Gjest norah Skrevet 8. juni 2015 #2941 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Når folk sier sånn "må du kutte ut" så har de aldri opplevd å være sterkt psykisk avhengig, i stand til å kverke noen av sjokolade Nå står det litt mellom å være litt streng på livets nytelser, eller bytte ut absolutt hele garderoben. Det er med et nødskrik jeg klarer kneppe igjen ting. Og jeg hater shoppe, i tillegg til at jeg faktisk ikke er så rik at jeg kan bytte ut alt fra truser til regnjakker og alt innimellom der. Livet er hardt! Var det ikke en kjendis på Oprah som pleide putte alt godt inn i munnen, tygge og så ta det ut igjen? Hahahaha...hun var HELT crazy og slet i tillegg til litt foodlove med alkoholavhengighet. Det var hun derre 80tallsdama som spilte ubervakker og sylfidete som bare ikke orket å leve på luft og kokain lengre- så hun bytta ut luft og kokain med veldig mye av absolutt alt annet. Og så, mange år etter karrieren gikk i dass tjente hun masse penger på å fronte sånne "slank deg raskt ved kun å følge dette totale programmet til 17tusen i mnd via pulver" i offentlighet. På Oprah. Hun vasket og hele huset med vodka, og hadde med seg vodka på fly fordi hun ikke taklet offentlige toaletter(akkurat DEN skjønner jeg faktisk). Endret 8. juni 2015 av norah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 8. juni 2015 #2942 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg eier ikke viljestyrke, er fullt klar over det, og eneste måten å løse det på er å unngå fristelser Jeg skulle forresten ønske at noe av interiørinteressen enkelte her inne fremviser ville smitte over på meg. Jeg vil gjerne ha et eget soverom, men da må jeg endre på flere ting ved leiligheten min, og jeg kjenner at oppgaven føles uoverkommelig. Jeg eier jo ikke interiørinteresse Er det fullstendig feil av meg å bare etterligne en annen leilighet i borettslaget som er bygd om? De har visning i kveld, så tror nesten jeg må stikke en tur innom der. Ender kanskje med at jeg bare kjøper den, sånn for å slippe å pusse opp, så det er jo en risiko ved det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #2943 Del Skrevet 8. juni 2015 Når folk sier sånn "må du kutte ut" så har de aldri opplevd å være sterkt psykisk avhengig, i stand til å kverke noen av sjokolade Nå står det litt mellom å være litt streng på livets nytelser, eller bytte ut absolutt hele garderoben. Det er med et nødskrik jeg klarer kneppe igjen ting. Og jeg hater shoppe, i tillegg til at jeg faktisk ikke er så rik at jeg kan bytte ut alt fra truser til regnjakker og alt innimellom der. Livet er hardt! Var det ikke en kjendis på Oprah som pleide putte alt godt inn i munnen, tygge og så ta det ut igjen? Hahahaha...hun var HELT crazy og slet i tillegg til litt foodlove med alkoholavhengighet. Det var hun derre 80tallsdama som spilte ubervakker og sylfidete som bare ikke orket å leve på luft og kokain lengre- så hun bytta ut luft og kokain med veldig mye av absolutt alt annet. Og så, mange år etter karrieren gikk i dass tjente hun masse penger på å fronte sånne "slank deg raskt ved kun å følge dette totale programmet til 17tusen i mnd via pulver" i offentlighet. På Oprah. Hun vasket og hele huset med vodka, og hadde med seg vodka på fly fordi hun ikke taklet offentlige toaletter(akkurat DEN skjønner jeg faktisk). Haha! Jeg må ha navnet på den sprø dama, jeg ble kjempenysgjerrig! Jeg eier ikke viljestyrke, er fullt klar over det, og eneste måten å løse det på er å unngå fristelser Jeg skulle forresten ønske at noe av interiørinteressen enkelte her inne fremviser ville smitte over på meg. Jeg vil gjerne ha et eget soverom, men da må jeg endre på flere ting ved leiligheten min, og jeg kjenner at oppgaven føles uoverkommelig. Jeg eier jo ikke interiørinteresse Er det fullstendig feil av meg å bare etterligne en annen leilighet i borettslaget som er bygd om? De har visning i kveld, så tror nesten jeg må stikke en tur innom der. Ender kanskje med at jeg bare kjøper den, sånn for å slippe å pusse opp, så det er jo en risiko ved det Det er da bare smart å kopiere andre! Virkelig! Hehe, man blir aldri fornøyd. Jeg skulle ønske jeg var mindre interessert, du skulle ønske du var mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #2944 Del Skrevet 8. juni 2015 Har noen av dere tatovering? Jeg har ikke, men har alltid hatt lyst på, bare at jeg aldri vet hva jeg skulle hatt Men nå er løsningen her! http://shop.ylvaskarp.se/sv/produkter/nyheter/temporary-tattoos.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. juni 2015 #2945 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg har funnet ut at jeg faktisk bare kan kjøpe sjokolade og digg i helgene, for jeg eier ikke viljestyrke når jeg har det i hus. Spesielt etter at jeg oppdaget Coops billige sjokolade, som har blitt en ny favoritt... Jeg har megalyst på en tattovering, men vet ikke hvor jeg vil ha den eller hva jeg egentlig vil ha. Jeg har litt lyst på en firkløver, siden jeg er fryktelig heldig, på en sånn måte at ting alltid ordner seg for meg. Og det er egentlig blitt familiemottoet også "Det ordner seg." Meeeen så er jeg også redd for å angre, så det blir vel aldri noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 8. juni 2015 #2946 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg har tatovering. En relativt stor en som dekker hele nedre del av ryggen. Grunnen til at jeg aldri skal ha barn, kan jo ikke ta epidural og ødelegge tatoveringen min (Hvis noen lurer, nei, jeg er ikke seriøs) Forresten veldig fornuftig å prøve ut tatovering først, min er nemlig en coverup av en tatovering tatt som 15-åring, så jeg kjenner godt til dette med å angre på tatoveringer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. juni 2015 #2947 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg har flere tatoveringer, en stor som dekker hele ryggen - aldri angret. Men lurt å prøve det ut først ja. Jeg har begynt å interessere meg litt mer for interiør, men ikke mye altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #2948 Del Skrevet 10. juni 2015 Da blir det en midlertidig tatovering først. Jeg liker så godt kalligrafien til Ylva Skarp, men må tenke på hva slags tekst jeg vil ha. Jeg vil ikke ha noe svulstig og teit på kroppen slik "HOME" er for hjemmet Og så er det jo plasseringen da. Skal teste å ha den rett nedenfor kragebeinet. Da synes den jo litt, og mamma og pappa blir sannsynligvis kjempeglade for at den er midlertidig Jeg har forresten shoppet i dag. Hudpleie. Hadde gått tom for det meste, så måtte kjøpe helt nytt sett. Godt jeg har fått feriepenger. Men ellers skal jeg leve billig, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #2949 Del Skrevet 10. juni 2015 Og så må jeg pelle meg til frisøren snart, sånn apropos å leve billig. Det må farges og klippes igjen. Funderer på om jeg skal gjøre noe nytt, men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å holde meg til det samme gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. juni 2015 #2950 Del Skrevet 10. juni 2015 Du går ikke for noe sånt, heller, i ekte "HOME LOVE"-stil? Jeg synes sommeren er en god anledning til å prøve ut nye ting. For da har man en del ferie, og rekker å gjøre det om igjen før man skal tilbake på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #2951 Del Skrevet 10. juni 2015 Der har du det, Tekola! Rent konkret er jo utfordringen at man må ha ett ord eller en kort setning, og det må jo være noe som betyr noe. Samtidig som det ikke er klisje eller svulstig, så da er det jo nesten umulig. Kunne tatt en linje fra en sangtekst eller noe, men det må jo også være noe temmelig obskurt i hvert fall. Hvis jeg ikke skulle ventet til midtlivskrisa, tatt helt av og skrevet "Take on me" i håp om at de unge mannfolka faller for fristelsen (Bank i bordet, altså. Dette håper jeg virkelig ikke skjer.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 10. juni 2015 #2952 Del Skrevet 10. juni 2015 "Suser avgårde alle mann"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juni 2015 #2953 Del Skrevet 10. juni 2015 ISBN-nummeret til favorittboka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 10. juni 2015 #2954 Del Skrevet 10. juni 2015 ISBN-nummeret til favorittboka? DET er kult, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #2955 Del Skrevet 10. juni 2015 Gode forslag her, altså! Særlig ISBN'et. Da blir jo spørsmålet, hvilken bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 10. juni 2015 #2956 Del Skrevet 10. juni 2015 Tekola: Men Ciara, jeg ser for meg at du kommer til å slite med å velge ett eneste (kort) sitat fra en eneste bok Kanskje nummer tross alt er det lureste? Spennende å se hvilken bok du faller ned på. Hadde vært fristet til å ta Murakami, jeg da. "You gotta dance, dance, dance. Dance so it all keeps spinning"? Men egentlig kunne jeg tenkt meg fire feite kanji nedover ryggen. Fra øverst til nederst: Gaman Doryoku Det har jeg tenkt på i ti år snart... men, det blir nok aldri noe av. Jeg er altfor redd for å bli sånn patetisk halvgammel dame med kinategn på ryggen (jeg vet jo hva disse tegnene er og betyr, men det synes jo ikke). At vi har sommerhus i nærheten av Benidorm legger også en demper på tatoveringslysten. Samtidig er det fristende også.... Uansett, fantastiske midlertidige tatoveringer du hadde funnet. Flott kalligrafi, og så noe så praktis! Sannsynligheten tilsier at en eller annen gang i løpet av de neste ti årene kommer en unge til å mase om å få en tatovering, så da vet jeg at det finnes "test-metoder" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juni 2015 #2957 Del Skrevet 10. juni 2015 Gode forslag her, altså! Særlig ISBN'et. Da blir jo spørsmålet, hvilken bok? Det evige, umulige spørsmålet... Tror jeg hadde endt med Erik Fosnes Hansen, enten Salme ved reisens slutt eller Beretninger om beskyttelse (Jeg vil ha bind 2! ). Det er jo titler som kan ha litt mening også, utover å bare være boktitler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 10. juni 2015 #2958 Del Skrevet 10. juni 2015 Hva er ISBN'et til Uten en tråd? I rød skrift, selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juni 2015 #2959 Del Skrevet 10. juni 2015 Nå skulle jeg finne noen ISBN-nr til Uten en tråd (jeg sitter tross alt og jobber i en bibliotekskatalog, så det var ikke så langt unna) men så fant jeg dette i stedet: ISBN 978-82-429-3797-1 Nummeret til et tegneseriealbum som faktisk heter Uten en rød tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #2960 Del Skrevet 10. juni 2015 Hahaha! Takk, men.... Nei... Mafalda, få tatovering du også! Vi lever bare én gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå