Gå til innhold

Uten en rød tråd

Ciara

Anbefalte innlegg

I like to keep my money where I can see them - hanging in my closet...

...sa Carrie Bradshaw :fnise: En del av mine står nok i bokylla også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere lyser opp enhver dag med praten deres! Har humra for meg selv flere ganger nå...

Skal innrømme at jeg har shoppa i overkant mye på ebay i det siste jeg...en hel haug med forskjellige silikonformer til marsipan, annet kakeutstyr, ammebh, ting til barnerommet osv...gubben er litt oppgitt tror jeg :fnise:

Men...det er jo fryktelig kjedelig å ligge på sofaen med det dumme bekkenet, så noe må jeg jo finne på...ehh...

Endret av Susa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos sirkulerende penger... Jeg ønsker meg skinnjakke til bursdagen min. Jeg har ALDRI hatt skinnjakke, og det er fordi jeg aldri finner en som er fin som ikke koster en million kroner.

Det må være en jakke som er fin selv om man har litt former. Jeg har brede skuldre, så jeg ser ut som KD Lang hvis jeg har på noe med biker-form.

For damete fasonger er sjelden kult.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Apropos sirkulerende penger... Jeg ønsker meg skinnjakke til bursdagen min. Jeg har ALDRI hatt skinnjakke, og det er fordi jeg aldri finner en som er fin som ikke koster en million kroner.

Det må være en jakke som er fin selv om man har litt former. Jeg har brede skuldre, så jeg ser ut som KD Lang hvis jeg har på noe med biker-form.

For damete fasonger er sjelden kult.

Noen tips?

Jeg har bare tips til svinedyre, dessverre.

Jeg har dritlyst på Muubaa jakke, men de er SVINdyre. S-V-I-N.

Type 3-4tusen, og for meg er det svindyrt.

Du må si hvilken av disse typene du liker(altså snitt), så er vi nærmere målet om enda slunknere Ciarakonto :fnise:

skinnjakker2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludodama

Forresten er mannen blitt mye verre enn meg - hver gang han blir sur på noe så er løsningen følgende:

"Jævla dritting, jeg KASTER DEN!"

Idag kom jeg inn døra, og han brettet håndklær.

Han: Vi skal kaste disse håndklærne og kjøpe nye. Det blir bare ROT her inne.

Jeg: Eh, vi skal ikke ha nye håndklær og kaste de vi har som er fullstendig fungerende. Er du klar over hvor mye nye håndklær koster når vi skal erstatte den bunka der med 15 stk eller?

Han: Det bryr meg ikke, jeg vil ha nye

Jeg: Det koster sånn 150 kroner for nye altså, per stykk

Han: Neida, vi skal kjøpe billige håndklær

Jeg: Nei, billige håndklær loer som bare faen. Jeg skal IKKE ha billige håndklær. Du går inn i dusjen, blir ren og pen, kommer ut, tørker deg, er full hvite lodotter som ikke forsvinner før du dusjer igjen.

Dessuten kan du ikke kaste alt du irriterer deg over - det er jo løsningen din på alt her i verden når du er irritert. "Dusteting, kast det".

:roll:

Mao; pengene flyr mentalt ut av vinduet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det David Beckham approachen da? Drit i klesvask, kast boxeren når den er møkkete?

Typisk mann, da. Han trodde sikkert han skulle få ti håndklær til 150 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Hvis du gidder bruke Muubaa-sum så selger de merket på en butikk på Paleet og den derre.....ja. En av de ved Stortinget i bussgata der.

Og her er nettsiden med utvalget http://www.muubaa.com/jackets-c1

Avogtil har Zara noen fine og, men oftest er det sånn super bikergreie som blir helt rart på meg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gidder bruke Muubaa-sum så selger de merket på en butikk på Paleet og den derre.....ja. En av de ved Stortinget i bussgata der.

Og her er nettsiden med utvalget http://www.muubaa.com/jackets-c1

Avogtil har Zara noen fine og, men oftest er det sånn super bikergreie som blir helt rart på meg iallefall.

Har du en Muubaa-favoritt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå trenger jeg innspill til peis her. Vi har en utgammel peis her som ikke er effektiv i det hele tatt, og skal derfor ha en ny.

Først tenkte jeg på Scan-ovnene som er så fine, for eksempel denne: http://www.peisforum.no/peisovner/scan/scan-83-1-scan-566

Har inntrykk av at "alle" velger sånne ovner nå. Men vår ovn skal stå i et hjørne, og bak en rund ovn må det da samle seg støv?

Så nå har jeg forelsket meg i denne: http://nordpeis.no/Produkter/Peis/Frittstaaende/Odense

Tar lite plass, og har til og med vedoppbevaring. Og så liker jeg at den ser helt enkel ut.

Hva synes dere? Genialt å ha damer med god smak til disposisjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg innspill til peis her. Vi har en utgammel peis her som ikke er effektiv i det hele tatt, og skal derfor ha en ny.

Først tenkte jeg på Scan-ovnene som er så fine, for eksempel denne: http://www.peisforum.no/peisovner/scan/scan-83-1-scan-566

Har inntrykk av at "alle" velger sånne ovner nå. Men vår ovn skal stå i et hjørne, og bak en rund ovn må det da samle seg støv?

Så nå har jeg forelsket meg i denne: http://nordpeis.no/Produkter/Peis/Frittstaaende/Odense

Tar lite plass, og har til og med vedoppbevaring. Og så liker jeg at den ser helt enkel ut.

Hva synes dere? Genialt å ha damer med god smak til disposisjon ;)

Siden jeg aldri har hatt noen som helst erfaring med noe annet enn svartovn til vedfyring, så har jeg ikke all verdens å komme med. Men jeg synes begge de to var fine, og jeg tror som deg at nr. 2 kanskje er hakket mer praktisk. Og siden de er like fine, så hadde jeg tatt den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ovner/peiser med ben eller åpninger og som ikke er "hele" helt ned til gulvet samler støv. Ser det her, men nå er ikke jeg like flink med rengjøring som deg. :) faktisk et poeng det med støvet. Ovnen kom i hus før meg og jeg skal jammen tenke på det med støvsamling når jeg med tid og stunder skal bytte den ut.

Jeg syntes den hjørnepeisen nederst var veldig fin, tidløs og enkel.

Det som også er viktig å tenke på er at ovnen/peisen skal være dimensjonert for det rommet/de rommene den skal varme opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre har en sånn rund, hvit peis, og en stor, sort hund som røyter masse. Den er en støvmagnet, den peisen! :ler:

Den hvite var råfin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...