Gå til innhold

Uten en rød tråd

Ciara

Anbefalte innlegg

Oppdaget plutselig en mangel her..... Noen som vet hvor det spilles LUDO eller om det er midlertidig pause?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdaget plutselig en mangel her..... Noen som vet hvor det spilles LUDO eller om det er midlertidig pause?

Pause, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med siste bok om Lynley og Havers :grine:

På den annen side:

Jeg har begynt på "Rettsstridig forføyning" av Lena Andersson, og jeg elsker den etter bare ti sider. Stilen treffer meg rett i hjertet - klar, sarkastisk og overraskende morsom. Nå skal jeg lese videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte henne på Litteraturhuset i høst og har stadig gode intensjoner om å lese boka. Tror den må innlemmes i haugen med påskelektyre jeg har tenkt å slepe med meg hjem i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte henne på Litteraturhuset i høst og har stadig gode intensjoner om å lese boka. Tror den må innlemmes i haugen med påskelektyre jeg har tenkt å slepe med meg hjem i morgen.

Den var glitrende! Veldig fort lest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og når vi snakker om bøker.

Siste prosjekt her på hjemmefronten er å sette opp en rad med bokhyller til - i stua. Jeg går mot strømmen her nå, men interiørekspertene får bare himle med øynene alt de vil. Jeg synes bøker er fantastisk på alle måter, både å lese og å se på. De ser så koselige ut i et hjem :)

(Så ønsker jeg meg selvsagt et par fine klipslamper øverst på hyllene :ler:, så får jeg lyst opp den delen av stua i samme slengen ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiør-"ekspertene" kan mene hva de vil - jeg synes en stue uten bokhyller er litt trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Og vi har et smalt parti i stua, det vil si mellom stua og gangen, på en måte, og der er det bare gjennomgangstrafikk og ikke plass til så mye. Mørkt er det også, men ikke plass til en kommode med lampe. Og når bokhyllene andre steder nå er fulle trenger vi mer oppbevaring. Så jeg var veldig fornøyd med ideen om å ha bokhyller med lys på der. Små gleder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeferie!

Å, så deilig :)

Denne gangen skal jeg gjøre mitt beste for å ha ferie selv også. Ungene krever selvsagt sitt, men jeg kan gjøre mitt for å senke skuldrene. Her skal vi lese bok, gi blanke i at hytta ser bomba ut til tider, leke, spise god mat. Jeg har også et mål om å jogge litt. Med familien på hyttetur uten tv melder det seg nemlig jevnlig et lite behov for å lufte hjernen uten andre mennesker til stede, og nå skal jeg begynne i det små med den joggingen. Dvs ikke prøve å gjennomføre 7-8 kilometer, men starte med 1 kilometer og mye gåing. Et utmerket påskeprosjekt. Og så drømmer jeg om litt sol på ansiktet! Nå tar jeg d-vitamintilskudd, men litt d-vitaminer på naturligvis kan umulig skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke minst - god påske, alle sammen! Spis påskeegg (men ikke Freia sine), appelsiner og lam, sitt i solveggen, drikk et glass vin eller tre og kos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske til deg også. Ciara. Kos deg masse. Litt rot i ferien har aldri skadet noen. :)

Skjønner godt det med å lufte egne tanker litt.

Jeg skal jobbe et par dager neste uke, men det er jo nesten som å ha ferie med to dagers jobbing og lite mas. Nesten. Gleder meg enormt til flere dager på rad med fri nå - det kjenner jeg trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske! Og ha en fin tur på hytta :)

Det er fryktelig deilig med hytte uten TV, men det blir veldig intenst ja. Deilig med litt alenetid, selv om det er en joggetur som må til (jeg er ikke typen til å jogge, har ikke gjort det på 14 år). Hva synes gutta dine om å gå på ski da? Vi håper lillemann kommer til å like det etter hvert, enn så lenge er det helt topp å sitte i pulk. Og nå som det er kommet litt nysnø må det jo være fine forhold på fjellet, litt avhengig av hvor hytta er. Vi gleder oss hvertfall til tre dager på fjellet i slutten av påsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God påske til deg også. Ciara. Kos deg masse. Litt rot i ferien har aldri skadet noen. :)

Skjønner godt det med å lufte egne tanker litt.

Jeg skal jobbe et par dager neste uke, men det er jo nesten som å ha ferie med to dagers jobbing og lite mas. Nesten. Gleder meg enormt til flere dager på rad med fri nå - det kjenner jeg trengs.

:klem:

Da håper jeg du får en fin ferie og får samlet litt krefter etterhvert! :)

God påske! Og ha en fin tur på hytta :)

Det er fryktelig deilig med hytte uten TV, men det blir veldig intenst ja. Deilig med litt alenetid, selv om det er en joggetur som må til (jeg er ikke typen til å jogge, har ikke gjort det på 14 år). Hva synes gutta dine om å gå på ski da? Vi håper lillemann kommer til å like det etter hvert, enn så lenge er det helt topp å sitte i pulk. Og nå som det er kommet litt nysnø må det jo være fine forhold på fjellet, litt avhengig av hvor hytta er. Vi gleder oss hvertfall til tre dager på fjellet i slutten av påsken :)

God påske til dere også!

Jeg er vel egentlig ikke typen til å jogge jeg heller, men har veldig lyst til å bli det :ler: Det ser så deilig ut å orke å løpe og løpe! Guttene er ikke racere på ski ennå. Eldstemann er sørgelig uinteressert, og har vel hatt på skiene tre ganger i vinter, og begge deler varte det vel i ti minutter. Softie nekter. Så vi satser på aking :)

God påske til dere, Ciara! :klem:

God påske til hele gjengen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tekola

Det er noe eget med hyttepåske, altså :rodmer:

Håper dere koser dere masse! Aking skal ikke undervurderes det heller! ;)

God påske :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske, og god påsketur!

Håper det blir tid til både kos med barna, voksenkvelder og ikke minst ditt eget lille påskeprosjekt! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...