Gå til innhold

Uten en rød tråd

Ciara

Anbefalte innlegg

Treningen virker enda bedre enn jeg trodde! Jeg ble akkurat spurt om leg på polet!

Seriøst, assa. Jeg ser ikke ut som om jeg er seksti, men jeg ser jammen ikke ut som om jeg er atten eller tjuefem heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snøen har i hvert fall en fordel - måking. Er ikke så fornøyd av at jeg må til pers på terrassen, men innkjørselen er helt ok å måke. I dag var det to jenter i kanskje 10-årsalderen som akte i veien her. De var sikkert glade for at brøytebilene var opptatt andre steder. :)

Hurra for visning av leg. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen har i hvert fall en fordel - måking. Er ikke så fornøyd av at jeg må til pers på terrassen, men innkjørselen er helt ok å måke. I dag var det to jenter i kanskje 10-årsalderen som akte i veien her. De var sikkert glade for at brøytebilene var opptatt andre steder. :)

Hurra for visning av leg. :hoppe:

Etter at jeg begynte å se på det som trening ble det mye bedre. Og jeg er fortsatt så fersk og lykkelig rekkehuseier at jeg er glad for å ha en egen uteplass å måke! Spør meg om ti år, da har sikkert følelsen forsvunnet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å se en hyggelig tendens i ungene mine.

Jeg ryddet opp det siste på kjøkkenet før vi skulle gå til barnehagen, og da hører jeg fra gangen:

Eldstemann: "Softie, nå sniker vi oss og tar på dressene! Tenk så glad mamma blir når hun ser at vi har kledd på oss allerede!"

Softie: "Hi hi hi."

For at de skulle få maks uttelling av den fine planen sin somlet jeg litt på kjøkkenet så de skulle rekke å kle på seg mest mulig. Så tuslet jeg ut i gangen, og der sitter de på gulvet. Eldstemann fullt påkledd, bortsett fra at han ikke får til å brette dressen over skoene, og så Softie da. Han hadde ikke kommet fullt så langt, naturligvis, han satt oppi dressen med beina, hadde trædd på halsen og tatt på lua med dusken helt på skeiva. Fulle av forventning sitter de der og ser på meg.

Jeg: "I alle dager, gutter! Har dere kledd på dere allerede? Så fint, nå ble jeg jammen glad!"

Eldstemann: "Vi kan være ganske flinke når vi vil, mamma!"

Jeg: "Ja, det vet jeg jo!"

:hjerte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg: "I alle dager, gutter! Har dere kledd på dere allerede? Så fint, nå ble jeg jammen glad!"

Her setter han fingeren på noe vesentlig - det er ofte viljen det står på, ikke bare hos de minste... :fnise: Men så herlige, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her setter han fingeren på noe vesentlig - det er ofte viljen det står på, ikke bare hos de minste... :fnise: Men så herlige, da...

Ja, jeg humret innvendig av den. Det er akkurat sånn det er, og fint han vet det selv, også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så herlig liten historie fra morgenen deres, veldig koselig når de små faktisk går inn for å glede mamma og pappa :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg begynte å se på det som trening ble det mye bedre. Og jeg er fortsatt så fersk og lykkelig rekkehuseier at jeg er glad for å ha en egen uteplass å måke! Spør meg om ti år, da har sikkert følelsen forsvunnet :ler:

Jeg tenker også at cluet er å se på det som trening og muligheten for frisk luft.

Vi får snakkes om noen år å se om vi synes det samme. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg, og det var ikke et øyeblikk for tidlig. Jeg har egentlig ingen store ting å klage over denne uka, men noen ganger er bare uka litt seig og slitsom likevel. Motivasjonen er liksom ikke helt på topp. Årsaken til det heter nok ganske enkelt "januar" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årsaken til manglende motivasjon er nok "januar" - alternativt "vinter". Merker det samme her, men jeg så lysning på himmelen når jeg dro til jobb kl 8 i dag så ting blir bedre. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til manglende motivasjon er nok "januar" - alternativt "vinter". Merker det samme her, men jeg så lysning på himmelen når jeg dro til jobb kl 8 i dag så ting blir bedre. :sol:

Helt klart! :) Det er deilig at det har blitt lysere! Både at dagslyset er her lenger og all snøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å se at dagene blir litt lenger, selvom det foreløpig er marginalt.

Kan forøvrig melde at jeg er glad jeg ikke "meldte" meg på shoppestop... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan forøvrig melde at jeg er glad jeg ikke "meldte" meg på shoppestop... :plystre:

Du och jag... Menatte, jakken trengte jeg jo (nesten), toppen var på salg og støvlene var blomstrete - hva annet kunne jeg gjøre...? *etterlyser ro-smiley, evnt selvdisiplin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Skjønner dere godt! Men jeg holder stand! Kjøpte en kaffe her om dagen, men kan jo ikle være helt striks heller og si nei til å møte folk på kafé, synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...