Gå til innhold

Lei av at kjæresten ikke tar initiativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 4 år. Vi er i begynnelsen av 20-årene og jeg begynner å bli veldig lei av forholdet. Vi har opplevd altfor lite sammen! Foreldrene hans var veldig "strenge" og han fikk ikke lov til å overnatte hos meg før det hadde gått 2,5 år (han var nesten 20 år). Vi har heller aldri reist på en ordentlig ferie sammen, dette var også pga. at han ikke fikk lov. Etterhvert ble ting litt bedre, men den eneste "ferien" vi har tilbrakt sammen varte i kun 2 dager. Per dags dato får han heller "ikke lov" til å sove hos meg mer enn 1 natt. I tillegg har vi et avstandsforhold og treffes kanskje 1-2 ganger i uka.

Problemet mitt er at han aldri tar initiativ til å møtes eller gjøre noe nytt sammen. Jeg har tatt dette opp mange ganger. Han blir veldig ivrig de første dagene og tar masse initiativ, men med engang ting faller på plass så er det tilbake til det samme igjen. Jeg har prøvd å slutte å ta initiativ og rett og slett være mindre tilgjengelig. Det funket i noen dager, men så er det tilbake til det samme igjen. Jeg føler rett og slett at han gir meg altfor lite oppmerksomhet. Vi snakker alltid om koselig ting vi kunne ha gjort sammen. Som kinobesøk, gå ut og spise, gå på skøyte eller dra til nye steder. Men det skjer aldri.

Vurderer å ikke ta kontakt med han på noen dager. Er så lei av alt sammen! Nå nylig ble han sur på meg fordi jeg tok det opp på en ordentlig og forsiktig måte. Begynner å miste litt interesse for han.. Er litt trist egentlig.. :(

Anonymous poster hash: 32b6d...3cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 20 år og "får ikke lov"? Det høres helt latterlig ut. Kan han ikke gjøre som han vil?

Anonymous poster hash: 2a3fc...7f1
  • Liker 3
Skrevet

Kan det tenkes at han bruker det som unnskyldning at han ikke "får lov" å sove hos deg? Fordi han rett og slett ikke vil? Mener ikke å være frekk, men han er jo tross alt over 20, og da har ikke foreldrene noe med å bestemme hvem han kan overnatte hos og hvor lenge..! :)

Du får prøve å ikke ta kontakt på noen dager, og se hvordan han responderer til det.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Hadde lett bare latt han seile sin egen sjø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...