Gjest Blubbs Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Vi er syv venninner som har startet med å holde jentekvelder hver 2. uke. Roterer på å holde det. Til Tirsdag er det min tur, og jeg er usikker på hvilke aktiviteter jeg skal kjøre i gang med. Til snacks tenkte jeg å servere vafler, samt noe frukt, druer, og kanskje kjeks. Men de andre før meg har gjerne funnet frem ett spill, eller noe. Noen forslag?
Gjest Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Hvis de andre mener spill er en grei løsning, så er det sikkert tryggest for deg også å gå for den. Hva med å forsøke å få tak på en gammel utgave av ett eller annet spill som var populært da dere var barn?
Frappuccino Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Alias, kortskalle, jentekveldspillet, just danse eller singstar er populært på våre jentekvelden i alle fall 😃
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Er det ikke obligatorisk å snakke skit i det vide og breie om mannfolk? Anonymous poster hash: d552e...26e
Gjest Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Er det ikke obligatorisk å snakke skit i det vide og breie om mannfolk? Anonymous poster hash: d552e...26e Jeg vil tro det er i tillegg til brettspillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå