Gjest norah Skrevet 11. juni 2015 #2981 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Jeg tok hull i nesa da jeg var 16 - det var et tilfelle av tilgivelse heller enn tillatelse Turkis hår hadde jo vært gøy... Hadde jeg ikke hatt så langt hår som jeg har, skulle jeg lekt meg mer med hårfarger. Har et mislykket forsøk bak meg, etter det tok jeg litt skrekken. Jeg skulle ha rødt hår noen uker, jeg fikk hår som bleknet laaangsomt fra mørk rødt til lys rosa over et halvt år... (tips: les den lille skriften på flaska, og ta til deg setningen om at produktet ikke er beregnet på blondt hår..) Nesten-rødt og rosa hår har jeg faktisk hatt. Dvs: dette var i en tid hvor jeg som student av en eller annen avsindig grunn prioriterte alt for mye penger hos frisør til farging/striping klipping og whatnot. Alltid i rødtoner. Så skulle jeg farge selv for å være økonomisk av meg, og kunne vagt huske at søsteren min hadde nevnt noe med oransje hår som feil av en spesifikk hårfarge. Jeg bruker den samme - og........rosa. Ikke litt rosa, men MASSE rosa. Jeg måtte til frisøren og farge om igjen 3 ganger, og tilslutt tok bare ikke håret mer farge. Jeg så faen ikke ut. Men jeg trøstet meg med at det var bedre med rosarødbrunlig enn sort. Jeg har faktisk en ting for damer med rødlig hår. Og fregner. Men ikke turkis Og Kate Winslet selvsagt, men hvem har ikke det. Liker når hun snakker om at det er så viktig å drite i kropp og utseende og sånn - og jeg bare "eh, du er faktisk definisjonen av dødsdeilig på alle måter, hold nebb". Endret 11. juni 2015 av norah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 11. juni 2015 #2982 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Det er lenge siden jeg har hatt oliventre nå. Jeg skaffet det en sommer, og da stod det i krukke ute. Så tok jeg det inn da det ble høst, men inne overlevde det altså ikke - eller det våknet aldri igjen etter vinteren. Da er jeg spent på om mitt overlever. Jeg beklager, men etter Sand-utdraget som har sirkulert på FB klarer jeg bare ikke lese ordet oliventre lenger Haha, slo meg ikke da jeg stilte spørsmålet, men ser "problemet" ditt. Han er en snåling. Jeg tar til meg YOLO-argumentet, og venter spent på resultatet av tatoverings-prøvingen din. Som sagt er det et ønske som har vært der lenge, så jeg burde kanskje prøve... samtidig skal vi jo på ferie snart, og det har virkelig en sterk anti-tatoveringseffekt. På den annen side, hvis vi skal være rasjonelle her: det å få seg en tatovering betyr ikke nødvendigvis at jeg ender opp som kjederøykende, platinablond, solbrent, sint engelsk mamma fra Birmingham, som står og brøler til ungene "Darren, I fuckin' tol' ya' no' do tha'! Listen'a'me, 'n qui' tugg'n Sienna-Savannah's fuckin' 'air, do'ya 'ear meh?" Synes jeg hører deg. Ingen kan være så harry på tur som engelskmenn i syden og jeg liker England og engelskmenn. Assymetrisk frisyre er derimot alltid feil (nå snakker jeg vel og merke ikke om sideskill eller skrå lugg, men mer overdrevne tilfeller). Jeg har et veldig anstrengt forhold til assymetrisk frisyre, særlig hvis det i tillegg er bleket på toppen og sort under. Det finnes ikke "festlig", som sikkert er meningen. Endret 11. juni 2015 av Serafina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juni 2015 #2983 Del Skrevet 11. juni 2015 Jeg har faktisk en ting for damer med rødlig hår. Og fregner. Men ikke turkis Og Kate Winslet selvsagt, men hvem har ikke det. Liker når hun snakker om at det er så viktig å drite i kropp og utseende og sånn - og jeg bare "eh, du er faktisk definisjonen av dødsdeilig på alle måter, hold nebb". Hun ble jo faktisk kalt feit og overvektig i britiske aviser etter nakenscenen i Titanic - forstå det den som kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 11. juni 2015 #2984 Del Skrevet 11. juni 2015 Ja. På den måten at motorsykkel kan være kult (det kommer jo selvsagt an på personen som sitter på den. Trinity i Matrix var jo veldig kul. Hun Charterfeber-Lisbeth derimot...). Assymetrisk frisyre er derimot alltid feil (nå snakker jeg vel og merke ikke om sideskill eller skrå lugg, men mer overdrevne tilfeller). Nettopp! Du ser sikkert kjempekul ut! Jeg tror greia er strategisk plassert tatovering. Ingen vet om min, med mindre de ser meg i badetøy eller undertøy, og begge deler er det relativt få som gjør. Jeg blir heller ikke lei den, for jeg ser den jo aldri Nå høres det ut som om jeg ikke liker den, men det gjør jeg altså, men jeg tror aldri jeg kunne hatt tatovering på et veldig synlig sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 11. juni 2015 #2985 Del Skrevet 11. juni 2015 Jeg har faktisk en ting for damer med rødlig hår. Og fregner. Men ikke turkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. juni 2015 #2986 Del Skrevet 11. juni 2015 Jeg tror greia er strategisk plassert tatovering. Ingen vet om min, med mindre de ser meg i badetøy eller undertøy, og begge deler er det relativt få som gjør. Jeg blir heller ikke lei den, for jeg ser den jo aldri Nå høres det ut som om jeg ikke liker den, men det gjør jeg altså, men jeg tror aldri jeg kunne hatt tatovering på et veldig synlig sted Jeg synes tatoveringen din er skikkelig kul. Og du har samme "problem" som meg, nemlig at tatoveringen ikker er synlig for deg selv. Tror også at det er derfor jeg ikke er lei min store, jeg ser den jo ikke hver dag selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 11. juni 2015 #2987 Del Skrevet 11. juni 2015 Hør på hun der Pass deg. Jeg får lov og har en plan om å sjekke opp ei dame eller fem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. juni 2015 Forfatter #2988 Del Skrevet 11. juni 2015 Rødt hår er nydelig! Jeg pleide å farge håret mitt rødlig før. Fregner har jeg om sommeren. Og det var vel Serafina som sa at asymmetrisk klipp var ment å være festlig. Og der har du problemet i et nøtteskall. Jeg liker ikke klær eller frisyrer som kan beskrives som "festlige" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. juni 2015 Forfatter #2989 Del Skrevet 11. juni 2015 Hør på hun der Pass deg. Jeg får lov og har en plan om å sjekke opp ei dame eller fem. Det er jo briljant! Dere har begge mann og barn fra før som dere vil beholde (antar jeg...), ergo ingen sjalusi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 11. juni 2015 #2990 Del Skrevet 11. juni 2015 Det er jo briljant! Dere har begge mann og barn fra før som dere vil beholde (antar jeg...), ergo ingen sjalusi. Og barna våre er jo like gamle og kan leke sammen. Topp stemning og potensial for one big happy family. (Potensial? Potensiale? Argh...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 11. juni 2015 #2991 Del Skrevet 11. juni 2015 Og barna våre er jo like gamle og kan leke sammen. Topp stemning og potensial for one big happy family. (Potensial? Potensiale? Argh...) Hahaha...."swingersdate i barselgruppa" DET hadde vært noe for Aune Sand å fordype seg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 11. juni 2015 #2992 Del Skrevet 11. juni 2015 Hahaha...."swingersdate i barselgruppa" DET hadde vært noe for Aune Sand å fordype seg i. Blir rene olivenlunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. juni 2015 #2993 Del Skrevet 11. juni 2015 Jeg dævver av dere noen ganger Men rødt hår er og blir jo bare best! Frisøren min har et elsk/hat-forhold til håret mitt. Hun elsker fargen og hater at den er naturlig, så hun ikke kan kopiere den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. juni 2015 Forfatter #2994 Del Skrevet 11. juni 2015 Blir rene olivenlunden. Ja, der har vi jo faktisk en olivenlund. Eller - jeg har aldri hørt om en lund som bare består av to trær. Flere må melde seg så vi får rettet opp i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #2995 Del Skrevet 12. juni 2015 Det er fredag og det er sommer! Jeg går i shorts og t-skjorte på jobb for første gang i år. Og jeg er stolt over hvor avslappet jeg har blitt. Mine ben er antakelig det hviteste du noen gang har sett, men gidder jeg selvbruner? Niks. Gidder jeg å være varm? Niks. Så jeg spankulerer rundt med de hvite bena mine og synes helt ærlig jeg ser ganske fin ut. Brunt er fint, men det er jammen fint å være blek også. Så det så! J Travel helg i vente – familiebesøk og litt jobb, men jeg prioriterer hvile og dagdriving mellom slagene. Vi skal nok rekke litt vin i hagen, grilling og tur i skogen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 12. juni 2015 #2996 Del Skrevet 12. juni 2015 Høres herlig ut! Jeg har også bestemt meg for å la de skummetmelkblå beina vises. Og det er jo så mye bedre å bare gjøre det i juni, enn å gå rundt og "vente til man har fått farge" = aldri. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. juni 2015 #2997 Del Skrevet 12. juni 2015 Shorts! Jeg har til og med latt være å barbere leggene, siden de nå har gått fra kaktus til myke. Jeg orker ikke en ny kaktusrunde, så frem til jeg finner igjen epilatoren (som ble lagt på et lurt sted ) så slår jeg et slag for... Eh... Feminisme eller noe? Samt lekre, bleike legger. Men, jeg er bleik ellers. Det hadde sett helt enormt teit ut om jeg skulle hatt brune legger og vært mitt lyserosa selv ellers Dagdriving er en særdeles undervurdert hobby! God helg! Måtte den inneholde akkurat passemasse mengder av alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #2998 Del Skrevet 12. juni 2015 Jeg kan for øvrig melde om at mannen og jeg har nådd et nytt nivå i kommunikasjonen. Vi får besøk av slektninger av mannen i helga, og i går ordnet og fikset jeg hjemme til det (mannen hadde andre plikter på annet hold). Da han kom hjem var det åpenbart at han syntes jeg styra veldig, og at det var unødvendig at jeg var sliten - hvorfor ga jeg ikke bare blaffen i det der og la meg på sofaen i stedet, liksom? Det så jeg at han tenkte. Så da hadde vi følgende prat: Jeg: "Du, kjære. Nå synes du at jeg styrer fælt, ikke sant?" Han: "Ja. Helt klart." Jeg: "Men jeg vil bare at det skal være ålreit her og at besøket skal ha det hyggelig her i helgen." Han: "Skjønner det, altså. Men de har det nok hyggelig uansett, de." Jeg: "Ja. Men jeg gjør faktisk ikke dette for dem, sånn egentlig. Jeg gjør det for deg. Fordi jeg vil at de skal tenke at du er en hyggelig fyr som har en hyggelig familie." Han: "Er det sant?" Jeg: "Kors på halsen. Ok, så synes jeg det er trivelig å vise fram hjemmet fra sin beste side, men det er først og fremst for deg." Han: "Tusen takk. Det hadde jeg ikke tenkt på." Kommunikasjonsstrategien min for de neste årene kan oppsummeres med tre ord: "INN MED TESKJE" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kake-Kari78 Skrevet 12. juni 2015 #2999 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Teskje-strategien er definitivt ikke dum, nei, og noe jeg kan (= bør ) bli bedre på selv også. Jeg merker at det ofte er det det butter mellom meg og mannen når konflikter oppstår. Jeg sier én ting, og antar at alle andre (les: mannen) tolker dette utsagnet på eksakt samme måte som jeg har ment det. Men veldig ofte er det jo faktisk sånn at et utsagn kan ha utallige tolkninger, så jo mer presis man greier å være, jo bedre er det jo absolutt Ønsker deg og dine en flott helg, håper dere får til litt vin i hagen, for det gjør i hvert fall min (sommer)helg komplett! Edit: autocorrect Endret 12. juni 2015 av Ipanema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus78 Skrevet 16. juni 2015 #3000 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg har en tatovering på skulderen. Arabisk skrift som jeg synes er superteit i dag. Jeg fikk den da jeg var 20. Har veldig lyst å gjøre den om til noe annet,men klarer ikke helt å bestemme meg for motiv. Denne gangen skal det være noe kult. En ny tatovering står på to-do-lista mi over ting som må gjøres før jeg dør :-) Også må jeg tilstå at jeg har kjøpt 2 nye lamper,1 veske,2 par sko og ny sminke. Det var den pausestoppen ;-) Skulle egentlig bare unne meg en liten ting fordi jeg har fått bonus,fast jobb og feriepenger,men så tok det litt av. Gikk inn på glassmagasinet for å kjøpe gave til ei venninne da en av sminkedamene lurte på om hun skulle freshe opp sminken min. Jeg hadde ikke sovet ordentlig på 4 dager,så jeg så ganske gal ut. Hun la en fin og diskret hverdagssminke. Jeg følte meg så fresh,så da måtte jeg kjøpe nesten alle produktene hun brukte på meg. Jeg var veldig fornøyd rett etterpå,men i dag så kjenner jeg at jeg angrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå