Ciara Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #2361 Del Skrevet 2. mars 2015 Så bra flere likte de møblene. Håper virkelig butikker som Norrgavel klarer seg i kampen mot de andre møbelkjedene! --- I dag har jeg jogget. Det var grusomt tungt. Nå som jeg har trent så mye - men det er mest styrke og spinning. Og selv om spinning hjelper på kondisen er tydeligvis jogging enda verre. Det ble bare en veldig kort løpetur for å teste hvordan korsrygg og bekken reagerte, og det gikk faktisk bedre enn sist Nå har vi spist gulrotsuppe til middag. Den er så sunn at jeg antakelig brukte mer kalorier på å spise den enn jeg faktisk fikk i meg. Blir nok ikke lenge til jeg er sulten igjen, med andre ord. Men verdt det likevel, for det føles bra å spise mat med masse vitaminer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mars 2015 #2362 Del Skrevet 2. mars 2015 Unnskyld! Gamle vitrineskap kan bli kjempefine med maling, for eksempel i svart. Mye jobb, da. Pussing, grunning og maling vil gjøre vitrineskapet som nytt - og ganske fint vil jeg tro. Mye jobb, men liker man skapet og jobben blir det bra. Greit å ha litt å fylle tiden med, ikke sant. Takk for tips! Godt med ting man kan planlegge og forske litt på Åh, gulrotsuppe hørtes godt ut! Må lære meg å lage mer supper, nå er tomatsuppe det eneste jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus78 Skrevet 2. mars 2015 #2363 Del Skrevet 2. mars 2015 Likte spisebordet veldig godt. Noe sånt kunne jeg tenkt meg når jeg en dag flytter inn i et stort fint hus Når trener du? Vi sliter veldig med leggingen for tiden. Han sovner mellom 20.30 og 21 og da er jeg så sliten at jeg tror jeg skal dø av slitenhet. Det var perfekt da han pleide å sovne kl. 19. Da pleide jeg å trene mellom 19.30 og 20. Den perioden er tydeligvis over.Jeg våknet kl. 05 i dag fordi jeg hadde planlagt å snike meg ut på trening før jobb,men da våknet han også. Jeg har mest overskudd rett etter jobb,men vil helst ikke trene når han er våken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus78 Skrevet 2. mars 2015 #2364 Del Skrevet 2. mars 2015 Så bra at det går framover med joggingen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #2365 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg trener etter jeg har lagt ungene, altså ca 19.30. Jeg vil heller ikke bruke tid på trening når barna er våkne, så jeg skjønner godt at det blir vanskelig når poden sovner sent! Men far? Kan han være hjemme og ta seg av leggingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #2366 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg har seriøst verdens beste sjef. I dag sa hun: "Å Ciara, jeg er så glad for at du jobber her! Du gjør jobben din helt perfekt! Derfor blir det 5% lønnsøkning på deg. Det er litt mer enn det generelle lønnstillegget, men jeg vil jo så gjerne at du skal fortsette å jobbe her!" Bra dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. mars 2015 #2367 Del Skrevet 3. mars 2015 Høres bra ut. Godt med slike tilbakemeldinger da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 3. mars 2015 #2368 Del Skrevet 3. mars 2015 Det er jo DU som er ei bra dame her Jeg har mottatt alt fra applaus til ganske labre anti-tilbakemeldinger, så jeg vet jammen ikke hvor i landet jeg egentlig ligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kake-Kari78 Skrevet 3. mars 2015 #2369 Del Skrevet 3. mars 2015 Så hyggelig med så positiv tilbakemelding fra sjefen! Jeg har også en veldig bra sjef der jeg jobber nå, og det er virkelig alfa og omega for trivselen Og det må jo også være veldig greit med 5 % lønnsøkning ja, og spesielt nå som det er så mye fokus på at dette lønnsoppgjøret nærmest skal være et nulloppgjør for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 3. mars 2015 #2370 Del Skrevet 3. mars 2015 Så hyggelig tilbakemelding, det betyr mye. Fint at sjefen har spillerom til å gi litt ekstra der det er fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 4. mars 2015 #2371 Del Skrevet 4. mars 2015 Synes sjefen din virker veldig fornuftig, jeg! Så flink du er som jogger... det skulle jeg gjerne gjort, men det blir nok aldri noe av. Derimot er jeg så heldig å bo i det som muligens er den mest populære joggeruta på Oslos østkant (sikkert takket være monsterbakkene som gjør det umulig å kjøre her på vinteren), så jeg ser til enhver tid joggende mennesker fare forbi stuevinduet mens jeg tar meg enda en kopp kaffe og føler meg som en dass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 4. mars 2015 #2372 Del Skrevet 4. mars 2015 Så snill sjef! Du er flink som jogger, gleder meg nesten til å begynne igjen jeg også... Har aldri hatt noe særlig kondis, men rett før jeg ble gravid i våres så trente jeg meg opp til å jogge. Dvs jeg jogga 10 hvite striper og gikk 10 hvite striper osv. (De stripene i veikanten...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus78 Skrevet 6. mars 2015 #2373 Del Skrevet 6. mars 2015 Så hyggelig med gode tilbakemeldinger. Det er så bra med sjefer som har evnen til å rose gode medarbeidere. Har overlatt legging til mannen de siste dagene så jeg kan trene og det har gått kjempebra. God helg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #2374 Del Skrevet 9. mars 2015 Frøken shoppestopp slår til. Jeg vil ha solbriller Har overbevist meg selv om at solbrillene jeg allerede har er ubrukelige (når jeg kjenner ordentlig godt etter, gnager de ikke bittelitt bak det ene øret). Jeg vil ha nye solbriller, og jeg vil se ung og kul ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #2375 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg tenkte forresten på fenomenet solbriller her om dagen. Jeg er ikke fra en skifamilie. Da jeg var barn dro vi på fjellet én gang i året, og det var i påsken. For mamma var målet å parkere seg i første og beste solhelling, fyre opp røyken og jobbe med brunfargen. Pappa og jeg ville gjerne gå lenger, men så veldig mye lenger ble det ikke - ikke hadde vi skiteknikken inne og ikke hadde vi utstyret i orden. Pappa har aldri smurt et par ski i hele sitt liv, og kjøpte derfor smørefrie ski til oss begge. (Mannens familie er helt motsatt, der elsker alle å gå på ski, gjør det så ofte de kan - svigermor har rekord med 100 skiturer på ett år - og når jeg nevner "smørefrie ski" ser de oppriktig skrekkslagne ut.) Og solbriller, altså. Solbriller, det kjøpte vi selvfølgelig på en bensinstasjon på vei til fjellet. De var tynne i innfatningen, skarpe over nesa, gnagde bak ørene. Og de så ikke bra ut. Men hva har vel dét å si? Vi skal jo bare være på fjellet likevel? Da jeg var barn var det få som var opptatt av solbrillene skulle være kule, det holdt at de ikke så direkte kjipe ut, liksom. Til gjengjeld var de selvsagt billige. Og ingen - som jeg kan komme på, i hvert fall - pleide å gå med solbriller andre steder enn på fjellet og på stranda - eller når man faktisk solte seg. Nå er det jo vilt annerledes. Alle har solbriller som de er flinke til å bruke (vi er i hvert fall flinkere til å passe på øynene!), og de fleste bruker en god del penger på dem. Til og med foreldrene mine har kastet seg på snobbesolbrillebølgen forlengst, hvem skulle trodd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 9. mars 2015 #2376 Del Skrevet 9. mars 2015 Solbriller altså. Jeg har kjøpt meg en ny vårkåpe og den krever nye solbriller, har jeg funnet ut. Jeg skal en uke til Spanias solkyst og vurderer om jeg skal kjøpe de før jeg drar eller der nede. Valgets kval. Må ha et par sofistikerte solbriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #2377 Del Skrevet 9. mars 2015 Solbriller altså. Jeg har kjøpt meg en ny vårkåpe og den krever nye solbriller, har jeg funnet ut. Jeg skal en uke til Spanias solkyst og vurderer om jeg skal kjøpe de før jeg drar eller der nede. Valgets kval. Må ha et par sofistikerte solbriller. Det skjønner jeg godt! Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte er par Ray-Bans i fjor. De var kjempefine. Ingen ting er så fine som de tingene man ikke kjøpte, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mars 2015 #2378 Del Skrevet 9. mars 2015 Som brillebruker så skulle jeg ønske det var kule solbriller med styrke. Bør ha meg nye i år. Bør ha nye briller også, men det er en annen diskusjon. Jeg har aldri hatt noe spesielt forhold til solbriller, men den sommeren jeg klarte å være linsebruker så kjøpte jeg et par gucci solbriller. De var kule og passet på kafe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mars 2015 #2379 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg trenger også nye solbriller - jeg fikk (ha! - fikk? De var ikke akkurat gratis...) nye briller i vinter, så da må jeg oppdatere solbrillene også. Solbriller med styrke er noe av det mest geniale jeg noen gang har investert i, de gjorde det så mye greiere å sitte ute i sola og lese. Hvordan de ser ut er mindre viktig, så lenge jeg ser godt ut av dem... Forøvrig er jeg strålende fornøyd med mine smørefrie ski. Ikke at de er ofte i bruk, men de gir god (nok) glid på de fleste fører. Jeg har barndomstraumer om klister og ullvotter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #2380 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg husker smørefrie ski som helt greit. Mannens familie ser bare medlidende på meg når jeg sier det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå