Serafina. Skrevet 19. mai 2015 #2801 Del Skrevet 19. mai 2015 Takk, de var fine. Har sett på en del av de lampene tidligere, ser jeg nå. Googlet Dots i stad, men da fikk jeg ikke frem noe vettugt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kake-Kari78 Skrevet 19. mai 2015 #2802 Del Skrevet 19. mai 2015 Takk for tilbakemeldinger om maling av tak! Nå er dessverre ikke mannen min fryktelig nevenyttig (men den beskrivelsen ville han nok ikke ha vært enig i selv ), så siden vi har paneltak spørs det om jeg tør å be ham om å gjøre det... Og mine egne handy-evner er enda dårligere enn mannens, så vi bør kanskje gå for å betale noen for å gjøre det for oss! Og den der Dots-knaggen er SÅ fin, men jeg må bare slå det fra meg, for vi har ingensteds å gjøre av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #2803 Del Skrevet 19. mai 2015 Takk for tilbakemeldinger om maling av tak! Nå er dessverre ikke mannen min fryktelig nevenyttig (men den beskrivelsen ville han nok ikke ha vært enig i selv ), så siden vi har paneltak spørs det om jeg tør å be ham om å gjøre det... Og mine egne handy-evner er enda dårligere enn mannens, så vi bør kanskje gå for å betale noen for å gjøre det for oss! Og den der Dots-knaggen er SÅ fin, men jeg må bare slå det fra meg, for vi har ingensteds å gjøre av den Hadde jeg ikke hatt mannen min hadde jeg glatt betalt meg unna maling av tak. Her trengs det grunning, sparkling og tre strøk... Jeg har plass til én Dot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 19. mai 2015 #2804 Del Skrevet 19. mai 2015 Haha! Lykke til med å velge hvilken som skal bli Dot'en din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #2805 Del Skrevet 19. mai 2015 Haha! Lykke til med å velge hvilken som skal bli Dot'en din Ja, er det ikke store og overveldende problemstillinger jeg har å forholde meg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 19. mai 2015 #2806 Del Skrevet 19. mai 2015 Ja, er det ikke store og overveldende problemstillinger jeg har å forholde meg til? Jeg ville sannsynligvis valgt sort eller gul, men synes du skal velge naturfarget. Problem løst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #2807 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg ville sannsynligvis valgt sort eller gul, men synes du skal velge naturfarget. Problem løst! Det blir eik, ja. Du vet hva jeg liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 19. mai 2015 #2808 Del Skrevet 19. mai 2015 Det blir eik, ja. Du vet hva jeg liker! Faktisk, ja Du er en klassisk klassisk. Om det gav mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #2809 Del Skrevet 19. mai 2015 Faktisk, ja Du er en klassisk klassisk. Om det gav mening. Ja! Og hva er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 20. mai 2015 #2810 Del Skrevet 20. mai 2015 Ja! Og hva er du? Litt sånn moderneretro og litt klassiskminimalist med kosestemning og ganske mye ROT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 20. mai 2015 #2811 Del Skrevet 20. mai 2015 Jeg har eik og rosa på Minty Breeze-veggen min. Hva er jeg da? Mainstream? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. mai 2015 Forfatter #2812 Del Skrevet 20. mai 2015 Litt sånn moderneretro og litt klassiskminimalist med kosestemning og ganske mye ROT. Det hørtes hyggelig ut! Jeg har eik og rosa på Minty Breeze-veggen min. Hva er jeg da? Mainstream? Ja, men det er vi vel mer eller mindre alle sammen uten at det er noe galt i det. Jeg er for gammel nå til å trakte etter å være spesiell på noe vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #2813 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg føler meg så blass! Hver vår når det blir virkelig lyst ute føler jeg meg sånn. Plutselig tar man skrittet ut i sola med de mørke klærne, og jeg føler meg blek, fargeløs og støvete. Jeg får en akutt trang til å kjøpe klær med farger, farge håret, gå bananas på sminkefronten. I dag blir det MINST en ny leppestift, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 21. mai 2015 #2814 Del Skrevet 21. mai 2015 Haha, jeg kjenner meg sånn igjen. Men samtidig kjenner jeg meg selv godt nok til å vite at jeg bare trives sånn passe godt i knallfarger - og de gangene jeg går på shopping for å prøve å finne noe fresht, ender det som regel med noe mønstrete i blått/svart/hvitt, eller maks et nytt skjerf med litt farge på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #2815 Del Skrevet 21. mai 2015 Haha, jeg kjenner meg sånn igjen. Men samtidig kjenner jeg meg selv godt nok til å vite at jeg bare trives sånn passe godt i knallfarger - og de gangene jeg går på shopping for å prøve å finne noe fresht, ender det som regel med noe mønstrete i blått/svart/hvitt, eller maks et nytt skjerf med litt farge på Og dette kjenner jeg meg igjen i... Men hva SKAL man egentlig gjøre med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 21. mai 2015 #2816 Del Skrevet 21. mai 2015 Løsningen for min del har blitt å gå for en "klassisk Martha's Vineyard-look" eller hva jeg skal kalle det. Mye marineblått og hvitt, mye striper, pønter med litt gull og farger når jeg har lyst. Går mye i chinos og chino-shorts (heter det dét?) om sommeren, med enten bare t-skjorter eller noen finere topper til. Føler meg sommerlig og fin i blå shorts og hvit t-skjorte! Og med solbriller jeg elsker. For min del handler det bare om å innse at jeg ikke er så sprek i stilen, og at det ikke endrer seg bare fordi sommeren kommer. Og jeg blir ikke litt brun en gang, så da prøver jeg å passe på å kjøpe ting jeg føler meg komfortabel i når jeg kjøper dem, og ikke "dette blir sikkert fint når jeg bare blir litt brun og fresh". For det blir ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. mai 2015 #2817 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg må ha farger, klarer ikke gå bare i mørke og nøytrale klær. Forleden fikk jeg en kommentar fra en forbipasserende om hvor godt jeg matchet kirsebærtreet jeg sto og beundret Men man skal jo trives i klærne sine - er man ikke glad i sterke farger vil kanskje et spenstig skjerf være et langt nok første skritt ut av komfortsonen. Man synes mer i knallfarger - jeg har en veldig oransje vinterkåpe, føler meg som et fyrtårn når jeg bruker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 21. mai 2015 #2818 Del Skrevet 21. mai 2015 Haha, jeg kjenner meg sånn igjen. Men samtidig kjenner jeg meg selv godt nok til å vite at jeg bare trives sånn passe godt i knallfarger - og de gangene jeg går på shopping for å prøve å finne noe fresht, ender det som regel med noe mønstrete i blått/svart/hvitt, eller maks et nytt skjerf med litt farge på Jeg kan strekke meg til en fargerik singlett som jeg deretter skjuler under en svart eller grå cardigan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 21. mai 2015 #2819 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg må ha farger, klarer ikke gå bare i mørke og nøytrale klær. Forleden fikk jeg en kommentar fra en forbipasserende om hvor godt jeg matchet kirsebærtreet jeg sto og beundret Men man skal jo trives i klærne sine - er man ikke glad i sterke farger vil kanskje et spenstig skjerf være et langt nok første skritt ut av komfortsonen. Man synes mer i knallfarger - jeg har en veldig oransje vinterkåpe, føler meg som et fyrtårn når jeg bruker den. Og jeg synes det er SÅ fint med farger - på andre. Men jeg får det ikke til selv, og det handler nok litt om at jeg ikke trives med å være fyrtårn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 21. mai 2015 #2820 Del Skrevet 21. mai 2015 Oransj vinterkåpe høres herlig ut. Du er ikke redd for å synes, Daria, og det er bra. Jeg har også ganske nøytrale klær, men har da noe med farge. Om ikke annet går det an å ha sko eller vesker med freshe farger. Jeg har en knall rosa veske og synes det spriter opp et nøytralt marineblått og hvitt antrekk. Veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå