av det og bare bestemte hva jeg skulle ha Jeg tenker en personlig assistent som kunne fikse både det ene og det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 21. mai 2015 #2836 Del Skrevet 21. mai 2015 Uansett kjenner jeg at jeg har utrolig lite lyst til å handle klær. Jeg skulle ønske jeg hadde en personlig shopper som tok seg av det og bare bestemte hva jeg skulle ha Det er drømmen, å få så mange penger at jeg kan ansette noen andre til å handle klær til meg som kler meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #2837 Del Skrevet 21. mai 2015 ...og som kan jage meg på trening og som kan vaske huset mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 21. mai 2015 #2838 Del Skrevet 21. mai 2015 ...og som kan jage meg på trening og som kan vaske huset mitt. Nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. mai 2015 #2839 Del Skrevet 21. mai 2015 ...og som kan jage meg på trening og som kan vaske huset mitt. Vil heller ha en som trener for meg og at virkningen av treningen vistes på meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #2840 Del Skrevet 22. mai 2015 Vil heller ha en som trener for meg og at virkningen av treningen vistes på meg. Nå ber du ikke lenger om en personlig assistent, men om en magiker. Men bevares, dette vil jeg også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå