AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Dere som er i slutten av 20-årene eller har bikket 30. Hva gjør dere på en fredag? Jeg er så lei av å få med noen ut for å ta et glass vin, og jeg er lei av å lage mat sammen med noen eller invitere på middag. Filmkvelder orker jeg heller ikke, det er nesten enklest å se en film alene på pc'en en hvilken som helst dag. Forslag til aktiviteter? Må prøve å møte en mann også... men orker ikke møte flere øl-folk på byen... Anonymous poster hash: af361...059
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Vasket hus, sosial på KG, sitte med tarot. 2
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Menn treffes på Tinder for tiden. Hatt litt lykke og får se hvordan det går videre.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Menn treffes på Tinder for tiden. Hatt litt lykke og får se hvordan det går videre. Mange matcher, men ingen som snakker... Vet at flere av dem er i et forhold allerede. Anonymous poster hash: af361...059
Mynona Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Jeg ligger på sofaen med superundertøy og pledd. Ser på program jeg har tatt opp og gullrekka (+KG) og har tenkt til å farge håret mitt når Nytt på Nytt er ferdig. Og sånn pleier det i grunn å være på fredager. Untatt hårfargingen da. Endret 28. februar 2014 av Mynona 1
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Mange matcher, men ingen som snakker... Vet at flere av dem er i et forhold allerede. Anonymous poster hash: af361...059 Vel, det er ikke mitt poblem, jeg bare unngår å like dem.
Thorn Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har ikke blitt lei av å se film, så jeg koser meg (alene) med en actionfilm fra Netflix! Hva med å f.eks. bli med i en biljardklubb eller noe lignende? Alltid noen som er ute og spiller, som man kan bli med
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har ikke blitt lei av å se film, så jeg koser meg (alene) med en actionfilm fra Netflix! Hva med å f.eks. bli med i en biljardklubb eller noe lignende? Alltid noen som er ute og spiller, som man kan bli med Den lokale biljardklubben er vel mer som Bandidos MC å regne... Andre klubber man kan være medlem i, hvor det alltid er noen og man bare kan møte opp når man har tid? Anonymous poster hash: af361...059
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Dere som er i slutten av 20-årene eller har bikket 30. Hva gjør dere på en fredag? Jeg er så lei av å få med noen ut for å ta et glass vin, og jeg er lei av å lage mat sammen med noen eller invitere på middag. Filmkvelder orker jeg heller ikke, det er nesten enklest å se en film alene på pc'en en hvilken som helst dag. Forslag til aktiviteter? Må prøve å møte en mann også... men orker ikke møte flere øl-folk på byen... Anonymous poster hash: af361...059 I dag har det vært litt matlaging, et par episoder av en av favorittseriene mine og nå sitter jeg foran PC-en og skriver med litt forskjellige folk, samtidig som jeg leker meg i Lightroom :-). Aktiviteter ja... Er ikke så lett å bli kjent med folk. Jeg har vært med på det meste av singelaktiviteter til jeg gikk lei. Så nå har jeg det i hovedsak kult med venner og familie om dagen og håper på at det skal ramle ei bra dame min vei snart :-) Anonymous poster hash: 4acee...1e6
Inwe Skrevet 28. februar 2014 #10 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Jeg jobber. Nå er jeg i midten av 20 årene da. Om jeg ikke jobber blir fredagene brukt til vasking av leilighet, trening, egenpleie, netflix og sofaen eller venninner. Lørdager derimot blir brukt til byturer om jeg føler for det Tinder er forsåvidt en god ide for å møte folk, men ser det allerede er nevnt. Endret 28. februar 2014 av Inwe
Electron Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 Hos en kompis og ser på tv og spiller pc spill.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #12 Skrevet 28. februar 2014 Jeg er på sukker i kveld, har laget god mat, vært på tur med ei venninne og hunden, prøvd litt klær og tatt noen nye bilder til sukkerprofilen (stor hit)! Anonymous poster hash: 91dfc...a63
Gjest Nikee Skrevet 28. februar 2014 #13 Skrevet 28. februar 2014 Jeg pleiet bakrusen min, så på et par episoder av favoritt serien min og poppet popcorn idag. Vanligvis er det film, KG, en god bok ellers så dyrker jeg hobbyen min om fredags kveldene, om jeg har planer er det som regel filmkveld eller tapas med venninner
sjonkelrolf Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Fredager pleier jeg å være hjemme på kvelden, lade opp til helgen. Gjerne gå meg en lang tur på kvelden. Kort sagt, ha det rolig rundt meg. Endret 3. mars 2014 av sjonkelrolf
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #15 Skrevet 3. mars 2014 Den lokale biljardklubben er vel mer som Bandidos MC å regne... Andre klubber man kan være medlem i, hvor det alltid er noen og man bare kan møte opp når man har tid? Anonymous poster hash: af361...059 Det er vel et sted jeg ville holdet mg unna da ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå