Gå til innhold

Uten en rød tråd

Ciara

Anbefalte innlegg

Jeg er kommet i lesebrillealderen og kunne derfor trenge et par solbriller med styrke. Hmmm. I fjor kjøpte jeg meg en hatt som jeg kunne bruke når jeg leser og trenger briller. Det funket fint. Og definitivt billigere enn solbriller med styrke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma kjøpte en sånn smørekoffert til svigerinna mi i bursdagsgave en gang, stakkaren turte ikke fortelle at hun hadde smørefrie ski før lenge etterpå :ler:

Jeg er veldig fornøyd med mine Ray Ban-solbriller. De beskytter godt, men er samtidig såpass lyse at jeg ofte ikke trenger ta de av når jeg kjører inn i en tunnel feks. Skal hvertfall aldri kjøpe billig-solbriller igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg har bare ett par solbriller, siden jeg kler veldig få typer. De er polaroide, o såå gode å kjøre bil med, siden de tar av for refleksjoner og sånt!

Har dog lyst på et par Ray-ban pilotbriller, tror jeg ville kledd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pilotbriller fra Massimo Dutti. Liker fasongen og at de er såpass lyse at jeg ikke trenger å ta de av i tunnel etc. Men, jeg trenger (!) et par til. Det er godt vi har problemer som lett kan løses. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å surfe på synstester.... Noen som har sterke meninger om specsavers vs brilleland? Jeg har brukt brilleland i mange år, men nå sist så var ikke følelsen noe god. Var på Brilleland på Storo og det er ikke der jeg vanligvis går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å surfe på synstester.... Noen som har sterke meninger om specsavers vs brilleland? Jeg har brukt brilleland i mange år, men nå sist så var ikke følelsen noe god. Var på Brilleland på Storo og det er ikke der jeg vanligvis går.

Jeg har brukt specsavers lenge, veldig fornøyd med dem. Prøvd både den på Majorstua og den på Grønland. Aldri hatt noen problemer, flinke folk og ikke minst gode priser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har åpnet en rett ved jobben. Kanskje jeg skal teste ut dem denne gangen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde også vært på synstest (dere vet, jeg rydder jo opp i hele Ciaraen i år :ler:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Specsaver de to siste gangene jeg har kjøpt nye briller og er godt fornøyd med både briller, synstest og service. Likte også at da jeg tok synstest for et par år siden sa de at endringene var så små at det ikke var nødvendig med nye briller da med mindre jeg hadde lyst på noe nytt - jeg stoler mer på folk som ikke prøver å selge mest mulig ved enhver anledning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel litt av problemet med Brilleland på Storo. Jeg fant meg en innfatning som ikke var så dyr og som jeg faktisk likte noenlunde (var utrolig mye stygge briller der). Men assistenten insisterte hele tiden på at det ikke var riktige briller for meg og at hun hadde et par som var mye finere til meg og minst dobbelt så dyre. At jeg hadde ytret ønske om noenlunde diskre briller hadde hun nok ikke fått med seg - for de hun mente jeg burde ha var knall røde..... Den brilleland-butikken som ligger i Pilestredet er ikke så aller verst, men det er så avhengig av hvem du får som optiker synes jeg. Og de leter alltid butikken rundt etter papirene mine og lurer stadig på om jeg har vært der før.

Skjønner at jeg nå har overbevist meg selv om specsavers - med god hjelp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fornøyd med Specsavers. Fikk beskjed om at synet var det samme som sist da jeg sjekket det sist, som Daria, men sikkert i en annen butikk. Fått god service da jeg har mistet noen skruer i brillene også. Brilleland vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så tenker jeg denne solbrilleentusiasmen er et sikkert vårtegn :ler:

Ingen tvil om det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludodama

Hysj på dere.

Jeg trenger faktisk og solbriller, men vil jo selvsagt bare ha et dyrt par fra Cloe. Som jeg tviler på jeg finner uansett. Like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller, ja. Det har jeg aldri likt. Men jeg bruker det i blant likevel når sola blir for stri. Eller, egentlig aller mest når jeg snakker med andre som insisterer på å ha dem på, gjerne når de ikke egentlig trenger dem. For jeg blir veldig ukomfortabel når jeg snakker med folk jeg ikke kjenner særlig godt og jeg ikke kan se øynene deres. Da hjelper det litt å skjule sine egne også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solbriller, ja. Det har jeg aldri likt. Men jeg bruker det i blant likevel når sola blir for stri. Eller, egentlig aller mest når jeg snakker med andre som insisterer på å ha dem på, gjerne når de ikke egentlig trenger dem. For jeg blir veldig ukomfortabel når jeg snakker med folk jeg ikke kjenner særlig godt og jeg ikke kan se øynene deres. Da hjelper det litt å skjule sine egne også...

Haha, ja! Når man må lete etter øynene der bak solbrillene er det greiest å ha solbriller selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...